Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opzich kom ik wel met een voldaan gevoel de gym uit! Maar hoop niet dat de extra kracht normaal gesproken te wijten is aan mijn PWO's! Want dan mag ik behoorlijk inleveren in gewicht..Waarschijnlijk zit het gewoon tussen mijn oren!Whaha, oke een slappe week it is....
Dan streef je deze week naar de prima's![]()

Haha..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Klopt, ik pak op zaterdag kuiten altijd goed (en zwaar) aan..op dinsdag doe ik puur wat setjes op volume. Moet wel toegeven dat 22x80kg behoorlijk zwaar is en dat ik dan sta te trillen op mijn benen...best wel weinig gewicht op je calve raises ... niet?

komt die aanzetten met 2 presses voor de schouders ook. 4 stuks in totaal. Word pittige training haha![]()
That was pretty intens!Succes gozer. Ben benieuwd naar de gewichten die je verplaatst
Dat viel me ook alles mee!sterk man, 28 kg dumbbell shoulderpresses na al dat chest werk... hoppa

Mwoah..ik heb niet zulke sterke front delts, dus die kunnen soms wel wat extra's gebruiken! Maar eigenlijk hoort rear delt meer prio te krijgen. Volgende training weer!Shit heeeDruk bezig geweest man. Niceeeee
Die front raises lijken me in deze training compleet overbodig/onnodig werk.
Mja jij bent natuurlijk al stuk verder met BB![]()

Thanks (& welkom hier)
Merci Hendrie!

Mwoah..ik heb niet zulke sterke front delts, dus die kunnen soms wel wat extra's gebruiken! Maar eigenlijk hoort rear delt meer prio te krijgen. Volgende training weer!![]()

NetjesNiet mijn dag voor biceps, maar op = op!
Goed weekend iedereen!
Prettig Weekend!Het ging wel goed die supersets inderdaad! Omdat reverse grip iets makkelijker zijn als gewone BOR's kon ik mooi het gewicht gelijk houden!en ging dat goed die supersets row? netjes verder
jij ook fijn weekend
Dank u...het zit er al weer op!
Juist!
Het was ook niet vreemd, maar soms heb ik nog aardig wat over in de bi's!Achterkant Rug kan nooooit groot en dik genoeg zijn
Zie ik ook maar weer aan je training van vandaagNetjes
---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 13:28 ----------
Hehe, vind je het gek na zo'n pull sessiePrettig Weekend!