- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem! Maar blijf het nog even volgen! Voor rug, kuiten, benen, biceps en triceps is het prima.Het gaat al lekker zo te zien. Ik mis alleen wel pomp bij dit schema.Hoe ervaar jij dat?

Nee..target is eerste set 10 reps (max 12), om vervolgens in rust-pause (max 30 seconde rust) door te gaan met setjes van 3 tot 50 HH
Gaat wel aardig tot nu toe
Welkom!

Thanks Bart!
.

Was het maar zo! Heb altijd moeite gehad met pull-ups! Vraag me niet waaromLekkere training weer Marvin, ik vind het trouwens vreemd dat jij het zo moeilijk heb met pullups. Je zou denken dat je er voor gebouwd bent....

Was het maar zo! Heb altijd moeite gehad met pull-ups! Vraag me niet waarom
---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 08:21 ----------
Even een vraag voor mijn loglezers..ik zag de introductie aanbieding van "Alpha muscle" van B&F. Hoe denken jullie over testosteron boosters? Het geld waard of geld klopperij?
(http://www.bodyenfitshop.nl/bodybui...lerend/body-fit-sportsnutrition/alpha-muscle/)

Hmm, dat lees en hoor ik ook vaak! Heb het ook even gevraagd in dit topic:Ik heb em toevallig besteld,moest toch nog whey hebben,maar denk voor jou nog niet nodig omdat ze overal schrtijven dat het pas nut heeft als je wat ouder bent![]()

Hmm, lastig! Keuzes, keuzes..Testo boosters ... pff ... eninge moment dat ik ooit profijt heb ervan gehad was tijdens mijn Nolva.
Die Get Diesel Test Hardcore was toen ideaal.
TestoFen? Tja ...
DAA geprobeerd -> noppes in het bloed te zien.
D3 neem ik sowieso
MACA is wel goed maar te laag gedoseerd in dit product imo
..het is maar 20euro, maar als het niks doet is het weggegooid geld. Net als de ZMA een tijdje terug..ZMA merkte ik weinig van! D3 blijft zeker in mijn assortiment in de wintermaanden (en mogelijk ook in de zomer)..wel een heel compleet product. je kan ook los ZMA tribulus en D3 supplementeren
Ik hoop alleen voor jou dat het je na 6-7 jaar wel iets makkelijker afgaat dan bij mijMooi, ik ben niet de enige die moeite met pull-ups heeft gelukkig. Als jij met jouw lats er nog steeds moeite mee hebt kan ik er ook wel mee leven.

Hmm, lastig! Keuzes, keuzes....het is maar 20euro, maar als het niks doet is het weggegooid geld. Net als de ZMA een tijdje terug..
ZMA merkte ik weinig van! D3 blijft zeker in mijn assortiment in de wintermaanden (en mogelijk ook in de zomer)..
Heb jij profijt gehad van je testo-booster of merkte je er weinig van? Hoe gaat het eigenlijk verder qua fysiek en trainen?
Ik hoop alleen voor jou dat het je na 6-7 jaar wel iets makkelijker afgaat dan bij mij![]()
Hoe the **** ben je zo snel naar 94.5kg gegaan bij zo'n laag BF? Nog steeds naturel of...Vit d3 en zma gebruikt en altijd lastig om te zeggen of het nou echt gewerkt heeft. Bij de challenge raden ze het wel aan om een booster te nemen.
gaat qua fysiek en trainen prima! nu 94,5 op 10.5% en binnenkort in voorbereiding voor de open limburgse!
Toch nog eens bekijken dan!Met alle respect voor B&F shop maar hun blends zijn imo altijd om over te huilen. Altijd te laag gedoseerd met alles.
Ze fl*kkeren vanalles bij mekaar om het op het etiket te kunnen zetten en daarmee is de kous af.
Niet dat ik XXL fan ben hoor. Want B&F is gewoon beter qua service & prijs maar hun blends ... tja.
Als je dan toch een test booster wil, kies dan een beter merk en kijk even hoeveel er vanalles inzit.