Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

zijn wel leuke dingen mee te doen, links rechts meteen na elkaar door, dan haal je steeds minder herhalingen en dan uiteindelijk als je kapot bent en denkt dat je niet meer kan met 2benen leegduwen
klinkt fcking harcore!
dus eerst aantal setjes 1legged doen en dan nog een 2legged?
Yeah light weight buddy!;)
Niets tot failure of in de buurt van!

C1: Borst + triceps + buik
Incline dumbbellpress (60gr): 15x16kg, 2x15x22kg, 15x20kg
Incline fly’s (45gr): 15x10kg, 3x15x12kg
Benchpress: 15x57.5kg, 8x67.5kg, 15x57.5kg, 15x47.5kg

Skullcrushers: 15x7.5kg, 3x15x20kg
Pressdown: 15x27kg (normal), 15x18kg (reverse), 15x27kg (small), 15x27kg (normal)

En het nodige ab-work + 15minuten fieten (level 15 van 20 op 100rpm = -170kcals):rolleyes:
ik dacht al even, wat een slappe hap
:sd::D

• Topic Starter Topic Starter
Jemig! Wat een ergernissen vanochtend!! Eerst een vrachtwagen voor me die 60 rijd op een 80 weg..dus ik denk inhalen! Nog geen kilometer later een bedrijfsbus met de gedachte “ik ben bijna te vroeg op mijn werk, even afremmen”…55km per uur en geen mogelijkheid tot inhalen..sta ik daarna voor het stoplicht zie ik een vrouwtje van een jaar of 20 uitgebreid haar neus leeg graven en eten..:orly::yarly: en uiteindelijk komt er nog een idiote collega in haar eentje op een tandem naar het werk! :rolleyes:

Helaas is vandaag een rustdag..want dit was goed motivatie shit geweest;)
Oja, niet de jackpot gewonnen gister bij de staatsloterij!! Slecht 1 euro en 40 cent met twee 1/5 loten..:(!! Dus geen mega homegym onder mijn eigen huis…

Voeding woensdag 11-11-2009:
7:00 55 brinta + 40g whey + 30rozijnen + banaan, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (2 kipfilet (75g), 2 rosbief (50g))
11:00 50g basmati rijst + 200g gemarineerde kipfilet + 130g brocoli en sperziebonen
12:30 3 boterhammen (2 kipfilet (75g), 1 rosbief (50g)) + appel
15:15 50g basmati rijst + 200g gemarineerde kipfilet + 130g brocoli en sperziebonen + appel
17:30 Stoommaaltijd met kip en aardappelje/rijst en groente
20:30 180g kipfilet + zoute sticks..
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

• Like
Waarderingen: Sue
Jemig! Wat een ergernissen vanochtend!! Eerst een vrachtwagen voor me die 60 rijd op een 80 weg..dus ik denk inhalen! Nog geen kilometer later een bedrijfsbus met de gedachte “ik ben bijna te vroeg op mijn werk, even afremmen”…55km per uur en geen mogelijkheid tot inhalen..sta ik daarna voor het stoplicht zie ik een vrouwtje van een jaar of 20 uitgebreid haar neus leeg graven en eten..:orly::yarly: en uiteindelijk komt er nog een idiote collega in haar eentje op een tandem naar het werk! :rolleyes:

Helaas is vandaag een rustdag..want dit was goed motivatie shit geweest;)
Oja, niet de jackpot gewonnen gister bij de staatsloterij!! Slecht 1 euro en 40 cent met twee 1/5 loten..:(!! Dus geen mega homegym onder mijn eigen huis…

Voeding woensdag 11-11-2009:
7:00 55 brinta + 40g whey + 30rozijnen + banaan, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (2 kipfilet (75g), 2 rosbief (50g))
11:00 50g basmati rijst + 200g gemarineerde kipfilet + 130g brocoli en sperziebonen
12:30 3 boterhammen (2 kipfilet (75g), 1 rosbief (50g)) + appel
15:15 50g basmati rijst + 200g gemarineerde kipfilet + 130g brocoli en sperziebonen + appel
17:30 Stoommaaltijd met kip en aardappelje/rijst en groente
20:30 180g kipfilet + zoute sticks..
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie

Jammer van de loterij, volgende keer beter.

Voeding ziet er weer top uit voor vandaag!
Rond de hoeveel kcal zit je meestal?

Tussen 3500 en 4000..

• Like
Waarderingen: KEUN
Vreten ziet er idd goed uit.

Nou Marvin, ik ben ook niet rijk geworden, dus zit gewoon weer op mijn werk :mad:
GRRR!
Ach ja, waren we maar rijk, en niet zo knap :rolleyes:

Zoveel?? :eek:

Ik doe niet mee met de loterij... Elke maand kijk ik hoe geweldig de prijzen zijn, en ben dan weer nuchter genoeg om te weten dat de kans dat je wint zo gruwelijk klein is dat het geen zin heeft om mee te doen. Ik spaar toch mooi elke maand wat geld uit ;)

Ik doe niet mee met de loterij... Elke maand kijk ik hoe geweldig de prijzen zijn, en ben dan weer nuchter genoeg om te weten dat de kans dat je wint zo gruwelijk klein is dat het geen zin heeft om mee te doen. Ik spaar toch mooi elke maand wat geld uit ;)

Sja, zo kan je ook rijk worden eh? :D

Tja 3 euro per maand besparen zet ook geen zoden aan de dijk...dan moet je voor 5,5 miljoen namelijk 152777jaar sparen..;)

Yeah light weight buddy!;)
Niets tot failure of in de buurt van!

C1: Borst + triceps + buik
Incline dumbbellpress (60gr): 15x16kg, 2x15x22kg, 15x20kg
Incline fly’s (45gr): 15x10kg, 3x15x12kg
Benchpress: 15x57.5kg, 8x67.5kg, 15x57.5kg, 15x47.5kg

Skullcrushers: 15x7.5kg, 3x15x20kg
Pressdown: 15x27kg (normal), 15x18kg (reverse), 15x27kg (small), 15x27kg (normal)

En het nodige ab-work + 15minuten fieten (level 15 van 20 op 100rpm = -170kcals):rolleyes:

ff vraagje, wil volgende week ook gaan deloaden. ik zat eraan te denken het aantal sets voor iedere spiergroep te halveren en het gewicht ook nog eens te verminderen. Zoals ik jouw deload bekijk, heb jij alleen het gewicht verminderd en niet het volume ? heb je daar nog een reden voor ofzo ?

ff vraagje, wil volgende week ook gaan deloaden. ik zat eraan te denken het aantal sets voor iedere spiergroep te halveren en het gewicht ook nog eens te verminderen. Zoals ik jouw deload bekijk, heb jij alleen het gewicht verminderd en niet het volume ? heb je daar nog een reden voor ofzo ?
Nee, geen specifieke reden..ik deload eigenlijk nooit en haat het om niet te trainen, dus vandaar deze manier..en dan heb ik gekozen m'n gewichten fors te reduceren..:D

Hmm..net terug bij m'n vriendin vandaan...en helaas op mijn werk beland (oproep dienst)..Maar kreeg helaas wat klachten over m'n mondgeur :rolleyes: door mijn overtollig knoflook gebruik door de satemarinade die ik gebruik..

Heeft iemand voor mij nog een goed recept om kip lekker te maken zonder monsterlijk veel calorieen toe te voegen?:rolleyes:

Gewoon kipfiletje bakken en dippen in BBQ-saus. :D

Alle varianten kruiden doen het goed ;)
Marineren ik ketjap is trouwens ook érg lekker!
Rustig garen in bouillon... (ooit van een Römertopf gehoord?)
Of gewoon bakken met een uitje, evt. een beetje Heinz Balanz er bij doen.

Terug
Naar boven