- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga dat zeker in overweging nemen..kan die oefening toch niet zwaar uitvoeren omdat ik de uitvoering lastig vind!Deload weekje sucks altijd maar wel verstandig!
Over je schema ik zou op je quad training frontsquat erbij pakken!

Want geef toe een schema zonder squats is wel een beetje superdude
En juist omdat je de frontsquat moeilijk vind moet je hem juist doen kan je er beter in worden!
En is zo lekker voor die quads!![]()
ik had ze eigelijk ook bij me vorige beentraining moeten doen.
ik had ze eigelijk ook bij me vorige beentraining moeten doen.
is het ook mogelijk om ze zeg maar vanuit de MP press te halen?
met squatten heb ik hiermee ook moeite omdat ik niet zwaarder kan gaan dan ik werkelijk kan ivm terugzetten.
of zou ik hem ook evt in de smith kunnen doen (de front-squat).
ik zou ook natuurlijk 2 bankjes recht kunnen zetten en daar de barbell op zetten, als dit zou lukken/houden kan ik front-squatten en squattenNee het is niet mogelijkom ze vanuit de MP press te halen.
Ik zou hem zelf nooit in de smith doen maar het kan wel. Waarop moet je die barbell dan terugzetten?
Je kan hem toch ook gewoon vanaf de grond eerst cleanen en dan beginnen met frontsquat? Oefening baard kunst gewoon veel oefenen dan gaat de front squat vanzelf beter als je altijd maar blijf zeggen ik vind het een rot oefening en daarom doe je hem niet dan leer je hem nooit natuurlijk!

Is inderdaad wel waar en zo voelt het ook om die squat eruit te laten!Want geef toe een schema zonder squats is wel een beetje superdude
En juist omdat je de frontsquat moeilijk vind moet je hem juist doen kan je er beter in worden!
En is zo lekker voor die quads!![]()
Maar for the sake of my ass wil ik niet elke week squaten, dus heb ik ervoor gekozen om de week te squaten.

Heeft ie ook..maar ben wel een beetje een
...zie bovenstaande
helaas hebben we geen smith..maar vind dat altijd lijken op een imitatie van een hack-squat machine..maar is inderdaad een superoefening voor quads!Wat ik nogal in m'n quads voel:
(ik weet de naam niet) Squatten in de smith, maar dan verder weg met je voeten, zodat je wel moet leunen tegen de stang.
Idee?

Die moet ik binnenkort ook weer eens in m'n schema gooien...helaas hebben we geen smith..maar vind dat altijd lijken op een imitatie van een hack-squat machine..maar is inderdaad een superoefening voor quads!![]()

Wel lekker maar voedingswaarde van niks

Yes finaly some action!Gelukkig laatste deload training.. hierna gaat het weer los
Succes

Spijtig genoeg wel ja..