MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

flinke training weer kerel, ik heb zelf ook altijd moeite met front squats gehad, daarom doe ik ze ook niet meer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.942
flinke training weer kerel, ik heb zelf ook altijd moeite met front squats gehad, daarom doe ik ze ook niet meer.
Ikwil dit schema nog even blijven volgen dus hou ze er toch in!

Niet mijn dag vandaag! Ik vraag me ook af hoe andere dat doen met dit soort schema's waarbij je elke training weer moet proberen een beetje meer te doen...vandaag lukte dat niet in ieder geval!

A: Chest, front/side delts, triceps:

Benchpress: 10x80kg, 7x3x80kg, 10x2x80kg (Smerig zwaar vandaag!)
Incline benchpress: 9x65kg (2 reps meer als vorige week!:D), 14x3x65kg
Ez-bar tricep extention: 10x35.5kg, 14x3x35.5kg (Krijg een beetje last van mijn elleboog! Oefening lichter gaan doen??
Pressdowns: 10x50kg, 14x3x50kg (Zo houden)
Lateral raise: 12x9kg, 2x6x9kg, 11x3x9kg

Je kan toch wel 1 oefening veranderen? Its your call uiteraard:)

Nette training weer, ik zou het gewicht zo houden, zo lang die last niet pijnlijk word is er niks loos. Uitgaande van me eigen dan... :) Ik heb altijd wel last ergens, haha

achja keer dagje minder heeft iedereen wel eens, wel netjes dat je 10x80 wel hebt gehaald:D

toch wel ok getraind bro. Kan helaas niet elke dag feest zijn. Vind die BP nog best netjes

• #7.946
Je kan toch wel 1 oefening veranderen? Its your call uiteraard:)

Nette training weer, ik zou het gewicht zo houden, zo lang die last niet pijnlijk word is er niks loos. Uitgaande van me eigen dan... :) Ik heb altijd wel last ergens, haha
Dat kan inderdaad..maar Kelei heeft alles is het schema zitten met een reden. Probeer ook af en toe dat topic van 260+ pagina's door te lezen om steeds meer te weten te komen hoe en waarom. Gewicht is nu even aankijken als ik nu mijn arm stevig omhoog beweeg zoals met barbell curl en dat goed opspan voel ik aan de onderkant richting mijn elleboog een beetje een drukkende pijn..

achja keer dagje minder heeft iedereen wel eens, wel netjes dat je 10x80 wel hebt gehaald:D
Dat wel..blijf helaas een slappe bencher! Maar volgende keer beter:thumbs:

toch wel ok getraind bro. Kan helaas niet elke dag feest zijn. Vind die BP nog best netjes
Dat klopt...het is helaas niet ieder dag feest!:D

Allergie is vandaag alweer wat minder. Zou mijn lichaam er aan het wennen zijn?

• #7.947
Rustdagje vandaag!

Voeding woensdag 23-01-2013: :meal:
7:00 40g whey + 50g brinta + 20g rozijnen + multivit + vit D + 1 scoop Alpha muscle
9:00 190g kipfilet + 25g pinda’s
11:00 25g pinda’s
12:30 2 boterhammen kipfilet
15:00 190g kipfilet
18:15 Nasi
20 00 30g whey + 20g supercreatine
Pre sleep: 30g micellar cassein + 1 scoop Alphamuscle

~2300kcals: E/K/V = 240g (41%) / 165g (29%) / 80g (30%)

14x 3 reps ... dat je dat kan onthouden :D

-

Laatst bewerkt:
10x80. That is!

op naar 10x82,5 :roflol: (leuk schema he)

Geniet van je (rust)dag vandaag. Morgen Pull?

• #7.952
10x80. That is!

op naar 10x82,5 :roflol: (leuk schema he)

Geniet van je (rust)dag vandaag. Morgen Pull?
Morgen pull! Vrijdag weer benen en dan zaterdag weer push!:D

Edit: Bij 12 reps pas verhogen toch trouwens? Want die 80kg ging moeilijk zat!:eek: (of moet ik gewoon mijn ballen bij een rapen?)

---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 15:19 ----------

Haha dat doe ik nu met 5x5 ook, vind dat al moeilijk genoeg. Schrift/boekje is heerlijk!
Vind het soms een beetje storend..voorheen onthield ik alles gewoon...maar daarentegen werd er ook weinig progressie gemaakt..:rolleyes:

-

Laatst bewerkt:
Hmmm aanhechting mss wat geirriteerd denk ik....

geniet van je rust daggie!

• #7.955
Ik schrijf altijd mn warmup ook op en dan wordt het wel heel veel om te onthouden. Dr loopt één zo'n vervelende dude bij mijn gym rond die maakt dan van die flauwe grappen als "moet je dat huiswerk maandag afhebben?" Maar **** hem, ik maar zo de beste progressie :)
Die schrijf ik meestal niet op, maar is wel slim eigenlijk. Zo kan ik misschien achteraf rederneren waarom iets wel of niet lukte! Mensen met lompe opmerkingen zijn er altijd helaas..

Ik krijg momenteel vaak vragen over mijn boekje..:D

Hmmm aanhechting mss wat geirriteerd denk ik....

geniet van je rust daggie!
Het is nu alweer minder, dus overmorgen even aankijken hoe het gaat met mijn push training!

Zometeen eerste de planning voor vandaag..PULL!:D

• #7.956
B: Upper back, rear delts, biceps:
Pull-ups: 50 reps  Target 50xbw (1st set 10 reps)
Chin-ups: 50reps  Target 50xbw (1st set 12 reps)
CG cable row: 50 reps  Target = 154kg
Bent over lateral raise: 50 reps  Target = 12kg
(CG) Preacher curl: 50 reps  Target = 32.5kg (1st set 9 reps)

Voeding donderdag 24-01-2013: :meal:
7:00 30g whey + 90g brinta + 40g rozijnen + banaan + multivit + vit D + 1 scoop Alpha muscle
9:00 140g kipfilet + 200g rijst + 40g spinazie
11:00 Boterham pindakaas
12:30 3 boterhammen (2 rosbief, 1 pindakaas)
15:00 140g kipfilet + 200g rijst + 40g spinazie
15:30 Mineola
17:45 30g whey + 20g dextro + 20g supercreatine
19:00 250g gebakken aardappels + 225g witte bonen in tomatensaus + 150g biefstuk
Pre sleep: 30g micellar cassein + 1 scoop Alphamuscle

~3245kcals: E/K/V = 245g (30%) / 430g (53%) / 60g (17%)

Die preacher curl gaat lekker zijn lijkt me :D

van die 50 reppers lopen de ballen wel vol ja... haha

Jup, werk tot de 10-12 reps comfortabel voelen en je ze goed kan uitdrukken/pullen whatever... daarna pas verhogen. Grote kans dat als je nu 82,5kg pakt, je het maar 7-8 drukt als de 10x80 al een hel was.

In princiepe train je zo dus altijd rond de 8-12 reps, alleen ben je lekker fris bij je eerste set i.p.v halfgaar als je aan je echte werksets begint :thumb:

Ben benieuwd naar de training

Terug
Naar boven