XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Top dat je ermee begint man.
Ben benieuwd:D doe je ook gewoon 30 sec rust tussen de sets?
Ik ga die van kelei zeker ook dit jaar doen, behalve squats dan:o

Maar goed dit gaat je zeker Gains brengen! All kindzz of gainzzzz

Sir yes sir:D Je hebt helemaal gelijk sjaak!
Hoe gaat het bij jou trouwens? ook al eens zo iets als dit gedaan?
met mij gaat het prima. ruim 2 maanden geworsteld met een pittige knieblessure die mijn gehele LB buitenspel zette. Deze week begonnen met revalidatieproces en dat gaat goed. UB was met name op onderhoud, maar vanaf aankomende week ga ik weer bouwen. Zodra ik qua squats weer op m'n oude niveau terug ben ga ik Smolov doen en als je het hebt over zware schema's, dan is dat er zeker eentje :p

Succes marvin!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.824
met mij gaat het prima. ruim 2 maanden geworsteld met een pittige knieblessure die mijn gehele LB buitenspel zette. Deze week begonnen met revalidatieproces en dat gaat goed. UB was met name op onderhoud, maar vanaf aankomende week ga ik weer bouwen. Zodra ik qua squats weer op m'n oude niveau terug ben ga ik Smolov doen en als je het hebt over zware schema's, dan is dat er zeker eentje :p
Hopelijk ben je snel uitgerevalideerd en kun je weer aan de bak! Heb weleens gehoord van Smolov, maar nooit in verdiept. Misschien eens doen. Hoe is je shape verder?

Thanks man!

Zit nog even een beetje met de FSQ. Vind dat eens erg onconfortabele oefening, dus dat wordt opzich al wennen. En behoorlijk terug in gewicht :(

Maar welke grip raden jullie aan?

http://www.youtube.com/watch?v=tlfahNdNPPI

of

http://www.youtube.com/watch?v=HNEnZffisSc

Hopelijk ben je snel uitgerevalideerd en kun je weer aan de bak! Heb weleens gehoord van Smolov, maar nooit in verdiept. Misschien eens doen. Hoe is je shape verder?
komt goed man. Over een maand of 2/3 hoop ik m'n LB weer op niveau te hebben. M'n shape is belachelijk sexy :cool:

• #7.827
komt goed man. Over een maand of 2/3 hoop ik m'n LB weer op niveau te hebben. M'n shape is belachelijk sexy :cool:
Je shape is altijd sexy geweest Sjaak! (wilde enkel even bevestiging!:rolleyes:)

*nohomo*

Thanks Rope! Ik krijg altijd belachelijk zere polsen met de standaard olympische grip. Dus misschien is dit wat!:D:thumbs:

• #7.828
Zwaar balen! Ik begin ziek te worden! Ik heb het behoorlijk warm en mijn kop zit vol snot!

Ik ga het proberen vanmiddag, want ben per slot van rekening ook gewoon gaan werken..

C: Legs, lower back:
Front squats: 50 reps
SLDL: 50 reps
Leg extentions: 50 reps
Standing leg curl (alternate): 50 reps
Standing calfraise: 75 reps
Toepress: 50 reps

+ Ab-work

Voeding maandag 07-01-2013: :meal:
7:00 30g whey + 3 pannenkoeken + stroop + banaan + multivit + vit D
9:00 150g kipfilet + 130g rijst + 75g spinazie
11:00 10g BCAA + 1 boterham fricandeau
12:30 3 boterhammen fricandeau
15:00 140g kipfilet + 200g rijst + 75g spinazie + mueslireep
17:45 30g whey + 30g dextro + appel
19:00 Avondeten
Pre sleep: 30g micellar cassein

~3335kcals: E/K/V = 265g (32%) / 435g (52%) / 60g (16%)

ja k*t he marv.. heb m ook te pakken, baal dr altijd zo van aangezien me workouts dan echt een stuk minder zijn.

das klote kerel, zeker met wat je op het programma hebt staan heb je lucht nodig!

succes en sterkte

k*t dat je ziek wordt man, maar toepress maar 50reps?:P

Die frontsquat lekker cross-grip pakken.
Ik doe dat zelf ook, kan ik me veel beter concentreren op het gewicht en uitvoering dan dat ik teveel op me grip (polsen) moet letten.
Echter pak ik wel elke set om en om (1 set eerst linker arm over de barbell, 2e set de rechter als eerste, you get the point.)

• #7.833
ja k*t he marv.. heb m ook te pakken, baal dr altijd zo van aangezien me workouts dan echt een stuk minder zijn.
Ja, bah! Maar het ging best redelijk..knapte een beetje op aan het einde van de dag!

das klote kerel, zeker met wat je op het programma hebt staan heb je lucht nodig!

succes en sterkte
Thanks Bart! Heb mijn best gedaan..

k*t dat je ziek wordt man, maar toepress maar 50reps?:P
Toepress op onze nautilus legpress is klote..daarover zo meer..
Die frontsquat lekker cross-grip pakken.
Ik doe dat zelf ook, kan ik me veel beter concentreren op het gewicht en uitvoering dan dat ik teveel op me grip (polsen) moet letten.
Echter pak ik wel elke set om en om (1 set eerst linker arm over de barbell, 2e set de rechter als eerste, you get the point.)
Heb ze nu met straps gedaan zoals Rope poste, dat voelde ook wel aardig! Had alleen de strap niet helemaal op de juiste plek liggen waardoor deze mijn schouder in duwde..

Nou hier komt de training dan! FSQ's gingen best goed..heel soms neigde de barbell ervan af te rollen, dus zal ze nog even niet verzwaren totdat ik mijn draai heb gevonden! De SLDL's gingen goed met 110kg, maar voelde voornamelijk mijn onderrug en weinig mijn hams na de 3e set..misschien toch volgende keer terug naar 90-100kg.
De leg extentions en curls waren prima zo op dit volume!

En dan komen we aan bij kuiten, mijn o zo belabberde skinny k*t kuiten! Het lukt me maar niet om een goede mind muscle connectie te krijgen met de toepress en barbell calfraise en mijn gym ontbreekt ghet aan een smith rek of gewoon goede kuiten apparatuur..

Heeft er iemand nog tips of oefeningen voor goede kuiten, want voor nu bleef het rommelen om een compromis te vinden tussen redelijk gewicht en goede MM-connectie..

C: Legs, lower back:
Front squats: 10x60kg, 4x6x60kg, 4x5x60kg (54 reps)
SLDL: 10x90kg (easy), 3x6x110kg, 3x5x110kg, 2x4x110kg (Volgende keer 100kg ivm mm-connectie? / 51 reps)
Leg extentions: 12x71kg, 2x9x77kg, 3x7x77kg (Volgende keer 84kg / 51 reps)
Standing leg curl (alternate): 10x30kg, 7x30kg, 2x6x30kg, 3x4x30kg (Misschien volgende keer 36kg / 51 reps
Standing calfraise: 14x130kg, 4x9x130kg, 4x7x130kg (Slechte MM-connectie!)
Single leg toepress: 20x100kg, 4x12x100kg, 3x10x100kg

Machine crunch: 10x50kg, 3x8x57kg, 2x6x57kg
Side machine crunch: 3x15x36kg

dat ziet er weer heftig uit kerel.

goede kuiten = stepmachine en elke keer 20 min steppen!

Klasse werk Marvin

• #7.836
  • #7.837
Vanmiddag push! Ben benieuwd, want mijn hele lijf is al voorzien van spierpijn:thumbs:

A: Chest, front/side delts, triceps:
Benchpress: 50 reps
Incline dumbbell press: 50 reps
Ez-bar tricep extention: 50 reps
Pressdowns: 50 reps
Lateral raise: 50 reps

Evt. Shoulderpress/Fly?

Voeding dinsdag 08-01-2013: :meal:
7:00 30g whey + 80g brinta + 40g rozijnen + banaan + multivit + vit D
9:00 150g kipfilet + 200g rijst + 75g spinazie
11:00 10g BCAA + 1 pindakaas
12:30 3 boterhammen (2 kipfilet, 1 pindakaas)
15:00 140g kipfilet + 200g rijst + 75g spinazie
17:45 30g whey + 30g dextro + appel
19:00 Pasta met kip en courgette en wat groene pesto
Pre sleep: 30g micellar cassein

~3100kcals: E/K/V = 235g (30%) / 390g (50%) / 70g (20%)

Mooie eerste training heb je neergezet man.
Front squats zijn inderdaad pittig als je ze niet vaak doet he :D
Work on it, en je backsquat vliegt omhoog als je weer teruggaat naar backsquat ;)

Ben benieuwd hoe je training van vandaag je gaat bevallen!

Hoe lang was je trouwens gisteren bezig met je beentraining?

• #7.839
Mooie eerste training heb je neergezet man.
Front squats zijn inderdaad pittig als je ze niet vaak doet he :D
Work on it, en je backsquat vliegt omhoog als je weer teruggaat naar backsquat ;)

Ben benieuwd hoe je training van vandaag je gaat bevallen!

Hoe lang was je trouwens gisteren bezig met je beentraining?
Tussen de 70-90minuten denk ik, dus dat was prima!:D

• #7.840
Pfoe, dat ging niet allemaal van harte vandaag! Of het is omdat ik een beetje ziek ben of omdat ik gewoon een slappe borst heb dat weet ik niet..maar 75kg bench viel knap zwaar!

Verder snap ik Kelei's keuze wel voor incline bench in plaats van mijn incline dumbbell press, elke keer dat opgooien vergt erg veel kracht op een gegeven moment..bij de laatste sets was het nipt. Dus neig ernaar bij de volgende workout die 34kg toch te verlagen naar 32. Ik ga het alles even noteren zoals ik in een ander 'Kelei' log heb gezien!:thumbs:

A: Chest, front/side delts, triceps:
Benchpress: 75kg: 11, 6, 5, 4, 4, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3 (Zwaar zat!)
Incline dumbbell press: 12x32kg (easy), 34kg: 8, 8, 6, 5, 3, 3, 3, 2 (Opgooien werd bij de laatste sets wel erg moeilijk, volgende keer 32 pakken?)
Ez-bar tricep extention: 32.5kg: 12, 8, 8,5, 5, 4, 4, 3, 3 (Volgende keer 34.5kg)
Rope pressdowns: 27kg: 10,8, 8, 8, 7, 6, 6 (Volgende keer gewone bar pushdowns ivm slechte MM-connectie)
Lateral raise: 10kg: 10, 8, 8, 8, 6, 6, 4 (Ik wil even zeker weten dat ik deze goed uitvoer, dus even form checken op YT)
Dumbbell shoulderpress: 24kg: 10, 8, 6, 6

Iemand nog tips of een goed filmpje van de side raise. Gezien dat dit de enige schouder movement is in dit schema wil ik deze wel graag goed uitvoeren ;)

Totale trainingstijd was ongeveer 70minuten :D

Terug
Naar boven