Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Dat zou bijna net mogelijk zijn..ik ben pas net bezig en de verwachte gains is een halve kg VVM per 4 maanden:eek: Maar toch heb ik er af en toe dagen tussen zitten dat ik best wel tevreden ben eigenlijk:thumbs: Mijn armen blijven alleen te klein..dus heb vandaag mijn biceps weer op hun fl**ker gegeven!

Ben benieuwd, houd ons op de hoogte.

VVM. Ik heb gewoon het idee dat ik mijn lichamelijke limiet begin te bereiken of kan iedereen zijn lengte - 1m + 5kg wegen @ 8% (in mijn geval 1.80m -1 + 5kg = 85kg). Ik heb gewoon het idee dat ik 200% bodybuilding moet gaan leven als ik nog naturel gains wil maken. Ik wil sávonds met avondeten gewoon kunnen eten wat de pot schaft en heb soms het idee dat dat in de weg zit. Al zou de enige optie zijn om een beter fyysiek te krijgen dat ik mijn avondeten ook moet aan passen dan pass ik.

Denk dat je hier een realistische kijk op hebt. Kunnen veel mensen op dit forum nog wel een voorbeeld aan nemen IMO.

je moet gewoon meer gaan eten kerel ... eet met de pot mee, by all means, maar smijt
er dan nog een extra stuk vlees op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.423
die lunges ook he... pffff Leg day is denk ik voor de meeste de zwaarste, mentaal en lichaamlijk wel te verstaan :)
Daar is geen twijfel over mogelijk Bart! Als je dat niet vind...train je wat mij betreft niet zwaar genoeg of ben de sado-massochistisch ingesteld en hou je van pijn..;):rolleyes:
Ben benieuwd, houd ons op de hoogte.

Denk dat je hier een realistische kijk op hebt. Kunnen veel mensen op dit forum nog wel een voorbeeld aan nemen IMO.
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte..ik weeg en meet regelmatig het 1 en ander..

Wat betreft dat realistisch beeld hoop ik natuurlijk niet dat het waar is, maar het houdt de sport ergens ook wel leuk (soms ook frustrerend). Langzaam maar zeker proberen een beter fysiek te krijgen door steeds wat kleine en soms wat grote dingen aan te passen in zowel eten als trainen..

Ook mijn rust kan wel verbeterd worden, maar dat is een kwestie van af en toe wat eerder mijn nest in!

je moet gewoon meer gaan eten kerel ... eet met de pot mee, by all means, maar smijt
er dan nog een extra stuk vlees op.
Ik heb regelmatig een extra stuk vlees, maar daar zit het ehm denk niet in. Mijn avondeten zijn tegenwoordig (sinds dit schema) soms ook behoorlijke porties voor mijn doen. Maar zoals al eerder gezegd weiger ik het echt om enorme vet gains te maken voor bijvoorbeeld netto 1 kg VVM. Dan duurt het maar wat langer. Ik zie zo af en toe wel verbetering in vorm van de spieren terwijl er in absolute omtrek bijvoorbeeld weinig gebeurt..en dat is IMO ook vooruitgang:D:cool:

Vanmiddag weer even lekker borst en buik!

3 Borst, buik + 1 oefening tricep:
Incline dumbbell press: 4x8-12
Incline fly’s: 3x8-12
Bench/Floorpress: 4x8-12
Bent over cable fly’s: 3x8-12

Pressdown: 3x12-15

+ Ab-work

Voeding donderdag 18-10-2012: :meal:
7:00 30g whey + 70g brinta + 35g rozijnen + banaan en glas verse vruchtensap
9:00 140g kipfilet + 150g rijst
11:00 1 boterham pindakaas
12:30 3 boterhammen ( 2 rosbief, 1 pindakaas)
15:00 140g kipfilet + 200g rijst + glas vers vruchtensap
17:30 30g dextro + 30g whey + mineola
18:45 200g Rijst + 150g kipfilet + sperzibonen, paprika & kerriesaus
Pre sleep: 30g micellar cassein

~3230kcals: E/K/V = 225g (28%) / 430g (54%) / 65g (18%)

Ik snap je vetfobie wel hoor kerel, maar mensen die op vakantie gaan en terug komen
met minder kilo's op de schaal, lijken me helemaal geen easy gainers te zijn.

Waarom ga je niet eens gewoon een maand op 3000 zitten. En dan bv een weekje terug
zakken. Soort van mini cut tussen het bulken door. Telkens wanneer je je niet meer
'safe' voelt. Of gooi er desnoods af en toe een sessie HIIT bij. Doe meer dan enkel vet
verbranden, is gewoon ook goed voor je

• #7.425
Ik snap je vetfobie wel hoor kerel, maar mensen die op vakantie gaan en terug komen
met minder kilo's op de schaal, lijken me helemaal geen easy gainers te zijn.

Waarom ga je niet eens gewoon een maand op 3000 zitten. En dan bv een weekje terug
zakken. Soort van mini cut tussen het bulken door. Telkens wanneer je je niet meer
'safe' voelt. Of gooi er desnoods af en toe een sessie HIIT bij. Doe meer dan enkel vet
verbranden, is gewoon ook goed voor je
Je hebt wel een punt hoor Rob! Maar nu even stick to the plan (body recomposition) voor een tijdje. Als ik zie dat er niks gebeurt verhoog ik in eerste instantie mijn kcals op mijn trainingsdagen..geduld is een schone zaak!:D

Je hebt wel een punt hoor Rob! Maar nu even stick to the plan (body recomposition) voor een tijdje. Als ik zie dat er niks gebeurt verhoog ik in eerste instantie mijn kcals op mijn trainingsdagen..geduld is een schone zaak!:D

En daar heb je ook een punt :)

Hoe zit het met je training? Als naturel atleet is het IMMENS belangrijk om gewoon extra gewicht op die bar te gooien.

• #7.428
Hebben we allebei een punt...

en zij heeft er twee...:rolleyes:
Hoe zit het met je training? Als naturel atleet is het IMMENS belangrijk om gewoon extra gewicht op die bar te gooien.
Daar verzaakte ik weleens, door gewoon steeds hetzelfde te pakken. Maar probeer nu toch wel steeds zwaarder te gaan...maar ook dat kun je niet eindeloos blijven doen natuurlijk..:D

• #7.429
Even snel de training..

3 Borst, buik + 1 oefening tricep:
Incline dumbbell press: 12x12kg, 10x18kg, 8x26kg, 6x36kg (Warmup), 9x40kg, 10x38kg, 10x36kg, 12x34kg
Incline fly’s: 10x24kg, 12x22kg, 10x22kg
Floorpress: 12x60kg, 7x75kg+3x75kg (Rest-pause), 6x70kg+4x70kg (rest-pause), 11x60kg
Bent over cable fly’s: 12x32kg, 10x32kg, 12x27kg+8x23kg (Dropset)

Pressdown: 12x27kg, 15x41kg, 12x50kg, 12x41kg

Machine crunch: 4 sets
Side machine crunch: 2 sets per kant
Swissball crunch: 3 sets

Bazig 9x40

Marvin, gewoon wat meer eten. jij eet 70r brinta zie ik, ik eet 175gr (lol) beter kan je het misschien verhogen naar 120gr ofzo?

Avondeten eet ik 175gr pasta (ongekookt) of 700gr aardappels (ongekookt) met zalm of met biefstuk. Misschien gewoon wat meer koolhydraten eten en minder vetten? En dan rond 3500-3800 kcal. Niet te moeilijk denken, en niet allemaal teveel tellen. ;-)

• #7.432
Viel me een klein beetje tegen, want deed vorige keer 12x40 en toen nog een setje, maar heb het maximale gepakt van wat ik gister kon.

Marvin, gewoon wat meer eten. jij eet 70r brinta zie ik, ik eet 175gr (lol) beter kan je het misschien verhogen naar 120gr ofzo?

Avondeten eet ik 175gr pasta (ongekookt) of 700gr aardappels (ongekookt) met zalm of met biefstuk. Misschien gewoon wat meer koolhydraten eten en minder vetten? En dan rond 3500-3800 kcal. Niet te moeilijk denken, en niet allemaal teveel tellen. ;-)
Dat zijn behoorlijke porties koek! Ik ben van plan geleidelijk te verhogen zodat ik in de gaten kan houden wat het doet. Maar als ik inderdaad maaltijden ga verhogen zullen dat als eerst mijn avondeten en ontbijt zijn!:D

Vandaag een rustdagje..voeding post ik zo!:D

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 07:41 ----------

Voeding vrijdag 19-10-2012: :meal:
7:00 35g whey + 40g brinta + 25g rozijnen + appel
9:00 140g kipfilet
11:00 35g pinda’s
12:30 2 boterhammen kalkoenfilet
15:00 140g kipfilet + 50g rijst
17:00 2 eieren
18:00 Avondeten
20:00 30g whey
Pre sleep: 30g micellar cassein

~2200kcals: E/K/V = 215g (39%) / 160g (29%) / 80g (32%)

veel reps warm up man ... je kan meer uit je werksets halen als je dat wat beperkt houdt

• #7.434
veel reps warm up man ... je kan meer uit je werksets halen als je dat wat beperkt houdt
Volgende keer eens proberen!

Vanavond plotseling wel trainen! Dus voeding gaat ook wel wat veranderen waarschijnlijk. Dan pak ik morgen nog een halve dag wat extra carbs en dan in de loop van morgen wat lower carb en zondag ook.

Training wordt rug, biceps en kuiten!

4 Rug, kuiten + 1 oefening biceps:
(Reverse grip) Pulldown: 3x8-12
(Reverse grip) BOR: 4x8-12
Single arm cable row: 3x8-12
Dumbbell shrugs: 4x8-12
Deadlift: 4x6-8

Barbel calfraise: 4x8-12
Single leg toepresss: 4x8-12
Bw calfraise: 3xfailure

Cable curl: 3x12-15

:D:D

Ben je al beyond 90 kg?:D

Go go gooooooo

Huh gaan deadliften na je shrugs? Is dat voor een explosie aan trap activiteit ofzo?;p

Hoe bevalt dat telkens 1 oefening voor compleet andere spiergroep derbij? Alhoewel biceps ook bij je rug inzit natuurlijk.

Hoppa knalle

• #7.440
Huh gaan deadliften na je shrugs? Is dat voor een explosie aan trap activiteit ofzo?;p

Hoe bevalt dat telkens 1 oefening voor compleet andere spiergroep derbij? Alhoewel biceps ook bij je rug inzit natuurlijk.
Bevalt goed al zeg ik het zelf! Ik doe mijn deads eigenlijk standaard aan het einde..als ik ze aan het begin doe is de rest van mijn rug training niets meer waard!

Bijna, bijna!!:D

Terug
Naar boven