- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik onthouden, warm misschien teveel op!nice weer je borsttraining, zou gewoon eens proberen 1 opwarmsetje en dan kijken hoe ver je komt met die 40's.
Dat klopt..het is grotendeels vlees, maar om de tussentijd tussen het bakken op tevullen zit ik altijd stokbrood met kruidenboter te etenGourmetten? Dat is toch allemaal vlees man ... leef je uit zou ik zeggen![]()

Vind persoonlijk dat de focus dan verlegt wordt naar het onderste deel van je lats..een welkome afwisseling dus. Zeker gezien het feit dat ik een hog lat-aanhechting heb..Wat is jou reden voor de onderhandse grip?? Voel je dan ook meer je lats?![]()
het is grotendeels vlees, maar om de tussentijd tussen het bakken op tevullen
True story!je moet gewoon meerdere pannetjes claimen zodat je met intervals kan bakken
eat all the food !

Thanks!
Nee, deadlifts aan het begin zorgt wel voor iets zwaardere lifts, maar het verknalt de rest van mijn rugtraining. Dus daar begin ik niet aan.Geen zin om deadlifts weer aan het begin van je training te gaan doen?
---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 22:41 ----------
Oh en geniet van het uitslapen![]()

Dit was dan wel weer een beetje TE..een klein drankje op zijn tijd ok..maar ik ben gewoon een stukje kwijt..
Als ik stukjes kwijt ben van een avond dan heb ik meestal een super avond gehad en een berry shittie next day
Mooie training toch!
Thanks beide!

Thanks Hendrie!

Ik Dank u ..die vielen me ook alles mee!