AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
Fiew..nog geen gezeur over niet squaten, haha:rolleyes:

One leg legpress :) misschien kun je zo het verschil verkleinen.

Als je benen in jouw ogen groot genoeg zijn, heeft het weinig nut om ze te blijven afbeulen ;) Al zou ik toch nog af en toe squatten, desnoods gewoon op het einde van je beentraining in hoge reprange, laag gewicht, paar setjes.

wanneer jij het goed vind is het goed toch, je traint voor jezelf en het moet leuk blijven.
ik heb een 5l emmer geblenderde havermout bij mijn vriendin gezet, en een emmer whey:P
maar als er niks is moet je idd wat!

Je hebt voor jezelf uitgemaakt dat je het niet gaat doen, dan kun je moeilijk gaan zeuren, toch?

Als jouw squatreet groot genoeg is :P
Ik vind m'n reet groot genoeg..echter de sweep van m'n quads is te klein. Maar quads/hams worden namelijk niet echt breed, maar meer dik:rolleyes:

One leg legpress :) misschien kun je zo het verschil verkleinen.
Is wel een idee..ga het in overweging nemen:D

Als je benen in jouw ogen groot genoeg zijn, heeft het weinig nut om ze te blijven afbeulen ;) Al zou ik toch nog af en toe squatten, desnoods gewoon op het einde van je beentraining in hoge reprange, laag gewicht, paar setjes.
Dat kan natuurlijk ook..of 1x per 2 weken, maar heb het eigenlijk opgemeten zodat ik kan kijken wat er gebeurt als ik even niet squat;)

wanneer jij het goed vind is het goed toch, je traint voor jezelf en het moet leuk blijven.
ik heb een 5l emmer geblenderde havermout bij mijn vriendin gezet, en een emmer whey:P
maar als er niks is moet je idd wat!
Ik denk dat ik ook even een pot whey en een pak brinta daar neer zet!:D:D

Tijdje geleden alweer, maar een keer op maandag een rustdag! Ga namelijk uit eten bij een tapas restaurant vanavond! Na een redelijk clean weekend wordt dit dan denk mijn junkdag;)..

Deze week is trouwens een deload week. Weinig gewicht om even m’n spieren tot rust te laten komen! Ik post dan ook enkel de training en niet de gwewichten, want deze zijn niet van belang! Ondertussen even nadenken over een nieuw schema om op te knallen!

Voeding maandag 09-11-2009:
7:00 55 brinta + 40g whey + 30rozijnen + banaan, visolie en multivit
9:00 3 boterhammen (2 kipfilet (50g), 1 filet (20g))
11:00 50g basmati rijst + 170g gemarineerde kipfilet + halve komkommer
12:30 3 boterhammen (2 kipfilet (50g), 1 filet (20g))+ appel
15:15 50g basmati rijst + 170g gemarineerde kipfilet + halve komkommer + appel
18:00 Tapas (kip, beef, groente, aardappeltjes, brood met alioli etc.)
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Zoals je zegt heb je voorlopig al genoeg massa op die benen. Ik zou proberen wat lennart zegt. Veel oefeningen doen met 1 been.

ik was toch even benieuw naar je beentjes, en dat ziet er keurig uit:eek:
ben blij als ik zo'n benen heb

& enjoy your junk meal

jup voor de benen gewoon veel single leg legpress/ legextentions
deload is saai en k*t maar af en toe wel nodig, gewoon een weekje rustig aan doen
al ideeën voor een ander schema?

vreet ze, skaterboy! ;)

Zoals je zegt heb je voorlopig al genoeg massa op die benen. Ik zou proberen wat lennart zegt. Veel oefeningen doen met 1 been.
Ga het proberen..:rolleyes:

ik was toch even benieuw naar je beentjes, en dat ziet er keurig uit:eek:
ben blij als ik zo'n benen heb

& enjoy your junk meal
Thanks gozer!:D

deload is saai en k*t maar af en toe wel nodig, gewoon een weekje rustig aan doen
Het is inderdaad even nodig..heb het nog nooit eerder gedaan, maar na deze week terug knallen op 6-reps ongeveer

Helemaal gelukt ...zie onder;)

Zoo, goed gegeten hoor gister!! Eerst wat koude pasta met kip, daarna wat kip in honing, gehaktballetjes in tomatensaus, stokbrood met alioli, ossenhaas, varkenshaasspiesjes, gefrituurde paprika :eek: en vast nog meer, eindigend met een grand dessert van ijs, slagroomsoesjes, brownie en een soort creme brulee met slagroom en chocosaus..:D:D

Vandaag dus maar hard aan de bak! En tref ik het weer het is:

Superdude dinsdag!!!:D

Superdude dinsdag van m’n deload week! Dit wordt echt superdude:sd: …lage gewichten, hoge reps, PomPen JeWeEt!!

C1: Borst + triceps + buik
Incline dumbbellpress (60gr): 4x12-15
Incline fly’s (45gr): 4x12-15
Benchpress: 4x12-15

Skullcrushers: 4x12-15
Rope Pressdown: 4x12-15

En het nodige ab-work + evt. wat cardio:rolleyes:

Voeding dinsdag 10-11-2009:
7:00 55 brinta + 40g whey + 30rozijnen + banaan, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (2 kipfilet (50g), 2 rosbief (50g))
11:00 50g basmati rijst + 170g gemarineerde kipfilet
12:30 4 boterhammen (2 kipfilet (50g), 2 rosbief (50g)) + appel
15:15 50g basmati rijst + 170g gemarineerde kipfilet + appel
17:30 Avondeten
20:00 40g dextrojuice
20:30 40g whey + 20g notenmix
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Ju WaiiT Zelluf :sd: Pompuh MeT DieJ ShiiT

goeie tip, zal ik komende been training eens doen:D

zijn wel leuke dingen mee te doen, links rechts meteen na elkaar door, dan haal je steeds minder herhalingen en dan uiteindelijk als je kapot bent en denkt dat je niet meer kan met 2benen leegduwen

Yeah light weight buddy!;)
Niets tot failure of in de buurt van!

C1: Borst + triceps + buik
Incline dumbbellpress (60gr): 15x16kg, 2x15x22kg, 15x20kg
Incline fly’s (45gr): 15x10kg, 3x15x12kg
Benchpress: 15x57.5kg, 8x67.5kg, 15x57.5kg, 15x47.5kg

Skullcrushers: 15x7.5kg, 3x15x20kg
Pressdown: 15x27kg (normal), 15x18kg (reverse), 15x27kg (small), 15x27kg (normal)

En het nodige ab-work + 15minuten fieten (level 15 van 20 op 100rpm = -170kcals):rolleyes:

Dus meneer is gewoon rustig gaan pompen :) ?

Lekker..

kan een lichaamsdeel té groot zijn? huh...ik kom denk ik toch uit een andere wereld ;)

Dus meneer is gewoon rustig gaan pompen :) ?

Lekker..
JeWeEtZeLLuF:D

kan een lichaamsdeel té groot zijn? huh...ik kom denk ik toch uit een andere wereld ;)
Mwoah..het klinkt vast:gay: en :sd:, maar I like shopping...en draag m'n broeken baggy...ik weiger gewoon groter dan maat 36 te gaan..maat 34 zit al ietwat strak..:(

Moet wel eerlijk zijn dat m'n quads nog wel ietsje de breedte in mogen..en zou graag die druppel erin knallen..

En ik zweer bij juiste verhoudingen..en die zijn ietwat zoek (borst en armen te klein!!)

Komt vanzelf goed skaterboy. Nice getraind makker ;)

Terug
Naar boven