MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

het is me wat zo'n zooi squats :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.122
Klasse Marvin bazig bezig en die steak zag er heerlijk uit

het is me wat zo'n zooi squats :)
Merci!:D

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 08:31 ----------

Vandaag is een rustdagje! Overdag allemaal zeer low carb en vanavond all you can eat Japans...waarbij ik carbs tot een minimum probeer te beperken! Afhankelijk van mijn meting morgen ochtend bepaal ik of ik ga refeeden of op ongeveer 2600-2800kcals ga zitten..

Bij deze de planning voor vandaag!

Caffeine junkie!:eek:

Voeding vrijdag 01-03-2013: :meal:
7:00 2 caffeine caps
9:00 1L groene thee
11:00 blikje light energy drink
12:30 30g whey + 135g kipfilet + 25g pinda’s
15:00 135g kipfilet + 25g pinda’s + 2 caffeine caps
17:00 30g whey + 40g micellar cassein
17:30 Uit eten: All you can eat Japans

~2250kcals: E/K/V = 295g (52%) / 85g (15%) / 80g (33%)

Mag ook wel na zo'n training :)

Mooie trainingen Marvin! Hoe werkt jouw dieet precies? 16 uur vasten en 8 uur eten ofzo als ik t goed begrijp? Ik ben er ff tussenuit geweest dus heb een hoop gemist:(

• #8.125
Mag ook wel na zo'n training :)
Dat is waar!

Mooie trainingen Marvin! Hoe werkt jouw dieet precies? 16 uur vasten en 8 uur eten ofzo als ik t goed begrijp? Ik ben er ff tussenuit geweest dus heb een hoop gemist:(
Ik heb wat gelezen over IF en heb toen mijn eet window wat verkleint. Wat jij zegt is wat IF voorschrijft, maar dat red ik niet altijd. Voorheen at ik altijd van 6:30 tot 23:00 dat heb ik nu verkleint naar 11:00-19:00 op trainingsdagen en op rustdagen van 12:00 tot 19:30. Verder ben ik licht op dieet omdat ik 12 maart op vakantie ga. Na de vakantie schroef ik mijn trainingsdagen weer iets omhoog.

Gisteren bij de Japanner zoveel gegeten dat ik de hele avond buikpijn heb gehad! Gelukkig wel erg veel kip en bief met daarbij nog een kommetje rijst en 4 bolletjes ijs! Zometeen even mezelf en mijn vriendin verwennen met zelfgebakken pannenkoeken! Soort van refeed met gisteren erbij. Rest van de dag doe ik enigsinds rustig aan :thumbs:

Training van vanochtend ging niet op alle vlakken naar wens want lag pas half 2 in bed en stond om 7:00uur alweer op. 9:00uur was het weer tijd voor PUSH!

Push:
Benchpress: 8x82.5kg, 2x3x82.5kg, 18x2x82.5kg (3tjes leken er niet echt in te zitten!)
Incline benchpress: 12x65kg 7x3x65kg, 10x2x65kg (Na de 3tjes gingen de 2tjes easy!)
EZ-bar tricep extention: 12x36.5kg, 10x3x36.5kg, 4x2x36.5kg (Ging niet van harte!)
Pushdown: 10x55kg, 10x3x55kg, 5x3x50kg (55 was wat te zwaar vandaag! Daardoor slechte MMC)
Side raise: 12x5kg, 10x3x5kg + shoulder dislocations met elastieke band

Refeed tot nu toe:
7:30 90g brinta + 50g rozijnen + 40g whey + banaan + multivit + vit D
8:30 20g Rush
9:00-10:30 45g dextro
10:30 45g dextro + 30g whey + banaan
12:00 glas verse sinaasappelsap + pannenkoeken + stroop + appel

Daarna ga ik proberen enkel nog eiwitten binnen te krijgen en probeer ik te stoppen met eten om 18:00 uur.

Morgen low carb, low calorie!

Je zou verwachten na zo'n lading voedsel dat je hulkisch sterk zou zijn toch:)

Net werk marvin, succes met je dieet dagje:)

Kan je nog slapen met al die caffiene caps?

• #8.128
Je zou verwachten na zo'n lading voedsel dat je hulkisch sterk zou zijn toch:)

Net werk marvin, succes met je dieet dagje:)
Van het voedsel wel..maar de korte nacht compenseerde dat weer een beetje! Al met al een prima training denk ik zo..

Kan je nog slapen met al die caffiene caps?
Vrijdag niet..maar dat kwam meer doordat we na de Japanner nog even waren wezen stappen en ik daar 2 redbull sugarfree had genomen..:rolleyes:

Het weekend een beetje te losjes gedaan..tenminste dat vind ik zelf! Zou op zaterdag langzaam afbouwen na de pannenkoeken, maar dat is niet helemaal gelukt! Heb s'avonds nog 2 pannenkoeken en een halve zak paprika chips gegeten. Zondag pas om 11:00uur weer begonnen met eten (30g whey + 150g kipfilet) om vervolgens naar de oma van mijn vriendin te gaan. Daar van alles af weten te slaan (van taart, chips tot knakworstjes) om vervolgens thuis 150g varkenshaas en een flinke hand pinda's te eten. Rond 15:00 nog een shake en toen kwamen mijn ouders op visite. Erg gezellig maar kon het niet laten flink van de chips mee te eten welk ik op tafel had gezet! S'avonds wel een redelijk nette meal: 200g varkenshaas met pepersaus met een kop kippensoep en 40g casseine.

Deze week begin ik weer iets lager in kcals als vorige week om te kijken of alles nog iets lager kan voordat ik op vakantie ga. Ik zal me deze week regelmatig wegen en meten om te zien of het eventueel te langzaam of te hard gaat.

Weging en meting van vanmorgen:

Gewicht: 81.5kg
Taille: 74.0cm

Vanmiddag staat PULL op het programma! Ben benieuwd!

B: Upper back, rear delts, biceps:
Pull-ups: 50 reps  Target = bw (1st set 12 reps)
Chin-ups: 50reps  Target = bw+5kg (1st set is 10 reps)
CG cable row: 50 reps  Target = 154kg (1st set = 12 reps)
Bent over lateral raise: 50 reps  Target = 12kg (1st set 12 reps met geode MMC)
(CG) Preacher curl: 50 reps  Target = 33.5kg (1st set = 10-12 reps)

Voeding maandag 04-03-2013: :meal: (PULL)
11:00 30g whey + 90g brinta + 40g rozijnen + banaan
12:15 135g kipfilet + 175g rijst + 90g spinazie
15:00 135g kipfilet + 175g rijst + 90g spinazie + grapefruit
17:45 30g whey + 40g dextro + banaan
19:00 Avondeten + 40g micellar cassein

~2720kcals: E/K/V = 205g (30%) / 360g (53%) / 50g (17%)

• #8.129
Op verzoek een foto update! Ben geen ster in poseren..focus lag deze keer wat meer op buikspieren, waardoor ik mijn rug en armen wat vergat. Heb namelijk altijd moeite (gehad) om mijn goed op te spannen..begin het langzaam maar zeker door te krijgen..:rolleyes::o

Front double bicep:

Edit: Don't mind the mess in the kitchen!;)

FDB.JPG

:roflol: knetterhard staan en dan nog zakken in kcals :roflol:

ik zie progressie marv!! dikke armen!

• #8.132
Marvin, je staat er in mijn ogen beter bij dan ooit te voren! Je harde werken en goed eten betaald zich uit!

je oogt inderdaad beter dan ooit tevoren!

Goede abs en lats man! Ik vind je bf op dit moment ook echt goed.

• #8.136
Marvin, je staat er in mijn ogen beter bij dan ooit te voren! Je harde werken en goed eten betaald zich uit!

je oogt inderdaad beter dan ooit tevoren!

Goede abs en lats man! Ik vind je bf op dit moment ook echt goed.
Thanks allen! Ik vind zelf dat ik er ook wel goed bij sta! Uiteraard ben ik niet tevreden..maar dat houdt me van de straat!:thumbs:

ziet er goed uit man! perfect bf voor mee op vakantie te gaan:),waar ga je naartoe?

Je bent er stukken op vooruit gegaan marvin. Keep doing what u are doing (voedingsgewijs en trainingsgewijs)

Je taille met 74cm is zeker aestehtic! wat meten je armen?

Mooi fysiek Marvin droog en hard zat zou mooi rustig bouwe nu en ah nu is ook wel lekker als je dot kunt vast houden en in het weekend beetje los kan gaan

Terug
Naar boven