Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor! Niet alleen paprika chips gegetenGoed weekend gehad Marvin? Wat eiwitten binnen kunne krijge?

Op zijn tijd..beetje bf onder controle houden..

Zou het liefst nog iets zakken in bf of een significante hoeveelheid VVM erbij..dat vind ik ook goed!Ja toch. Dat zit bij jou wel goed aan de fotos te zien.

En hij is ook niet eens heel slecht! Behoorlijk wat eiwit en niet teveel vet in verhouding! Prima post workout voedsel!turkse durum is goeie shit man, heb ik zaterdag nog gemaakt![]()

Thanks Bart! Zaterdag is het inderdaad weer feest (Qlimax), dus heb me een beetje ingehouden met benen en geen kuiten gedaan..die rugtraining is idd sterk kerel, kwam dat door die turkse meuk? Ga ik dat ook ff bestellen, jwt
Trainze party-animal!

Thanks stevige!

Voorscherm ingedeukt, voorbumper bekrast en koplamp zit los. Geschatte kosten ongeveer 8a900euro..Klasse beentraining Marvin auto veel aan kapot? Zelf niks?
Ach hij kon er ook niks aan doen en hij heeft het gelijk gemeld, was op de bedrijfsparkeerplaats namelijk..Goede training kerel, komend weekend mag je dus weer :-)
Klote van je auto, fijne mensen hebben we toch op de aardbol....
Thanks gozer! Auto wordt waarschijnlijk verzekeringswerk..zaterdag overdag even het 1 en ander regelen!Sterke Poten gozer..110 kg squat voor dropsetsen goed sterk voor de 1e x clean and jerk!
---------- Post toegevoegd Tue 20 Nov 2012 om 21:18 ----------
en sterkte met je auto.. verzekeringswerk neem ik aan?

Voel me weleens wat flauwtjes, maar val er zeker niet op om! De verdeling van mijn voeding is wat dat betreft ook wel aardig. Krijg net op de juiste momenten toch wat carbs binnen om er weer even tegen aan te kunnen!

Bijna 2100kcalsk*t van je auto man,maar wel goeie training,idd 2000kcal is wel erg weinig

Gelukkig wel! Dus alles wordt vergoed..behalve de verloren tijdOw de dader heeft zich netjes gemeld, dat had ik niet gelezen... Das gewoon goed!
Trainze