XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ziet er apart uit het schema maar lekkere training

Lekker marvin!
Pak je volgende keer 77.5kg op de bench omdat je 10+ reps haalde in je eerste set of probeer je 12 reps met 75kg? (dat kan ook volgens kelei; dat je werkt naar een 12RM in je eerste set en dan de volgende keer met 2.5kg verhogen)

Als die dumbbells opgooien moeilijk is (wat ik me kan voorstellen) waarom pak je dan geen Incline Bench Press :thumb: (doe ik stiekum ook)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.843
Ziet er apart uit het schema maar lekkere training
Het werkt opzich wel lekker! Wel veel tellen en pauzes bijhouden nu nog, maar dat wordt denk wel minder (qua tellen)

Lekker marvin!
Pak je volgende keer 77.5kg op de bench omdat je 10+ reps haalde in je eerste set of probeer je 12 reps met 75kg? (dat kan ook volgens kelei; dat je werkt naar een 12RM in je eerste set en dan de volgende keer met 2.5kg verhogen)

Als die dumbbells opgooien moeilijk is (wat ik me kan voorstellen) waarom pak je dan geen Incline Bench Press :thumb: (doe ik stiekum ook)
Volgens Kelei moet ik dat wel doen denk, maar 75kg was al behoorlijk zwaar, dus even kijken naar hoe ik me volgende keer voel!:D

Wat betreft de incline bench vs de dincline dumbbell press moet ik zeggen dat ik niet zo'n goede MM-connectie heb met de incline benchpress, maar als dat opgooien een probleem blijft stap ik denk toch over, al is het al omdat je soms juist de oefeningen moet doen welk je niet fijn vind.

Moet ik eerlijk zeggen dat dat met de bench ook al het geval is..ik haat benchen!:rolleyes:

Thanks nog voor het pannenkoeken recept! Binnenkort eens proberen!:thumbs:

Vandaag is een rustdag! Eet bij mijn schoonouders en dat gaat patat zijn, dus heb deze een beetje in proberen te passen in mijn voeding van vandaag..IIFYM..:rolleyes:
Niet helemaal wat ik volgens de recomp. benadering moet eten op rustdagen, maar heb geprobeerd mijn carbs laag te houden

Verder even wat statistieken:

Bodyweight (nuchter): 83.7kg
Taille: 76.0cm (laagst gemeten = 74.0cm)

Voeding woensdag 09-01-2013: :meal:
7:00 40g whey + 40g brinta + 20g rozijnen + multivit + vit D
9:00 140g kipfilet
11:00 30g whey
12:30 2 boterhammen (1 kipfilet, 1 pindakaas) + 10g BCAA
15:00 140g kipfilet + 75g spinazie
17:15 Patat + toebehoren
19:30 30g whey
Pre sleep: 30g micellar cassein

~2400kcals: E/K/V = 265g (44%) / 150g (25%) / 85g (31%)

Pfff.... setjes setjes setjes.... Mijn wiskunde knobbel reageert trouwens ook gelijk op al die getallen...

flinke training kerel.

Of je kuiten groeien van steps... dont know maar baat het niet ..... toch?

met die dumbbells opgooien zit ik ook mee man,kost me telkes toch veel tricepskracht,ik kijk het ook nog effe aan voordat ik overstap naar incline bench press.

goeie taille nog bij je bw man! ik zit alweer tegen de 80cm:(

• #7.846
Pfff.... setjes setjes setjes.... Mijn wiskunde knobbel reageert trouwens ook gelijk op al die getallen...

flinke training kerel.

Of je kuiten groeien van steps... dont know maar baat het niet ..... toch?
haha, dat is waar! Maar heb nu in de winter nog niet echt de behoefte om cardio toe te voegen:trollface:

met die dumbbells opgooien zit ik ook mee man,kost me telkes toch veel tricepskracht,ik kijk het ook nog effe aan voordat ik overstap naar incline bench press.

goeie taille nog bij je bw man! ik zit alweer tegen de 80cm:(
Ik heb hem eigenlijk gelijk omgegooid naar incline bench, net als dat ik voor pull toch gewoon ga proberen chin-ups en pull-ups te doen.

Heb even het topic van Kelei door gelezen en sta wel achter die principes. Verder ook fijn daar gelezen te hebben dat die 30 seconde rust slechts een richtlijn is.. het was volgens Kelei niet de bedoeling dat je in de tweede set (na de 10RM) nog in staat zou zijn om 8 reps weg te duwen, dan zou of je 10RM te licht zijn..of je rust te lang.

Wat betreft die taille is dat denk de reden dat ik niet zo scheutig ben met het omhoog gooien van mijn kcals en carbs..don't want to be fat.. ;)

Blijft dus nog een beetje proberen komende week(/weken)..

Post zometeen de planning voor vandaag :D

Damn wat een werk ! Benieuwd wat het je gaat brengen. Lijkt me dat je best je kcals ook wat omhoog gooit ;)

ivm side raises... dit is een goede tip die altijd al heb meegenomen...
doe een front lat spread en je hebt gelijk de houding om een goede lateral te doen ;)

• #7.848
Damn wat een werk ! Benieuwd wat het je gaat brengen. Lijkt me dat je best je kcals ook wat omhoog gooit ;)

ivm side raises... dit is een goede tip die altijd al heb meegenomen...
doe een front lat spread en je hebt gelijk de houding om een goede lateral te doen ;)
Thanks voor de tip Rob betreft the laterals! Was ook al aan het kijken naar YT filmpjes..qua kcals blijf ik nog even een beetje rommelen tussen 3000-3500 op trainingsdagen en rustdagen tussen 2000-2500kcals..

Zit er wel aan te denken om toch soms 5 dagen te trainen als ik de mogelijkheid heb..

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 10:36 ----------

Hier dan de planning zoals beloofd! :D

B: Upper back, rear delts, biceps:
Pull-ups: 50 reps
Chin-ups: 50reps
CG cable row: 50 reps
Bent over lateral raise: 50 reps
(CG) Preacher curl: 50 reps

Evt. Shrugs?

Voeding donderdag 10-01-2013: :meal:
7:00 30g whey + 90g brinta + 40g rozijnen + banaan + multivit + vit D
9:00 140g kipfilet + 200g rijst + 75g spinazie
11:00 10g BCAA + boterham kipfilet
12:30 3 boterhammen kipfilet
15:00 140g kipfilet + 200g rijst + 75g spinazie + meuslireep
15:30 Appel
18:00 30g whey + 30g dextro
18:30 225g rijst + 150g biefstuk + 200g groente

~3140kcals: E/K/V = 245g (31%) / 420g (54%) / 55g (15%)

5 dagen is ook mijn streven, heerlijk.

Trainze kerel

4dagen altijd soms een 5de dag

5dagen vind ik ook het fijnste, waarom nog shrugs toevoegen?

• #7.852
5 dagen is ook mijn streven, heerlijk.

Trainze kerel
Thanks Bart! Is aardig gelukt!

4dagen altijd soms een 5de dag
Geldt voor mij ook Hendrie!:thumbs:
5dagen vind ik ook het fijnste, waarom nog shrugs toevoegen?
Traps kunnen nooit groot genoeg zijn..maar hebt geprobeerd, maar de denk was een beetje leeg..

De eerste echt pull training zit er ook op..man, man wat kan ik slecht pull-ups! Maar heb alle 50 reps gehaald. Doel is om deze steeds netter te gaan doen met een goede sqeez on top..

De rear lateral raises was een beetje zoeken weer naar de juiste movement. Voor mijn gevoel konden ze wel zwaarder!

Maar goed, hier dan de training!

B: Upper back, rear delts, biceps:
Pull-ups: bodyweight: 9, 11x3, 3x2
Chin-ups: bodyweight: 10, 14x3
CG cable row: 146kg: 10, 14x3
Seated rear delt raise: 10kg: 12, 14x3
Preacher curl: 37.5kg: 6 (Te zwaar!), 32.5kg: 10x3, 7x2

Barbel shrugs: 80kg: 14, 8, 2x3

Die chin-up na pull-ups knap man klasse

apart zo die sets zeg 14 x 3 herhaling of lees ik dat verkeerd?

zal wel soort grease the groove zijn met korte rust tussen setjes van 3

klopt dit?

• #7.856
Die chin-up na pull-ups knap man klasse
Thanks! Chins liggen mij beter dan pull-ups!

apart zo die sets zeg 14 x 3 herhaling of lees ik dat verkeerd?
Zijn inderdaad 14 sets van 3 herhalingen met het gewicht van je 10RM en tussen iedere set maximaal 30 seconde rust..
zal wel soort grease the groove zijn met korte rust tussen setjes van 3

klopt dit?
Het schema is hierop gebasseerd

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=146471313&CJAID=10409402&CJPID=3349309

Al train in geen 6 dagen in de week, maar meestal 4 en soms 5.

damn, das kei hard pomp werk Marvin!

• #7.859
damn, das kei hard pomp werk Marvin!
Het is behoorlijk zwaar met een flinke intensiteit! Dus wie weet wordt ik er ook nog wat droger van:thumbs:

Welkom!:D

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 08:38 ----------

Rustdag vandaag en die kan ik goed gebruiken! Wordt steeds snachts wakker rond 03:00uur:mad:

Voeding vrijdag 11-01-2013: :meal:
7:00 40g whey + 50g brinta + 20g rozijnen + multivit + vit D
9:00 140g kipfilet + 25g pinda’s
11:00 10g BCAA + 25g pinda’s
12:30 2 boterhammen rosbief
15:00 140g kipfilet + 50g rijst + 75g spinazie
17:00 30g whey
19:00 Avondeten

~2220kcals: E/K/V = 245g (40%) / 165g (30%) / 75g (30%)

Lekkere trainingen jongen!
AS week begin ik ook 100% aan het Kelei schema.
Ik heb de laatste 10 dagen wat zitten spelen met de oefeningen om het aan te voelen en AS maandag ga ik er ook 100% voor.

Ik train Legs/Push/rust/Pull/Legs/Push/rust/Pull/Legs/rust/Push. ik train dus 3x dezelfde spieren in 14 dagen (ten opzichte van 1 of 2x per week) lijkt me dit een ideale frequentie. (mischien ook iets voor jou?) kan je toch 4 á 5 dagen per week trainen.... :)

Terug
Naar boven