Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik ben geen fan van testo boosters, heb er in het verleden wel wat geprobeerd maar niks van gemerkt.

Voor die paar tientjes zou ik het gewoon proberen, is een mooie aanbieding. Zo heb ik nu die ripped ook en die merk ik toch behoorlijk, is ook eigen merk B&F.

Ok, maar die ripped is gewoon puur cafeïne. En een flinke dosis ook nog eens. Logisch dat je dat merkt

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.903
Ik ben geen fan van testo boosters, heb er in het verleden wel wat geprobeerd maar niks van gemerkt.

Voor die paar tientjes zou ik het gewoon proberen, is een mooie aanbieding. Zo heb ik nu die ripped ook en die merk ik toch behoorlijk, is ook eigen merk B&F.
Denk dat ik het morgen maar gewoon besel, heb toch nog meer nodig :D Best duur deze sport wat dat betreft! Kan beter gaan darten ofzo!

Ok, maar die ripped is gewoon puur cafeïne. En een flinke dosis ook nog eens. Logisch dat je dat merkt
Nam ook weleens 2 caps cafeine van XXl, totaal 500mg, dat merk je ook wel aardig..;)

Ja ik loop al weken met een droge bakkus en stuiter vrolijk in de rondte...:D
Dat geloof ik graag!:D

De claims van test boosters zijn nog nooit onderbouwd door een onafhankelijk wetenschappelijk artikel, het tegendeel vaak wel..

Doe er mee wat je wil :p

• #7.905
De claims van test boosters zijn nog nooit onderbouwd door een onafhankelijk wetenschappelijk artikel, het tegendeel vaak wel..

Doe er mee wat je wil :p
Ik ga die proefverpakking gewoon proberen. De bestelling was toch al 85euro..dan kon die 20 er ook nog wel bij en krijg ik nu een gratis vetmeter ter waarde van 6,95euro..

Je bent een Nederlander of je bent het niet ;):rolleyes:

• #7.906
Benen en buik vandaag!

C: Legs, lower back:
Front squats: 50 reps  Target = 85kg
SLDL: 50 reps  Target = 100kg
Leg extentions: 50 reps  Target = 91kg
Standing leg curl (alternate): 50 reps  Target = 30kg
Standing calfraise: 75 reps  Target = 125kg
Toepress: 50 reps

Machine crunch: 30 reps  Target = 57kg
Side machine crunch: 30 reps

Voeding donderdag 17-01-2013: :meal:
7:00 30g whey + 90g brinta + 30g whey + banaan + glas sinaasappelsap + multivit + vit D
9:00 140g kipfilet + 200g rijst + 75g spinazie
11:00 boterham pindakaas
12:30 3 boterhammen (1 pindakaas, 2 kipfilet)
15:00 140g kipfilet + 200g rijst + 75g spinazie
15:30 5g maximize + 6g rush
18:00 30g whey + 30g dextro
19:00 Avondeten
Pre sleep: 30g micellar cassein

~3100kcals: E/K/V = 225g (28%) / 420g (55%) / 55g (17%)

-

Laatst bewerkt:
Baat het niet, schaadt het niet... oke das waar. Maar je hebt de supplementenstaatskas weer wel weten te spekken met slechts 20 euro. Kan je nagaan dat als er 1000 mensen hetzelfde denken. Levert mooi 20.000 euro op :D

Succes vandaag met je beentraining! lekker!

succes met de legs!

• #7.910
Krijg jij niet wat weinig vetten binnen? Of is dat de bedoeling?
Dat is de bedoeling bij de recomp benadering welk ik volg (trainingsdagen high carb en < 50g vet)..op rustdagen mag vet wat hoger, maar schiet er uberhaupt zeer regelmatig al overheen..
Baat het niet, schaadt het niet... oke das waar. Maar je hebt de supplementenstaatskas weer wel weten te spekken met slechts 20 euro. Kan je nagaan dat als er 1000 mensen hetzelfde denken. Levert mooi 20.000 euro op :D

Succes vandaag met je beentraining! lekker!
Je hebt gelijk..B&F wordt rijk van mensen als ik...maar stap er ook heel blanco in hoor. Ik koop zeker geen tweede pot als ik niks merk..

Zo heb ik een tijdje terug ZMA gebruikt waar ik niks van merkte en had ik een pot BCAA caps gewonnen, maar ook die zou ik zelf niet zo snel bestellen. Het zijn ook maar wat extra amino zuren, maar zag daar geen profijt van en dat verwachte ik ook niet. Maar dan ga ik dat niet aan mijn standaard assortiment toevoegen..

Whey isolaten en BCAA los is denk meer geschikt als je moet gaan cutten en low carb wilt gaan..

Correct me if I'm wrong..

Thanks Flexx! Wordt weer zwaar zat met die front squats!

-

Laatst bewerkt:
  • #7.912
K*t, je hebt gelijk. Was vergeten dat jij recomp aan het doen was. Hoe bevalt dat eigenlijk?
Tja, dat is moeilijk te zeggen op gebied van vooruitgang in fysiek. Maar moet zeggen dat ik het wel fijn vind om in de winter met een bulk vetpercentage rond te lopen en zo zwaar vind ik de rustdagen niet eens met slechts 2000-2400kcals :D

sterkte kerel, wat een programma heb je weer staan zeg, poeh poeh

gewoon stricte cleanbulk gedaan marv met me nieuwe coach!

• #7.915
sterkte kerel, wat een programma heb je weer staan zeg, poeh poeh
Zeg datwel..poeh poeh!:o
gewoon stricte cleanbulk gedaan marv met me nieuwe coach!
Damn, net resultaat dan! Ziet zijn aanpak er nog heel revolutionair uit of valt het mee? Want je hebt echt behoorlijk VVM gegained in korte tijd..

Hier de training van vandaag! De FSQ's wilde niet helemaal lukken vandaag..de barbell lag niet lekker op mijn delts..elke set was weer geklooi! Die ga i dus niet verzwaren volgende week..de uitvoering moet eerst op orde!

De SLDL's gingen prima, zo ook de extentions en curls!:thumbs:

C: Legs, lower back:
Front squats: 8x85kg, 15x3x85kg (Gewicht blijft gelijk)
SLDL: 10x100kg, 14x3x100kg (Verzwaren naar 105kg)
Leg extentions: 12x91kg, 14x3x91kg (Verzwaren naar 98kg)
Standing leg curl (alternate): 12x30kg, 14x3x30kg (Verzwaren naar 32.5kg)
Standing calfraise: 16x125kg, 10x6x125kg (Gewicht gelijk houden)
Toepress: 20x155kg, 7x6x155kg

Machine crunch: 16x57kg, 2x5x57kg, 2x3x57kg
Side machine crunch: 12x36kg, 6x3x36kg

Prima workout! Morgen push!:D

Mooie training man.
Misschien een domme vraag maar wat precies het doel van die lage reps en veel setjes?

ik zag al een fototje op fb ja.... damn brah... jij hebt je avondje wel verdient!

Mooie training man

• #7.919
Mooie training man.
Misschien een domme vraag maar wat precies het doel van die lage reps en veel setjes?
Ik volg dit schema:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=146471313&CJAID=10409402&CJPID=3349309

En daarin wordt beschreven dat een combinatie van volume en intensiteit zorgt voor massa
ik zag al een fototje op fb ja.... damn brah... jij hebt je avondje wel verdient!
Dat heb ik zeker verdiend ;)

Thanks Hendrie!

wel foto op facebook maar niet hier?...

Terug
Naar boven