- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt allemaalZag ik nu ergens Sharm el Sjeik staan? Lekker snorkelen daar man. Mooie vissen. En ook een leuk eilandje daar op
een korte bootrit vandaag. Echt de moeite.
En lekker veel reppies weer gepakt zie ik![]()

Volgens schema mag ik dat pas als ik de eerste set makkelijk 12 reps maak. En dat lukt helaas nog niet! Hoop eerst weer wat meer setjes van 3 te maken met 82.5 voordat ik naar 85kg door ga. Setjes van 2 zijn vrij makkelijk en daar zitten er dus altijd nog wel wat van in de tankPaar setjes extra.... tijd dat je de bench zwaarder gaat doen denk ik![]()

Welkom & thanks!Abbotjuh!!
Qua voeding wil ik hier nog wel het een en ander komen bekijken aangezien je ook IF doet!!
Wat is je einddoel van je cut? Hoelang doe je IF nu al?!
BTW nice fysiek!

Morgen dus maar een beetje rustig aan en zondag low carb/low calorie
Niet mijn ding!)
)
Thanks Maat! Dat komt wel goed!
Das zeker vooruitgang..al kan het ook komen omdat ik langzaam maar zeker minder op hoef te trekken ivm dalend lichaamsgewichtIk zie easy staan bij pull-upsDat is al weer een hele vooruitgang kerel.
prettig weekend

Thanks Flexx! Die combi in Kelei's schema blijf ik lekker vinden!
Ik ga zelfs mijn Push & Pull schema morgen samen voegen! Wordt vreselijk, maar kan het niet laten!Mooie serie pullups/ chins! Zit er nog een training in vlak voor de vakantie of heb je nu al "vakantie"? Anyways, geniet ervan!
Nope..doe geen fasted training! Hoewel ik vaak lees dat dat prima kan heb ik daar geen zin in. Dus mijn zaterdag ochtend training eet ik altijd even van te voren. En heb geen zin om mijn eetwindow overdag op te schuiven naar later omdat ik altijd rond 16:00uur train is echt fasted trainen ook bijna onmogelijk..Dam veel reps bij de pull/chinups, ik blijf ze altijd zwaar vinden...
Ik ga eind Maart starten met IF, ik start met een lichte cut richting de 8-10% vetpercentage om vervolgens naar een recomp te gaan. Dus ongeveer hetzelfde als jouw
Doe jij trouwens aan fasted training?
Fijne vakantie alvast!!

Thanks Hendrie! Ik heb gelukkig een magnetron op mijn werk. Koude rauwe spinazie wordt volgens mij weleens in salades gestopt en is best lekker
Nu nog de uitvoering..
Vind chinups wel fijn maar weet niet precies waar je je handen plaatst? Moest zelf ook wel wennen..Succes
Op de een of andere manier vind ik chin up een beetje raar voelen door de stand van je armen. Ervaar jij dat niet zo?
Haha, dat moet wel lukken toch?
Ik moet het nog uitvoeren..ben benieuwd! Kelei schreef dat dat prima kon