- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Hendrie!

Merci!
Jup!
Daar heb je helemaal gelijk in! Denk dat ik gewoon af en toe een shake extra pak. Is makkelijk en zo kom ik toch aan mijn eiwitten.Een beetje extra whey in het weekend is slim om op een makkelijke manier toch wat extra eiwitten binnen te krijgen
Rest-pause was inderdaad even terug geracked..15 seconde wachten en weer gaan. De eerste keer had ik er misschien nog wel 1of 2 uit kunnen persen, maar speelde op safe..Rest pause? Terug geracked? Of gewoon wat pufjes tussendoor?![]()
Die pot whey maakte mijn dag gister nog een beetje goed! Gister was namelijk jaarmarkt in Woerden wat altijd erg gezellig is (wel heb ik me niet echt kunnen houden aan low carb en calorie*), maar na die dag besloot ik even mijn auto door de wasstraat te halen. Helaas wilde die daarna niet meer starten en bleek mijn startmotor kapot te zijn.

Ook gefeliciteerd dan!!

Geen idee of ze dat vaker doen..er was een topic over je favoriete smaak en als je daar op zou reageren maakte je kans op een pot wheyDat zijn nog eens leuke prijsjes. Doen ze dat vaker? Succes met trainenIk heb weer eens ouderwets direct spierpijn van borsttraining van gister.
Nadruk op bovenkant bij jou zo te zien.

Het viel mee! Leen auto hoefde ik niet te betalen, dus het bleef bij 133euro..maar daar koop ik liever 10kg whey voor

Vond het nog meevallen..veel rust-pause werk..
Door de burrito’s vanavond redelijk hoog voor een recomp. rustdag, maar we zullen zien wat het brengt..
Qua training ligt mijn nadruk inderdaad op bovenkant! Ik zie namelijk zelden mensen lopen met een te grote bovenkant borst...en je pakt incline natuurlijk ook de rest mee vandaar deze aanpak![]()

Het was even niet anders..had ik dinsdag op woensdag maar van de drank af moeten blijven en op tijd mijn nest in moeten gaan!jammer van die 40"s man,maar voor de rest wel netjes![]()

Dat moet er bruut uitzien! thuis maar eens kijken!Zag gister op youtube gast die kon een supplement potje op zn borst neerzetten tegen zn hals aan. Zo veel massa op zn upperchest. Echt een beest
Volgens heette die furious pete. heeft ook een kanaal.
10x5x40kg DB press is mooi PR man:O Hoelang is dat geleden?
Aardig van je om niet direct mensen af te snauwen als ze een vraag hebben ook haha. Allemaal karma moet je maar denken![]()

Thanks Hendrie! Ben knallen gestart!
)