- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know, maar het blijft het proberen waardjammer van de loterij jah
Achjah, de kans is 1 op zoveel miljoen dus wat wil je, maar niet opgeven![]()

Vanavond rug en biceps in de deload week! …lage gewichten, hoge reps, PomPen JeWeEt!!mijn ouders hebben 100 euro gewonnen yay!

Niet van houden is enigsinds zwak uitgedrukt...vind het een k*toefening..mijn ouders hebben 100 euro gewonnen yay!
---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:25 ----------
+ het schematje ziet er leuk uit, hou je niet van flat benchen?
helaas heeft onze gym niet veel mogelijkheden..dus geen smith of cables
Heeft iemand nog een goede borst oefening die ik over het hooft zie met bb of db?ik vind het een heerlijke oefening, en incline mwoah.Niet van houden is enigsinds zwak uitgedrukt...vind het een k*toefening..helaas heeft onze gym niet veel mogelijkheden..dus geen smith of cables
Heeft iemand nog een goede borst oefening die ik over het hooft zie met bb of db?

hmm.. ik laat het even zo denk..ik vind het een heerlijke oefening, en incline mwoah.
chest-dips, decline presses?? verder weet ik even niks, DB-pull over maar die word voor borst en rug gebruikt![]()
Nee geen last van hoor..en anders verschuif ik dieidd chest-dips zijn heerlijk voor de tietjes!
verder een net schema, alleen buik wel 2 trainingen na elkaar, geen last van?

Ik moet nog trainen..Ja lijkt me ook wel een goed schema. Maar je zet geen gewicht bij je training?
Maar gewicht is niet echt relevant tijdens m'n deload..Thanks..wie bied meerDecline Dumbbell Bench Press, Incline Dumbbell Bench Press, Dumbbell Bench Press, Incline BenchPress, Bench Press, Cable Crossover, Low Cable Crossover, Cable Flye, Incline Cable Flye, Flye, Incline Flye, Pullover, Chest Press, Pec Deck, Flye machine, hier zul je het toch mee moeten doen

Dat is een ouder kwestie..Schema ziet er idd goed uit. Ook voeding is weer top
Waarom eet je na je training eigelijk geen volwaardige maaltijd meer. Ik zou bij de 40 gr whey en 20 gr noten ook nog iets van carbs doen. Is mijn mening maar natuurlijk hé![]()

Als ik dit soort trainingen als normale gewichten zou posten op mijn leeftijd dan stopte ik met trainen denk!! Volgende week weer serieuze shit!![]()