hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het werkt opzich wel lekker! Wel veel tellen en pauzes bijhouden nu nog, maar dat wordt denk wel minder (qua tellen)
Volgens Kelei moet ik dat wel doen denk, maar 75kg was al behoorlijk zwaar, dus even kijken naar hoe ik me volgende keer voel!Lekker marvin!
Pak je volgende keer 77.5kg op de bench omdat je 10+ reps haalde in je eerste set of probeer je 12 reps met 75kg? (dat kan ook volgens kelei; dat je werkt naar een 12RM in je eerste set en dan de volgende keer met 2.5kg verhogen)
Als die dumbbells opgooien moeilijk is (wat ik me kan voorstellen) waarom pak je dan geen Incline Bench Press(doe ik stiekum ook)

haha, dat is waar! Maar heb nu in de winter nog niet echt de behoefte om cardio toe te voegenPfff.... setjes setjes setjes.... Mijn wiskunde knobbel reageert trouwens ook gelijk op al die getallen...
flinke training kerel.
Of je kuiten groeien van steps... dont know maar baat het niet ..... toch?

Ik heb hem eigenlijk gelijk omgegooid naar incline bench, net als dat ik voor pull toch gewoon ga proberen chin-ups en pull-ups te doen.met die dumbbells opgooien zit ik ook mee man,kost me telkes toch veel tricepskracht,ik kijk het ook nog effe aan voordat ik overstap naar incline bench press.
goeie taille nog bij je bw man! ik zit alweer tegen de 80cm![]()

Thanks voor de tip Rob betreft the laterals! Was ook al aan het kijken naar YT filmpjes..qua kcals blijf ik nog even een beetje rommelen tussen 3000-3500 op trainingsdagen en rustdagen tussen 2000-2500kcals..Damn wat een werk ! Benieuwd wat het je gaat brengen. Lijkt me dat je best je kcals ook wat omhoog gooit
ivm side raises... dit is een goede tip die altijd al heb meegenomen...
doe een front lat spread en je hebt gelijk de houding om een goede lateral te doen![]()

Thanks Bart! Is aardig gelukt!5 dagen is ook mijn streven, heerlijk.
Trainze kerel
Geldt voor mij ook Hendrie!
Traps kunnen nooit groot genoeg zijn..maar hebt geprobeerd, maar de denk was een beetje leeg..5dagen vind ik ook het fijnste, waarom nog shrugs toevoegen?
Thanks! Chins liggen mij beter dan pull-ups!
Zijn inderdaad 14 sets van 3 herhalingen met het gewicht van je 10RM en tussen iedere set maximaal 30 seconde rust..apart zo die sets zeg 14 x 3 herhaling of lees ik dat verkeerd?
Het schema is hierop gebasseerdzal wel soort grease the groove zijn met korte rust tussen setjes van 3
klopt dit?
Het is behoorlijk zwaar met een flinke intensiteit! Dus wie weet wordt ik er ook nog wat droger van
Welkom!