- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Bart! Helaas zit dat weekend er alweer op!sick sterke bor weer Marv! Ik kreeg er maar 4 op 100 kg uit geperst vandaag, welliswaar normale grip maar dan nog... strong
prettig weekend

Het viel mee! Me duim zit nog dicht!hmmm een geblesseerde duim is best lastig kerel! sterkte

Thanks Hendrie! Vond het zelf ook wel lekker gaan!

Gewoon voor de pomp..

Ik eet op rustdagen onder onderhoud (tussen 2000 en 2300 kcals / onderhoud = 2700a2800kcals) en op trainingsdagen boven onderhoud (tussen 3000-3400kcals), met als doel langzaam wat spiermassa aan te zetten zonder extreem dik te worden..Wat doe je nu anders dan met voeding? En merk je verschil?
Ik eet op rustdagen onder onderhoud (tussen 2000 en 2300 kcals / onderhoud = 2700a2800kcals) en op trainingsdagen boven onderhoud (tussen 3000-3400kcals), met als doel langzaam wat spiermassa aan te zetten zonder extreem dik te worden..
Thanks Bart!!
Dat zou bijna net mogelijk zijn..ik ben pas net bezig en de verwachte gains is een halve kg VVM per 4 maandenKlinkt ook wel logies eigenlijk merk je al verschil?
Maar toch heb ik er af en toe dagen tussen zitten dat ik best wel tevreden ben eigenlijk
Ik doe mijn best..Flinke training mooi volume op de squat nu goed eten en groeie met dat spul!

Thanks Rob!

Thanks WWE! Squats liggen me wel, ondanks dat ik altijd met lood in mijn schoenen richting de gym ga op leg-day!Jij weet nog eens hoe je moet reppen op de squat. Nice going dudr

VVM. Ik heb gewoon het idee dat ik mijn lichamelijke limiet begin te bereiken of kan iedereen zijn lengte - 1m + 5kg wegen @ 8% (in mijn geval 1.80m -1 + 5kg = 85kg). Ik heb gewoon het idee dat ik 200% bodybuilding moet gaan leven als ik nog naturel gains wil maken. Ik wil sávonds met avondeten gewoon kunnen eten wat de pot schaft en heb soms het idee dat dat in de weg zit. Al zou de enige optie zijn om een beter fyysiek te krijgen dat ik mijn avondeten ook moet aan passen dan pass ik.