- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
net wat ik dacht

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gelukkig doen ze zo iets meestal maar 1 keer..goeie training man, fijn weekend,
zeker irritant van die mensen, ook van die mensen die je barbell leeghalen als je effe aan het rusten bent tussen een setje![]()

Whahaha..zo voelde het wel een beetje
Ik wil gaan recompen (bulk), maar moet me nog even inlezen. En weiger het veel vetter te worden, ik zie namelijk zoveel logjes voorbij komen waarbij mensen VVM winnen en BF zakken...dus het is IMO niet nodig met een zwemband rond te gaan lopen. Mijn uiteindelijke doel blijft ongeveer 85kg bij 8-10%, maar misschien dat dit tzt weer verzet wordt

Hahaha, all natural testosterone..heb niet stiekum iets mee genomen uit Egypte. Ondanks dat onze gids in Cairo mij wel GH adviseerde..

Ga ik ook eens naar kijken, het is wel fijn soms wat losser te kunnen zijn met je voedingsschema.Goed bezig Marvin hoe wil je voeding aanpakken? Al is na carbbackloud gekeken? Moet ook goed doen en kun je ook wat makkelijker savonet los gaan op feestje verjaardag enzovoort en toch win je VVM Google maar is

Thanks!

In principe wel, maar heb nog spierpijn in mijn kuiten en heb al twee en een halve week geen benen getraind, dus begin denk enigsinds rustig aan. Zoekend naar een goed MM-connectie..

Thanks maat!

Ik begin wel rustig aan, met verhogen. Dus weet niet of het verstanidig is volledig te kopieeren. Maar beetje afkijken kan altijdgrappig dat we ongeveer hetzelfde onderhoud hebben,dan kan ik gewoon jou voedingsschema kopieren haha, nette beentraining trouwens
![]()

Het is inderdaad lastig om met goed voedsel een overschot te creeeren! Ik woon nu ook al een jaartje op mezelf en wil ook niet dat mijn kosten voor voeding door het dak gaan. Een balans tussen een redelijk/goed fysiek vs een leuk leven wordt dan ook gezocht. Ik weet dat er meer te halen valt, maar vrees dat ik dan het 'leuke' moet gaan laten, daar ik geen super genetics heb..Ben benieuwd hoe dit voor je gaat uitpakken Marv, aangezien je al veel dingen hebt geprobeerd om kwaliteitsmassa aan te komen.
Begin het zelf nu ook te merken hoe moeilijk het is om kwaliteit voer te eten om daar vervolgens een overschot mee te creëren. Verse, hele groenten, granen, vis en vlees vullen immers veel meer..
Sidenote is wel dat ik er op dit moment niet volledig voor ga qua eten.
Thanks Bart! De spierpijn is ook niet om te harden vandaag! Kan bijna niet lopen zonder pijn bij elke stap!sterke schouder training kerel, benen is altijd indrukwekkend hier dat is in herhaling vallen voor mij..![]()

Het ziet er wel leuk uit en denk ook dat het wel werkt, maar voor nu hou ik het even bij body recomposition en ga ik kijken wat dat brengt!Lijkt je wel wat carbbackloud? Mag je savonet lekker los na je training

Het is maar 100kcals en ongeveer 20g carbs, dus IMO niet heel spannend.