- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikwil dit schema nog even blijven volgen dus hou ze er toch in!flinke training weer kerel, ik heb zelf ook altijd moeite met front squats gehad, daarom doe ik ze ook niet meer.
), 14x3x65kgDat kan inderdaad..maar Kelei heeft alles is het schema zitten met een reden. Probeer ook af en toe dat topic van 260+ pagina's door te lezen om steeds meer te weten te komen hoe en waarom. Gewicht is nu even aankijken als ik nu mijn arm stevig omhoog beweeg zoals met barbell curl en dat goed opspan voel ik aan de onderkant richting mijn elleboog een beetje een drukkende pijn..Je kan toch wel 1 oefening veranderen? Its your call uiteraard
Nette training weer, ik zou het gewicht zo houden, zo lang die last niet pijnlijk word is er niks loos. Uitgaande van me eigen dan...Ik heb altijd wel last ergens, haha
Dat wel..blijf helaas een slappe bencher! Maar volgende keer beterachja keer dagje minder heeft iedereen wel eens, wel netjes dat je 10x80 wel hebt gehaald![]()
Dat klopt...het is helaas niet ieder dag feest!toch wel ok getraind bro. Kan helaas niet elke dag feest zijn. Vind die BP nog best netjes

Sinds dit schema train ik met een boekje..dan kan ik sets turven

Morgen pull! Vrijdag weer benen en dan zaterdag weer push!10x80. That is!
op naar 10x82,5(leuk schema he)
Geniet van je (rust)dag vandaag. Morgen Pull?

(of moet ik gewoon mijn ballen bij een rapen?)Vind het soms een beetje storend..voorheen onthield ik alles gewoon...maar daarentegen werd er ook weinig progressie gemaakt..Haha dat doe ik nu met 5x5 ook, vind dat al moeilijk genoeg. Schrift/boekje is heerlijk!

Die schrijf ik meestal niet op, maar is wel slim eigenlijk. Zo kan ik misschien achteraf rederneren waarom iets wel of niet lukte! Mensen met lompe opmerkingen zijn er altijd helaas..Ik schrijf altijd mn warmup ook op en dan wordt het wel heel veel om te onthouden. Dr loopt één zo'n vervelende dude bij mijn gym rond die maakt dan van die flauwe grappen als "moet je dat huiswerk maandag afhebben?" Maar **** hem, ik maar zo de beste progressie![]()

Het is nu alweer minder, dus overmorgen even aankijken hoe het gaat met mijn push training!Hmmm aanhechting mss wat geirriteerd denk ik....
geniet van je rust daggie!