Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klasse Marvin bazig bezig en die steak zag er heerlijk uit
Merci!

Dat is waar!
Ik heb wat gelezen over IF en heb toen mijn eet window wat verkleint. Wat jij zegt is wat IF voorschrijft, maar dat red ik niet altijd. Voorheen at ik altijd van 6:30 tot 23:00 dat heb ik nu verkleint naar 11:00-19:00 op trainingsdagen en op rustdagen van 12:00 tot 19:30. Verder ben ik licht op dieet omdat ik 12 maart op vakantie ga. Na de vakantie schroef ik mijn trainingsdagen weer iets omhoog.Mooie trainingen Marvin! Hoe werkt jouw dieet precies? 16 uur vasten en 8 uur eten ofzo als ik t goed begrijp? Ik ben er ff tussenuit geweest dus heb een hoop gemist![]()
Van het voedsel wel..maar de korte nacht compenseerde dat weer een beetje! Al met al een prima training denk ik zo..Je zou verwachten na zo'n lading voedsel dat je hulkisch sterk zou zijn toch
Net werk marvin, succes met je dieet dagje![]()
Vrijdag niet..maar dat kwam meer doordat we na de Japanner nog even waren wezen stappen en ik daar 2 redbull sugarfree had genomen..

(PULL)

Kan nog wel ietsje harder..
Vind het ook leuk een beetje te rommelen met eten.
Dankje Martijn!
Marvin, je staat er in mijn ogen beter bij dan ooit te voren! Je harde werken en goed eten betaald zich uit!
Thanks allen! Ik vind zelf dat ik er ook wel goed bij sta! Uiteraard ben ik niet tevreden..maar dat houdt me van de straat!Goede abs en lats man! Ik vind je bf op dit moment ook echt goed.