Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het ook!

Die taart heb ik zelf eigenlijk niet op..ben ik niet zo gek op (slagroom taart)..wel heb ik ongeveer een halve monsou taart en een moorkop op..

Thanks!
Dat den ik ook wl..al vrees ik dat als mijn vriendin zo thuis komt dat er mogelijk nog een stuk taart in gaat! Gelukkig had ik nog wat speelruimte vandaag! IIFYM...of nietheerlijk zo'n weekend,schade heb jij zo weer weggewerkt,succes met legs!

Met kaas.

), 14x3x85kg (Het was me alles behalve gegunt!)
)
Dat klopt Hendrie! Maar het werkt gewoon frustrerend als je in een schema progressie moet maken en het lukt maar nietKlinkt als een geweldig lekker leuk weekend heerlijk! Training kan soms tegen te vallen maar dat heb je soms

Dat is alleen als ik heb gezopen in het weekendHmmm meestal na zo;n "fout"weekend knalt er een verbazendwekkende training uit... nu even niet helaas![]()

Qua pomp valt het een beetje tegen en daar hou ik meestal wel van! Qua intensiteit is het goed, zeker door de korte rust (<30sec) tussen de sets! Hartslag ligt de hele training goed hoog!

Qua pomp valt het een beetje tegen en daar hou ik meestal wel van! Qua intensiteit is het goed, zeker door de korte rust (<30sec) tussen de sets! Hartslag ligt de hele training goed hoog!
Qua vooruitgang in gewicht is het ook niet echt super, zoals bij bijvoorbeeld wendler. Maar goed doe ook aan bodybuilding en niet aan powerlifting!![]()
Sta wel iets droger en heb het idee dat er langzaam wat meer vorm in begint te komen..maar volg ook geen keihard bulk schema meer..dus dan moet je ook geen kilo's aan gains verwachten denk..
Beter iets dan niets..en doe er waarschijnlijk wat cardio bij.klote dat je nog steeds last hebt van je schouder, maar deload is alleen 1setje per oefening? dat is toch ook niks..

Dat is het zeker!die serie bench met 80 kg moet wel verzurend zijn Marvin, damn nice weer.
Mind-muscle connectie verbeterd ook naarmate ik meer bench, maar het blijft een klote oefening 
Een tijdje terug lukte 4x10x80kg ook, maar denk dat de korte rust tussen de setjes het zo zwaar maakt en voor mij dus 80kg vooralsnog challenging..Zoveel reps met 80 kg is niet mis. Ziet veel mensen met 5 reps werken. Toch goed om af en toe me 10 reppers te werken.