MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Toch nais weets kerol... Deload of nie :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allen...en wat denken jullie van mijn schema?:rolleyes:

Niet dat ik me compleet van de wijs ga laten brengen..maar advies op tips zijn zeker welkom!

Deload weekje sucks altijd maar wel verstandig!
Over je schema ik zou op je quad training frontsquat erbij pakken!

Moge skater :D

Want geef toe een schema zonder squats is wel een beetje superdude :P
En juist omdat je de frontsquat moeilijk vind moet je hem juist doen kan je er beter in worden!
En is zo lekker voor die quads! :D

Sorry Marv, Robert heeft gelijk. Gewoon doen man.

En juist omdat je de frontsquat moeilijk vind moet je hem juist doen kan je er beter in worden!

ik had ze eigelijk ook bij me vorige beentraining moeten doen.
is het ook mogelijk om ze zeg maar vanuit de MP press te halen?
met squatten heb ik hiermee ook moeite omdat ik niet zwaarder kan gaan dan ik werkelijk kan ivm terugzetten.
of zou ik hem ook evt in de smith kunnen doen (de front-squat).

ik had ze eigelijk ook bij me vorige beentraining moeten doen.
is het ook mogelijk om ze zeg maar vanuit de MP press te halen?
met squatten heb ik hiermee ook moeite omdat ik niet zwaarder kan gaan dan ik werkelijk kan ivm terugzetten.
of zou ik hem ook evt in de smith kunnen doen (de front-squat).

Nee het is niet mogelijkom ze vanuit de MP press te halen.
Ik zou hem zelf nooit in de smith doen maar het kan wel. Waarop moet je die barbell dan terugzetten?
Je kan hem toch ook gewoon vanaf de grond eerst cleanen en dan beginnen met frontsquat? Oefening baard kunst gewoon veel oefenen dan gaat de front squat vanzelf beter als je altijd maar blijf zeggen ik vind het een rot oefening en daarom doe je hem niet dan leer je hem nooit natuurlijk!

Nee het is niet mogelijkom ze vanuit de MP press te halen.
Ik zou hem zelf nooit in de smith doen maar het kan wel. Waarop moet je die barbell dan terugzetten?
Je kan hem toch ook gewoon vanaf de grond eerst cleanen en dan beginnen met frontsquat? Oefening baard kunst gewoon veel oefenen dan gaat de front squat vanzelf beter als je altijd maar blijf zeggen ik vind het een rot oefening en daarom doe je hem niet dan leer je hem nooit natuurlijk!
ik zou ook natuurlijk 2 bankjes recht kunnen zetten en daar de barbell op zetten, als dit zou lukken/houden kan ik front-squatten en squatten:rolleyes:
maar dan moet de barbell wel niet eraf rollen .
en een ''clean'' doen is inderdaad een optie, maar of het gewicht kan cleanen wat ik ga f-squatten is een 2e. ik ga het proberen

ik moet alleen even de techniek weten van een clean/front-squat(hoe je je handen zet) ik weet het ongeveer.

Is inderdaad wel waar en zo voelt het ook om die squat eruit te laten!:mad: Maar for the sake of my ass wil ik niet elke week squaten, dus heb ik ervoor gekozen om de week te squaten.

Ik denk dat ik dan ook even de front squat probeer..mochten m'n benen achteruitgaan dan doe ik daar wel wat aan..maar wil gewoon geen dikkere reet..dus als je iets hebt wat 95% quads is dan doe ik dat;):rolleyes:

Heeft ie ook..maar ben wel een beetje een:sd: ...zie bovenstaande;)

Wat ik nogal in m'n quads voel:
(ik weet de naam niet) Squatten in de smith, maar dan verder weg met je voeten, zodat je wel moet leunen tegen de stang.
Idee?

Wat ik nogal in m'n quads voel:
(ik weet de naam niet) Squatten in de smith, maar dan verder weg met je voeten, zodat je wel moet leunen tegen de stang.
Idee?
helaas hebben we geen smith..maar vind dat altijd lijken op een imitatie van een hack-squat machine..maar is inderdaad een superoefening voor quads!:D

Even snel loggen, want heb niet veel tijd! Laatste deload training!:D

"Wist niet wat ik moest trainen"-training:
Incline db press: 3x12x20kg
Incline fly's: 3x12x10kg
Vertical chest machine: 2x12x30kg
Dumbbell pullover: 2x12x20kg

Standing MP: 12x30kg, 2x12x40kg
Single arm side raise: 3x12x6kg
Frontraise ss lateral raise: 2x12x7kg ss 2x12x4kg

Dumbbell curl: 12x10kg, 12x9kg
Tricep pressdown: 3x12x27kg

Single leg extention: 4x12x23kg
Leg extention: 2x12x50kg

Standing leg curl: 3x12x23kg
Toepress: 4 sets

+ abwork (4 sets)

HOLY ****! Wel erg veel gedaan, maar wel in 1uur en 20 minuten..

Voeding zaterdag 14-11-2009:
8:00 60g brinta + 45g whey en 30g rozijnen + banaan en multivit
8:45 1 appel
10:35 40g dextrojuice
11:30 40g whey, plakje onbijtkoek met boter, banaan en 1 mini taai taai pop:orly::yarly:
12:15 4 boterhammen (1filet (20g), 1 pindakaas (20g), 2 tonijn (50g))
15:00 ??
17:00 Boerenkoolmet worst :(:( Wel lekker maar voedingswaarde van niks:rolleyes:
20:00 90g kipfilet + 2 boterhammen rosbief (50g) + ??
~22:30 225ml magere kwark..

Prettig weekend beste logbezoekers!:D

Gelukkig laatste deload training.. hierna gaat het weer los :)
Succes

Moest je die Boerenkool met worst eten ? hahah

Nou succes met het knallen dan maar weer he :D

Crack
!!!!!!!! haha

Moest je die Boerenkool met worst eten ? hahah
Spijtig genoeg wel ja..;)

Maar maandag even crack teste met de door mijn dealer opgestuurde samples!!

Heb er nu al zin an! En dan vanaf donderdag aan de superpump en size on..(hope it works for me..)

aardige deload training ! houdt je bij zo'n training wel de 'normale' rustpauzes aan van 1 a 1,5 minuut of ga je veel sneller door omdat je je lichaam met deze gewichten niet uitput ? wil het graag weten, aangezien ik vanaf maandag ga deloaden ;)

Terug
Naar boven