hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik realiseer me net dan mijn bovenbenen haast even dik zijn![]()
Niet volgens het klasieke bulk-cut principe. Want dat werkt IMO niet voor mij. Wordt dan enkel heel veel vetter en mijn netto winst is nihil. Vandaar dat ik nu het bodyrecomposition principe hanteer, waarbij de bedoeling is dat ik iedere maand evalueer hoe ik ervoor sta en daarmee mijn calorieen omhoog schroef.Helemaal niet van plan om een beetje bij te bulken deze winter?
Was lastig wegen hoor die taille!
70cm is wel een mooi streven voor volgende zomer...lean and mean!

1 pannenkoek van 75g bevat ongeveer 5g vet (3.5g eiwit en 29g carbs)..Netjes bro! Hoeveel vet zit er eigelihk in die kant en.klaar pannekoeken?
Dan mogen mijn bovenbenen nog wel even!ik realiseer me net dan mijn bovenbenen haast even dik zijn![]()

Big Rob!
En zakkende...toch?
Langzaam maar zeker hé 

Zeker! Pomp is zowieso lekker!
Ging wel lekker! Heb wel mijn uitvoering iets veranderd, waardoor ik het even op 130kg hou, totdat ik weer 3of4x12x130kg kan maken met mijn huidige uitvoering.

Hoeft niet perse..maar het feit dat ik redelijk snel vetter oog is wel de reden dat ik van het klassieke bulk-cut principe ben afgestapt. Liever wat langzamere gains, dan met een behoorlijke wintervacht de winter door.

Pijntjes zin gelukkig vaak de dag erna alweer wegKlote van die pijntjes man. Wel lekkere wheel training.
Reppen met squats isook killing..alles tot 5 reps vind ik peanuts...ook met 160kg!ik vind reppen met squats so ie so veel zwaarder dan van die 1 rm bullshit. we zijn bodybuilders toch, geen PLers
)ik vind reppen met squats so ie so veel zwaarder dan van die 1 rm bullshit. we zijn bodybuilders toch, geen PLers