- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Dat vind ik dus ook. Die chin ups zullen zwaar aan gaan voelen na die pull ups.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker, zeker!
Dat valt gelukkig mee! Pull-ups blijven zwaar, maar chin-ups gaan me steeds beter af! Daarmee zeg ik niet dat het makkelijk is, maar haalbaar is het zekerDat vind ik dus ook. Die chin ups zullen zwaar aan gaan voelen na die pull ups.
Ik pak zaterdag ook nog push, daarna een week deloaden...Training ziet er toch weer prima uit man klasse morge nog effe en dan lekker weekend man
Klopt! Dat gelukkig wel! En de chinups zelfs iets verzwaard!een moeizame training lees ik, wel alle doelen behaald! lekkah!

Verder even gewone back squats ipv fronts. Mogelijk vervang ik mijn SLDL ook voor goodmornings..want mijn onderarm zeurt!
Vind ik nog niet..maar heb wel een stuk minder lef!je bent ook veel te oud om te skaten man !
Enneuh nice train mate. Impressive chins/pull ups

Daar heb je gelijk in Bart! Ik vind het het gewoon niet meer waard om een been of arm te breken om een mooie truc te doen..Minder lef of meer verstand....
Ziet er uit als een heerlijke training kerel!
Super goed MMC ook!
)
Thanks Rob!
Dat zal ik nodig hebben!
..

Bij de deload van dit schema is het eigenlijk enkel de bedoeling dat je het volume drastisch omlaag haald door enkel d eerste set te doen van elke oefening..9x 80 benchen is toch al aardig wat voor een deload man
Daarom zijn de gewichten gewoon gelijk..maar doe ik er niet bijvoorbeeld nog 14x3x80kg achteraan..
Volgende week weer!Ik ook nietVoor een deload vind ik bv een 10x85fsq helemaal niet verkeerd![]()
...maar ben toch wel een beetje klaar met die oefening! Na mijn deload terug naar (stricte) backsquats (focus op mind-muscle connectie)Je komt uit brabant of limburg zeker!? Daar vinden ze het nodig tijdens de carnaval de boel gewoon dicht te gooien, zonder ook maar te denken aan de fanatiekelingen..misschien wat 'urban-fitness' doen of thuis wat opdrukken/optrekken e.d..Jij kan tenminste nog wat doen, hier zit de gym dicht... verplichte rustIk had toch liever wat deload werk gedaan moet ik bekennen... Ik weet gewoon niet wat ik met de tijd moet doen nu 's ochtends... haha. heb zo'n beetje alle films op film 1 gezien en de week is pas op de helft