hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Standaard qua supps is whey, casseine & dextro. Verder vaak een multivit en in de winter regelmatig vitamine D.Goed bezig kerel!
Wat neem je allemaal van supps?
Doe je mee aan DBB contest dit jaar ?![]()
Ik ga het overwegen, want geloof dat ik wel weer bijna toe ben aan een nieuw schema!Als ik jou was zou ik eens een tijd 4x15-20reps doen met 1 minuut rust tussen de sets. BLASTING THOSE GLYCOGEN BRO!! Dan na 1,5 maand weer terug en je zal zien dat je 10-20% sterker bent op je 8-10RM lifts. (Mis hoog in kcals te hebben gezeten de weken ervoor) Zorg voor een hoge carb inname tijdens de 15-20rep weken raad ik je aan!![]()
Thanks Hendrie...

) om zo de zuur-base verhouding in deze maaltijden te verbeteren (pas ergens gelezen..)
Ik doe ze meestal gewoon met een D-handvat. Om beter te focussen ga ik dan vaak met mijn benen links van het bankje zitten als ik de rechter kant train en vice versa.
Zelf merk ik dat ik in de winterperiode echt het zonnetje mis en daardoor minder energie heb. Dat was eigenlijk de hoofdreden dat ik het ben gaan slikken. Echter een bijkomend voordeel is dat mijn libido ook nog iets lijkt te stijgenLekker heur. Wat heb je aan die vitamine D als ik vragen mag?

Ik weet niet of ik mee doe..kijk ik tegen die tijd wel even wat de plannen zijn. Als ik mee doe zou het zijn om eens een keer echt goed te cutten..Ik ga ook eens Vit D bijnemen.. Doe je dit jaar mee aan de DBB contest, ik zal in ieder geval een paar dingen rechtzetten met mijn deelname![]()
Thanks maat!
Merci

Rear delt wat prio gegeven, vandaar de volgorde van press, raise, press, raise..
Dank u!

Ik vind het zeker voor schouders belangrijk opgewarmd te beginnen en omdat ik verder geen cardio vooraf doe kies ik er meestal voor wat lichte setjes te draaienik blijf erbij dat je teveel reps doet in je warm up![]()

Die borst oefening op maandag pak ik eigenlijk meer een beetje voor de pomp en op wat volume. Dat komt niet eens in de buurt van failure. Bij die tricep extentions is het meestal een beetje rommelen tussen gewicht en uitvoering. Soms als ik al met 5kg verhoog, merk ik dat mijn uitvoering een stuk minder wordt. Wat dat betreft train ik best wel een beetje op gevoel, maar je hebt wel een punt..misschien zit dat juist mijn progressie in de weg..ja ok
maar:
Dumbbell press: 15x24kg
Tricep extention: 15x27.5kg
In het midden van je training warm je ook nog op lijkt het wel...