Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga een weekje naar Egypte (Sharm el Sheik)..beetje zonnen, snorkelen en mijn bf weer op laten lopen..ziet er goed uit man! perfect bf voor mee op vakantie te gaan,waar ga je naartoe?

Mijn armen meten 38.5-39cm. Ik heb inderdaad het idee dat dit zo best aardig werkt! Dat recomposition stap ik zowieso niet meer vanaf denk..IF blijf ik denk ook doen, maar op trainingsdagen mogelijk wel met een iets groter eet window (9:00-19:00uur), maar dat bekijk ik na mijn vakantie wel even!Je bent er stukken op vooruit gegaan marvin. Keep doing what u are doing (voedingsgewijs en trainingsgewijs)
Je taille met 74cm is zeker aestehtic! wat meten je armen?

Het zou lekker zijn als ik het hele jaar mijn vet zo weet te houden, maar zoals ik hierboven ook al zei moet ik even kijken wat ik na mijn vakantie ga doen qua voeding!Mooi fysiek Marvin droog en hard zat zou mooi rustig bouwe nu en ah nu is ook wel lekker als je dot kunt vast houden en in het weekend beetje los kan gaan
Thanks SBB!
Mooi stuk over squats ook..hoewel ik niet het idee heb dat daarvan mijn 1RM omhoog moet! 
Thanks gozer!

Intermittent fasting schrijft dat dat onzin is. Dus ik ben even aan het testen of dat kloptVind jij het niet verstandig om nog wat eiwitten binnen te spelen voor je gaat slapen?
Of slaap jexal vroeg?

Zal ik doen Bart..moet ik ook nog de groeten doen namens jouOoooh egyptestomp ff een rus voor z'n bakkus, dank u

)Thanks Hendrie! Hoe gaat het bij jou?
Klopt..sinds dit schema doe ik mijn leg extentions goed zwaar! DAt voelt goed..samen in combi met goede mind-muscle conncetie..dat is ook de eerste prioriteit! De squats moeten goed voelen..dat zware komt wel weer...Mijn motto blijft Atg squats, lager gewicht en veel rom. Iedere spiervezel in die benen moet aan de gang.
En lekker zware leg extension d'r bij. Als je 100kg kan squatten moet je mi ook 100kg met de leg extension kunnen pakken.
En eh, zware heave metal achtige shit op om met de geest in een zwaar duistere agressieve modus te komen. En die belt strak om he!
---------- Post toegevoegd Tue 5 Mar 2013 om 20:17 ----------
Ik zie nu dat je ook leg extension zwaar doet. Goed bezig!

Thanks Bart! Misschien wel leuk om een keer een trainingsmeet te doen!Goede training man! Kom een keertje deze kant op en train een keer mee hier, 2 kuiten apparaten staan er, ga je gewoon paar uur los op die apparaten
van harte met je moedertje! Laat de taart je smaken

Geen idee..je haalt wat vezelfs uit pinda's, maar maak me daar ook niet zo druk om..kijk tegenwoordig ook meer naar mijn voedsel intake per week. Mijn vetten zijn IMO ook wat laag! Wil daarom ook na mijn vakantie op mijn rustdagen vetten omhoog gaan schroeven, zodat ik over de week wel voldoende vet binnen krijg ivm testosteron spiegels..Krijg je wel voldoende vezels binnen op zo'n extreem lage carb dag?

Klopt! Vorige keer ook al! Nu weer op naar de 12 reps in de eerste set!Zo te zien gaat die bench met 2, 5 kg kg omhoog, succes
Wordt met dit schema langzaam maar zeker toch sterker! We gaan in kleine stapjes..maar stop niet voordat mijn benchpress op een totaal van 50x90kg zit!
Thanks Hendrie!
(PULL)