- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Normaal wel..vandaag viel het tegen..Dat gaat een flinke pomp in de borst worden denk ik zo, succes.
Nee..de side raises zijn het ergst. Ik was ze vorige keer anders gaan uitvoeren, maar dat deed blijkbaar weinig goeds! Hopelijk is het volgende week dinsdag weer minder!Heb je met benchen ook meeste last?
Pomp krijg je volgens mij wel bij al deze trainingen

Ik kijk ook uit..maar heb er wel moeite mee om de push training over te slaan, maar gelukkig is de volgende pas dinsdag weer..Schouders zijn altijd klote Marvin mee uit kijke wel Nice train
Bedankt! 27 alweer

Tussen de setjes zit maar maximaal 30 seconde rust. Elke oefening is eigfenlijk een grote rust-pause set met het gewicht van ~10RM..Matige benchtraining als ik zie dat je na 1 set al naar 3 reppers moet met 80. Balen ook van je schouder.
Tussen de setjes zit maar maximaal 30 seconde rust. Elke oefening is eigfenlijk een grote rust-pause set met het gewicht van ~10RM..
(Het schema is gebasseerd op http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=146471313 )
Thanks maat!
Jup..is lastig zat..Die 30 seconden rust heb ik gemist, dan snap ik wel dat je na 10x80 na maar 30 seconden er niet zoveel meer uit perst. Toch netjes dan dat je die 50 reps gehaald hebt dan.
Inderdaad..ik stop emee en ga op schaken..klote van je schouder man,wat is het eigenlijk toch ook een k*tsport haha, succes met pull straks.
Dat viel gelukkig meehopelijk heb je geen last van de schouders tijdens je chins/pulls...

Klopt..denk dat ik even niet zwaar moet side raisen..Wel lekkere training nog man.
gewoon doorknallen (zolang t zonder pijn kan)
En niet te druk maken over het verhogen van gewicht, t schema is vooral gericht op massa winst![]()
Thanks Bart! Dat is wel gelukt!Super training weer Marv, rugje weer afegbeuld
prettig weekend