die lunges ook he... pffff Leg day is denk ik voor de meeste de zwaarste, mentaal en lichaamlijk wel te verstaan
Daar is geen twijfel over mogelijk Bart! Als je dat niet vind...train je wat mij betreft niet zwaar genoeg of ben de sado-massochistisch ingesteld en hou je van pijn..

Ben benieuwd, houd ons op de hoogte.
Denk dat je hier een realistische kijk op hebt. Kunnen veel mensen op dit forum nog wel een voorbeeld aan nemen IMO.
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte..ik weeg en meet regelmatig het 1 en ander..
Wat betreft dat realistisch beeld hoop ik natuurlijk niet dat het waar is, maar het houdt de sport ergens ook wel leuk (soms ook frustrerend). Langzaam maar zeker proberen een beter fysiek te krijgen door steeds wat kleine en soms wat grote dingen aan te passen in zowel eten als trainen..
Ook mijn rust kan wel verbeterd worden, maar dat is een kwestie van af en toe wat eerder mijn nest in!
je moet gewoon meer gaan eten kerel ... eet met de pot mee, by all means, maar smijt
er dan nog een extra stuk vlees op.
Ik heb regelmatig een extra stuk vlees, maar daar zit het ehm denk niet in. Mijn avondeten zijn tegenwoordig (sinds dit schema) soms ook behoorlijke porties voor mijn doen. Maar zoals al eerder gezegd weiger ik het echt om enorme vet gains te maken voor bijvoorbeeld netto 1 kg VVM. Dan duurt het maar wat langer. Ik zie zo af en toe wel verbetering in vorm van de spieren terwijl er in absolute omtrek bijvoorbeeld weinig gebeurt..en dat is IMO ook vooruitgang

Vanmiddag weer even lekker borst en buik!
3 Borst, buik + 1 oefening tricep:
Incline dumbbell press: 4x8-12
Incline fly’s: 3x8-12
Bench/Floorpress: 4x8-12
Bent over cable fly’s: 3x8-12
Pressdown: 3x12-15
+ Ab-work
Voeding donderdag 18-10-2012: 
7:00 30g whey + 70g brinta + 35g rozijnen + banaan en glas verse vruchtensap
9:00 140g kipfilet + 150g rijst
11:00 1 boterham pindakaas
12:30 3 boterhammen ( 2 rosbief, 1 pindakaas)
15:00 140g kipfilet + 200g rijst + glas vers vruchtensap
17:30 30g dextro + 30g whey + mineola
18:45 200g Rijst + 150g kipfilet + sperzibonen, paprika & kerriesaus
Pre sleep: 30g micellar cassein
~3230kcals: E/K/V = 225g (28%) / 430g (54%) / 65g (18%)