AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zag ik nu ergens Sharm el Sjeik staan? Lekker snorkelen daar man. Mooie vissen. En ook een leuk eilandje daar op
een korte bootrit vandaag. Echt de moeite.

En lekker veel reppies weer gepakt zie ik :)

Paar setjes extra.... tijd dat je de bench zwaarder gaat doen denk ik :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.163
Zag ik nu ergens Sharm el Sjeik staan? Lekker snorkelen daar man. Mooie vissen. En ook een leuk eilandje daar op
een korte bootrit vandaag. Echt de moeite.

En lekker veel reppies weer gepakt zie ik :)
Klopt allemaal:D

Paar setjes extra.... tijd dat je de bench zwaarder gaat doen denk ik :)
Volgens schema mag ik dat pas als ik de eerste set makkelijk 12 reps maak. En dat lukt helaas nog niet! Hoop eerst weer wat meer setjes van 3 te maken met 82.5 voordat ik naar 85kg door ga. Setjes van 2 zijn vrij makkelijk en daar zitten er dus altijd nog wel wat van in de tank:D

Abbotjuh!!

Qua voeding wil ik hier nog wel het een en ander komen bekijken aangezien je ook IF doet!!
Wat is je einddoel van je cut? Hoelang doe je IF nu al?!

BTW nice fysiek!

• #8.165
Abbotjuh!!

Qua voeding wil ik hier nog wel het een en ander komen bekijken aangezien je ook IF doet!!
Wat is je einddoel van je cut? Hoelang doe je IF nu al?!

BTW nice fysiek!
Welkom & thanks!

Cutten stop ik denk waar ik nu ongeveer ben. Ik ga dinsdag op vakantie en ga daarna weer rustig om en nabij mijn onderhoud eten. IF doe ik nog niet zo lang, maar het bevalt me prima mijn eetwindow iets te verkleinen:thumbs: Na mijn vakantie ga ik dus weer verder met body recomposition waarbij ik op trainingsdagen boven onderhoud eten (~200-600kcals) en op rustdagen onder onderhoud (~400-800kcals).
In het weekend meestal de touwtjes wat losser, maar ga proberen de zondag wat meer low carb te houden.

Op rustdagen gaan vetten omhoog naar minimaal 80 maar misschien wel 130g. Op trainingsdagen zal ik proberen deze rond de 50g te houden. Verder ierdere dag om en nabij 200-250g eiwit en de rest aanvullen met carbs.

Uit eindelijk wil ik wel een keer naar helemaal shredded (~7-8%), maar moet even kijken of dat tegen de zomer een beetje wil lukken! Verdere vragen zijn welkom natuurlijk...en advies is ook welkom. Ben nog steeds lerende:D

Training van vanmiddag ging prima! Kcals zullen wel aardig omhoog gaan, want mijn avondeten vandaag is patat ;) Morgen dus maar een beetje rustig aan en zondag low carb/low calorie

Hier de training:thumbs:

B: Upper back, rear delts, biceps:
Pull-ups: 12xbw, 14x3xbw (Easy --> verzwaren naar bw+2kg)
Chin-ups: 12xbw+5kg, 14x3xbw+5kg (Prima!)
CG cable row: 12x136kg, 14x3x136kg (Gewicht hou ik even zo. Voelt beter ivm MMC)
Rear delt machine: 12x30kg, 14x3x30kg (Klote machine:mad: Niet mijn ding!)
(CG) Preacher curl: 12x33.5kg, 6x3x33.5kg, 10x2x33.5kg (Viel zwaar vandaag)
BB-shrugs: 12x60kg, 8x3x60kg (Easy..maar lekker sqeezen:fire:)

Klasse training prima gedaan man! Goed weekend he

Ik zie easy staan bij pull-ups:) Dat is al weer een hele vooruitgang kerel.

prettig weekend

nice man,die pullups en chins!

Mooie serie pullups/ chins! Zit er nog een training in vlak voor de vakantie of heb je nu al "vakantie"? Anyways, geniet ervan!

Dam veel reps bij de pull/chinups, ik blijf ze altijd zwaar vinden...

Ik ga eind Maart starten met IF, ik start met een lichte cut richting de 8-10% vetpercentage om vervolgens naar een recomp te gaan. Dus ongeveer hetzelfde als jouw ;)

Doe jij trouwens aan fasted training?

Fijne vakantie alvast!!

• #8.171
Klasse training prima gedaan man! Goed weekend he
Thanks Maat! Dat komt wel goed!
Ik zie easy staan bij pull-ups:) Dat is al weer een hele vooruitgang kerel.

prettig weekend
Das zeker vooruitgang..al kan het ook komen omdat ik langzaam maar zeker minder op hoef te trekken ivm dalend lichaamsgewicht ;)

nice man,die pullups en chins!
Thanks Flexx! Die combi in Kelei's schema blijf ik lekker vinden!:thumbs:
Mooie serie pullups/ chins! Zit er nog een training in vlak voor de vakantie of heb je nu al "vakantie"? Anyways, geniet ervan!
Ik ga zelfs mijn Push & Pull schema morgen samen voegen! Wordt vreselijk, maar kan het niet laten!:eek:

Dam veel reps bij de pull/chinups, ik blijf ze altijd zwaar vinden...

Ik ga eind Maart starten met IF, ik start met een lichte cut richting de 8-10% vetpercentage om vervolgens naar een recomp te gaan. Dus ongeveer hetzelfde als jouw ;)

Doe jij trouwens aan fasted training?

Fijne vakantie alvast!!
Nope..doe geen fasted training! Hoewel ik vaak lees dat dat prima kan heb ik daar geen zin in. Dus mijn zaterdag ochtend training eet ik altijd even van te voren. En heb geen zin om mijn eetwindow overdag op te schuiven naar later omdat ik altijd rond 16:00uur train is echt fasted trainen ook bijna onmogelijk..

IF is wel lekker hoor! Alleen even zwaar als je net als ik al je maaltijden voor de rest van de week altijd op zondag bereid in de ochtend. Het hele huis verziekt van de gebakken kiplucht en dan pas om 12:00uur aan je 'ontbijt' gaan..;)

Zometeen wel wat fasted cardio...stofzuigen en dweilen! Yeahbuddy;):rolleyes:

• #8.172
Ok, dit gaat een lange training worden vanmiddag!! Heb sommige oefeningen even een paar reps terug geschroeft, zodat ik niet 2,5uur bezig ben!

A+B, Push + Pull :
Benchpress: 50 reps  Target = 82.5kg (1st set = 10/11 reps)
Incline benchpress: 50 reps  Target = 67.5kg (1st set = 8 reps)

Pull-ups: 50 reps  Target = bw+2kg (1st set 8 reps)
Chin-ups: 50reps  Target = bw+5kg (1st set is 12 reps)

CG cable row: 30 reps  Target = 136kg (1st set = 12 reps)
Ez-bar tricep extention: 30-40 reps  Target = 36.5kg (1st set = 12 reps)

Bent over lateral raise: 30 reps  Target = 12kg (1st set 12 reps met goede MMC)
(CG) Preacher curl: 40 reps  Target = 33.5kg (1st set = 12 reps)
Pressdowns: 30 reps  Target = 55kg (1st set = 12 reps)
Lateral raise: 30 reps

Voeding is een kleine reefed vandaag!:meal:

Voeding, maandag 11-03-2013:
11:00 65g brinta + 40g whey + 40g rozijnen + vit B + D
12:30 175g rijst + 135g kipfilet + 90g spinazie
15:00 175g rijst + 135g kipfilet + 90g spinazie + banaan
15:30 20g Rush
18:00 40g whey + 50g dextro + banaan
18:30 6 Pannenkoeken + 50g casseine

~3180kcals, E/K/V = 225g (28%) / 470g (58%) / 50g (14%)

Go for it vanmiddag!is dat lekker koude spinazi?

damn wat een plan :p

Succes
Op de een of andere manier vind ik chin up een beetje raar voelen door de stand van je armen. Ervaar jij dat niet zo?

2,5 uur zou ik niet eens volhoude joh

damn push en pull op dezelfde dag,respect man!

• #8.178
Go for it vanmiddag!is dat lekker koude spinazi?
Thanks Hendrie! Ik heb gelukkig een magnetron op mijn werk. Koude rauwe spinazie wordt volgens mij weleens in salades gestopt en is best lekker
Nu nog de uitvoering..
Succes
Op de een of andere manier vind ik chin up een beetje raar voelen door de stand van je armen. Ervaar jij dat niet zo?
Vind chinups wel fijn maar weet niet precies waar je je handen plaatst? Moest zelf ook wel wennen..

2,5 uur zou ik niet eens volhoude joh
Haha, dat moet wel lukken toch?
damn push en pull op dezelfde dag,respect man!
Ik moet het nog uitvoeren..ben benieuwd! Kelei schreef dat dat prima kon:rolleyes:

• #8.179
Bijna helemaal gelukt! Dik twee uur in de gym geweest!

Push + Pull:
Benchpress: 10x82.5kg, 3x3x82.5kg, 15x2x82.5kg (Moeizaam!)
Incline Benchpress: 8x67.5kg, 5x3x67.5kg, 14x2x67.5kg (Lekker!)

Pull up: 9xbw+2kg, 7x3xbw+2kg, 10x2xbw+2kg (2tjes = easy)
Chin-up: 12xbw+5kg, 14x3xbw+5kg (Easy peasy)

Cable row: 12x136kg, 6x3x136kg
Ez bar tricep extention: 12x36.5kg, 10x3x36.5kg
(CG) preacher curl: 12x33.5kg, 10x33.5kg

Later raise: 12x8kg, 5x6x8kg
Pushdown: 12x55kg, 2x3x55kg

Toen was de tank leeg! Nu eerst een week genieten! Hopelijk hebben we een beetje goed buffet, zodat ik mijn huidige shape niet compleet verknal! Maar dan pakken we het daarna wel weer op!

Klasse workout man maar 2uur puuuuf ben zonder cardio met 45min klaar

Terug
Naar boven