Stevige
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- Massa
- 41kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met mij gaat het prima. ruim 2 maanden geworsteld met een pittige knieblessure die mijn gehele LB buitenspel zette. Deze week begonnen met revalidatieproces en dat gaat goed. UB was met name op onderhoud, maar vanaf aankomende week ga ik weer bouwen. Zodra ik qua squats weer op m'n oude niveau terug ben ga ik Smolov doen en als je het hebt over zware schema's, dan is dat er zeker eentjeSir yes sirJe hebt helemaal gelijk sjaak!
Hoe gaat het bij jou trouwens? ook al eens zo iets als dit gedaan?

Hopelijk ben je snel uitgerevalideerd en kun je weer aan de bak! Heb weleens gehoord van Smolov, maar nooit in verdiept. Misschien eens doen. Hoe is je shape verder?met mij gaat het prima. ruim 2 maanden geworsteld met een pittige knieblessure die mijn gehele LB buitenspel zette. Deze week begonnen met revalidatieproces en dat gaat goed. UB was met name op onderhoud, maar vanaf aankomende week ga ik weer bouwen. Zodra ik qua squats weer op m'n oude niveau terug ben ga ik Smolov doen en als je het hebt over zware schema's, dan is dat er zeker eentje![]()
Thanks man!

komt goed man. Over een maand of 2/3 hoop ik m'n LB weer op niveau te hebben. M'n shape is belachelijk sexyHopelijk ben je snel uitgerevalideerd en kun je weer aan de bak! Heb weleens gehoord van Smolov, maar nooit in verdiept. Misschien eens doen. Hoe is je shape verder?

Je shape is altijd sexy geweest Sjaak! (wilde enkel even bevestiging!komt goed man. Over een maand of 2/3 hoop ik m'n LB weer op niveau te hebben. M'n shape is belachelijk sexy![]()
)Thanks Rope! Ik krijg altijd belachelijk zere polsen met de standaard olympische grip. Dus misschien is dit wat!

Ja, bah! Maar het ging best redelijk..knapte een beetje op aan het einde van de dag!ja k*t he marv.. heb m ook te pakken, baal dr altijd zo van aangezien me workouts dan echt een stuk minder zijn.
Thanks Bart! Heb mijn best gedaan..das klote kerel, zeker met wat je op het programma hebt staan heb je lucht nodig!
succes en sterkte
Toepress op onze nautilus legpress is klote..daarover zo meer..k*t dat je ziek wordt man, maar toepress maar 50reps?![]()
Heb ze nu met straps gedaan zoals Rope poste, dat voelde ook wel aardig! Had alleen de strap niet helemaal op de juiste plek liggen waardoor deze mijn schouder in duwde..Die frontsquat lekker cross-grip pakken.
Ik doe dat zelf ook, kan ik me veel beter concentreren op het gewicht en uitvoering dan dat ik teveel op me grip (polsen) moet letten.
Echter pak ik wel elke set om en om (1 set eerst linker arm over de barbell, 2e set de rechter als eerste, you get the point.)
Ik weet wel dat je kuiten daar zuur van worden, maar groeien ze ook?dat ziet er weer heftig uit kerel.
goede kuiten = stepmachine en elke keer 20 min steppen!
Thanks maat!
"

Tussen de 70-90minuten denk ik, dus dat was prima!Mooie eerste training heb je neergezet man.
Front squats zijn inderdaad pittig als je ze niet vaak doet he![]()
Work on it, en je backsquat vliegt omhoog als je weer teruggaat naar backsquat
Ben benieuwd hoe je training van vandaag je gaat bevallen!
Hoe lang was je trouwens gisteren bezig met je beentraining?