Kragt88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m82
Trainingen duren meestal iets van 1tot 2uur (afhankelijk van de training en ongevraagde 'gezelligheid'). De training van vanmiddag duurde iets minder als 5 kwartier.
Heb zelf geen ervaring met wendeler, dus weet niet precies of je deze beide trainingen meerdere keren per week gaat doen enzo. Maar heb wel ervaring met een x aantal reps kiezen voor de chin-ups. Voorheen heb ik weleens 25 reps gesteld als minimum om dat vervolgens in zo min mogelijk sets te voltooien.
Wat ik nu doe is enigsinds vergelijkbaar. Ik moet de eerste set 8-12 herhalingen maken (als je dat niet red gewoon minder doen, maar NIET tot failure) en dan steeds na 30 seconde rust 1, 2 of 3 reps maken (ook niet tot failure) om uiteindelijk net zoveel sets te doen tot ik bij de 50 reps ben. Voor beginners schrijft dit schema 30 reps voor en dat kun je dan steeds meer verhogen.
Ik merk wel doordat ik dit doe dat chin en pull-ups mij steeds makkelijker afgaan!
Nog even de training van vanmiddag...
B: Upper back, rear delts, biceps:
Pull-ups: 10xbw+2kg, 14x3xbw+2kg (Redelijk zwaar!)
Chin-ups: 12xbw+5kg, 14x3xbw+5kg (Prima~!)
CG cable row: 12x136kg, 14x3x136kg (Vielen zwaar vandaag!)
Bent over lateral raise: 12x12kg, 14x3x12kg
(CG) Preacher curl: 11x33.5kg (Nipt!), 14x3x33.5kg (Soms wat te lang rust ivm geouwehoer..)
Misschien helemaal geen verkeerd idee, om het zo te gaan doen met chinups, ik ga er nog even over nadenken maar bedankt voor je input!!
BTW lekkere training hoor!!!

But thanks ofcourse

Denk dat ik behoorlijk gefocust ben op MMC waardoor gewicht verplaatsen af en toe wat minder gaat..
)