SBB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was ook wel erg overdreven!Klasse workout man maar 2uur puuuuf ben zonder cardio met 45min klaar
Ik ben weer terug hoor! Top vakantie gehad! Veel gesnorkeld en goed gegeten. Wel enig sinds opgelet, maar ook zeker genoten van pannenkoeken en donuts s'ochtends vroeg..cakejes, gebakjes en chocolade bij de lunch en met bijvoorbeeld uit eten wel flinke desserts genomen. Ook nog bij de Mac geweest, waar ze in Sharm echt zieke burgers hebben, waaronder de chicken big mac (= big mac met 2 mac chickens) en de mega mac (bic mac met 4 burgers)...als afsluiter gisteren nog naar de burger king geweest en dan vanaf vandaag weer het ritme een beetje oppakken!Veel plezier op je vakantie. Lekker in het zonnetje; heerlijk!
En niet TE veel met je shape bezig zijn he. Ook met iets meer VP zie je er toch beter uit dan iedereen om je heen. Zijn maar weinig mensen zo actief met trainen bezig..

Haha, dat vond ik zelf ook! Misschien dat mijn onderbuik net even wat meer vocht vasthield gisterenmorgen..Schade? Damn son, dat ziet er haast beter uit zou ik zeggen![]()
Mijn armen zijn wel iets gegroeid! Ik ben zelf iets droger en ze zijn ongeveer 38.5-39cm. Helaas nog geen 40cm maar we zijn op weg!Haha, mega mac? Geen foto van gemaakt?
Waar ben je op vakantie geweest? Dat zie ik zo even niet staan.
Je armen lijken echt gegroeid, kan dat kloppen? Naar mijn idee waren ze veel kleiner. Erg net vet percentage ook maar dat heb ik volgens mij eerder gezegd.

Mijn bovenbenen groeit niet zoveel haar..gelukkig!ziet er goed uit hoor, scheer je je benen of heb je weinig haargroei?![]()

Thanks Hendrie!

Dat is wel goed gekomen!

Ik ben inderdaad redelijk zomer klaar al. Het is dan ook niet mijn bedoeling om te gaan bulken! Wel vind ik mijn benen te klein, dus ben ik van plan het grootste voedingsoverschot te creeeren op mijn benendagen.Gelijk weer trainen na vakantie! Dedication marvin, netjes!
Goed fysiek ook man, jij bent al klaar voor de zomer!
Wat is je korte termijn doel?

Ik vind het echt een heel prettig schema. Basic oefening keuze, maar in mijn optiek erg doordacht.Je gaat door met het schema van kelei lees ik. Wat is je mening nu over dat schema?
)Van het weekend eens lezen!dit is misschien een goede; beter dan het vorige artikel dat ik poste
http://anabolicminds.com/forum/content/getting-most-squats-3211/

Thanks SBB!fotos zien er goed uit trouwens, resultaat naar werk
Merci!
)
)
! Allemaal 3tjes!)
Thanks voor de tip! Die ROM verkleining doe ik ook al een tijdje..het onderste deel gebruiken de meeste alleen maar om een soort swing te geven. Wel kreeg ik last van mijn schouders als ik heel nadrukkelijk mijn elleboog boven mijn hand probeerde te drukken..Ik let bij lateral raise altijd op dat me ellebogen hoger zijn dan me hand..
Verder pak ik de dumbbell's niet in midden van de stang maar met me pink tegen gewicht aan. En wanneer je dus omhoog gaat je hand zo houden dat je pink hoger is dan je duim. Verder dus je elleboog hoger dan je hand.
Oh en ik maak niet hele grote roms meer. Kan ook minder als je bovenstande volgt heb ik het idee. Maar voelt goed dusja.
Someone correct me if i'm wrong.