hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[/COLOR]Thanks voor de tip! Die ROM verkleining doe ik ook al een tijdje..het onderste deel gebruiken de meeste alleen maar om een soort swing te geven. Wel kreeg ik last van mijn schouders als ik heel nadrukkelijk mijn elleboog boven mijn hand probeerde te drukken..
Wonen er geen mensen omgeving Gouda/Utrecht die een keer zin hebben in een trainingsmeet..![]()
Thanks Hendrie!
Helaas zit het weekend er alweer op!Je zal zien als je 10x5 gaat chinnen dat dat makkelijker gaat..zelfs met korte rustKnap hoor al die chins/pulls, ik heb al moeite om 5*10 te chinnen met BW.
Merk je nog kracht/afname toename na het weekje vakantie?! Heb je trouwens IF nog gehanteerd op vakantie?
Klein beetje kracht afname na mijn vakantie..had veel lange dagen gemaakt (vroeg eruit/redelijk laat erin) en heb sinds ik terug ben nog geen nacht echt goed geslapen..vraag me niet waarom!

Mijn focus ligt nu toch op een goed mind-muscle connectie! Mijn benen moeten groter worden en denk niet dat ik dat ga bereiken met hoge gewichten op laag volume met als enige doel gewicht verplaatsen. Ik wil mijn quads voelen..ben geen powerlifter!en zo kunnen zelfs squats van 115kg nog aanvoelen als 200kg![]()

Haha, thanks man! En welkom natuurlijk..zal ook eens in jou log gaan kijken..Hoe heb ik dit log toch kunnen missen.
Strong fysiek is strong! Ik volg![]()
Haha, CEE is creatine ethylester, maar de begin post is uit 2006, dus alweer een tijd geleden!wat voor werk doe jij dat je pas om 11 uur ontbijt en om 7 uur al bij avondmaaltijd je casein inneemt?
wat is eigenlijk CEE? uit je beginpost

Thanks Flex! Dat komt wel goed hopelijk!nice leg training, ik wil ook weer
succes met push!
Morgen maar eens lezenIkzelf heb best wel goede resultaten behaald met IF, en zolang het maar je dieet gemakkelijker maakt!
Misschien het lezen waard, een artikel over IF, meal frequency en fat loss.
Thanks alvast!Trainingen duren meestal iets van 1tot 2uur (afhankelijk van de training en ongevraagde 'gezelligheid'). De training van vanmiddag duurde iets minder als 5 kwartier.Succes met je training zo!!! Hoelang doe je nou gemiddeld over 1 training?
Een vraagje, ik wil in mijn aankomende schema (Wendler BBB) mijn chinups gaan verbeteren, nu dacht ik aan zoiets voor het het bovenlichaam :
Overhead press 5/3/1
Overhead press 5x10 BBB
Chinups 5x5 (weighted)
Kroc Rows 2x20-40
Dead...
Bench Press 5/3/1
Bench press 5x10 BBB
Chinups 10x2-5 hh (bodyweight 20-50 reps total)
Dumbbell Rows 3*10
Squat....
Wat denk je ervan?