- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We doen ons best! Zoals ik al zei, moet ik niet te snel opgeven...Toch nog lekkere presses.
Ja man volgende week willen we alles 1 repje meer of een paar kilo zwaarder zien grrr![]()
Klopt! Ik moet misschien gewoon eens echt vasthouden aan mijn schema en niet steeds oefeningen in andere volgorde uitvoeren of compleet andere oefeningen te kiezn..Toch goeie training ik merk soms ook dat je traint omdat me dat elke week doet me pakt een gewicht wat je elke week pakt das niet goed we moete ons zelf blijve uitdagen
Moet eerlijk bekennen dat ik altijd al sterk ben gewest met mijn benen. Dus heb niet echt een speciaal recept. Wel merkte ik dat bij WSB (Westside barbel) door de dynamische trainingen met squats (zoals speedboxes) wel meer lift off power kreeg. Daar heb ik nu nog wel profijt van. Ik squat ook niet full, altijd below parallel en moet eerlijk toegeven dat ik door die speedboxes zelfs met 150kg nog de barbell op mijn nek kan laten stuiteren door de snelheid waarmee ik omhoog kom.Marvin ik blijf me verbazen over je sterke squats!!! Ben je altijd al zo sterk in je squats geweest? Heb je er een bepaald programma voor gevolgd?? Ik probeer me squat omhoog te krijgen, die kracht op me squats zuigt echt.

Ik zou het doorgevenaan de Intertoys storemanager...mooie note!!!
Goede training as usual! Ze moeten eens zwaardere dumbbells gaan aanschaffen in die intertoys zaak waar je traint!![]()

Zo hoort het ook!ziet er weer goed uit man, ik heb net ook lekker bakkie rijst met kip weggewerkt![]()
Haha..no I did'nt

Rug gaat wel aardig inderdaad..Jij moet toch dikke kabels over de rug hebben lopen!

Thanks Hendrie, das wel aardig gelukt!
Op zijn tijd zijn dropsets zeker prima!Ik zie meerdere dropsets voorbij komen, vind je dat een fijne manier van trainen?
Haha

Ik had het zaterdag inderdaad naar mijn zin..Lees je log al een tijdje!
je bent goed bezig en ook zeer sterk.
Je had het gister ook goed naar je zin volgens mij ?
goed fysiek
![]()

Qlimax was top!

Ja, was wel tevreden..ben wel benieuwd wat deze dinsdag mij gaat brengen!Prima toch je training? Goeie brede borst hè. Hè man

Helaas..het is niet anders! Moet ik maar harder trainen!Strong train nice pic.
Jammer dat die gast naast je je zwaar outbuffed.