XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Vanmiddag leg-day en vanavond misschien weer even skaten..niet bepaald een gouden combinatie..:rolleyes:
~3020kcals, E/K/V = 205g (27%) / 410g (55%) / 60g (18%)

Ben je street of eerder vert? Pics/filmpjes van je skills? :)
Ik zie dat je ook een fan bent van spinazie (en terecht ook hoor!)
Een vraagje: ik zie meerdere mensen biergist als supplement nemen (zelfs Arnold vroeger in zijn dagen) - is dat enkel voor de huid of heeft het nog andere kwaliteiten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.242
Ben je street of eerder vert? Pics/filmpjes van je skills? :)
Ik zie dat je ook een fan bent van spinazie (en terecht ook hoor!)
Een vraagje: ik zie meerdere mensen biergist als supplement nemen (zelfs Arnold vroeger in zijn dagen) - is dat enkel voor de huid of heeft het nog andere kwaliteiten?
Ben een zeer matige streeter..en verten/halfpipe kon ik altijd wel aardig. Kleine airs, inverts, handplants, grinds en soms een flip..Tegenwoordig is het meer een beetje een gezellig onderonsje met vrienden en blijven staan in plaats van op mijn bek gaan.

Ik heb die biergist inderdaad voor mijn huid geslikt en het is goed voor bloeddruk volgens mij.
Echter slik ik het nu omdat het potje op moet en ik niet elke dag hetzelfde wil slikken ivm gewenning (zal wel een onzin redernering zijn maar toch).

Doe nu de ene dag vitamine B en vitamine D (3000IU) (met visolie op rustdagen) en de andere dagen een multivit en biergist. Spinazie vind ik persoonlijk makkelijk doseren aan mijn meals. Gebruik gewoon van die deelblokjes..:D

479943_375714392502215_225310940_n.jpg

• #8.243
Training van vanmiddag! Ging aardig lekker, maar had ook een pre-workout genomen waar dat aan te wijten kan zijn!

C: Legs, lower back:

Squats: 12x115kg, 14x3x115kg (Gecontroleerde reps met focus op MMC! Volgerde keer 117.5kg)
SLDL: 12x110kg, 14x3x110kg (Zwaar maar goed MMC!)
Leg extentions: 12x105kg, 14x3x105kg (Onverwachts makkelijk)
Standing leg curl (alternate): 12x30kg, 10x3x30kg, 4x2x30kg, 22x16kg (Laatste set even voor de pomp)
Standing calfraise: 20x130kg, 7x3x130kg (Tot hier erg goede MMC!), 3x3x130kg, 5x3x100kg (MMC weg. 130kg was te zwaar, 100kg te licht, maar lukte niet om goede conncetie met mijn kuiten te hebben)
Toepress: 17x136kg, 5x3x136kg (Niet de gewenste conncetie! Mocht de eigenaar van de gym dit lezen: KOOP EEN SEATED CALFRAISE (PLATE-LOADED)

• #8.245
Vette foto!
:roflol: at comment, zo herkenbaar.
Als hij het nu ook eens zou lezen en er wat mee zou doen bestond er voor mij ook een kans monster-calfs te kweken, want met die bb-calfraises en toepresses gaat het niet gebeuren!

Ik heb weleens een maandje ergens anders getraind (maar vond afstand niks) waar ze wel een seated en standing calf raise hadden. Ik ging daar standaard met opgeblazen kuiten naar huis..maar de connectie vinden met je tenen op een puntige legpress rand is alles behalve ideaal.

NOGMAALS: IK WIL EEN SEATED CALFRAISE!:rolleyes:

Vanmiddag Push! Ben benieuwd, want ben op gestaan met hoofdpijn! :(

A: Chest, front/side delts, triceps:
Benchpress: 50 reps  Target = 82.5kg (1st set = 10 reps)
Incline benchpress: 50 reps  Target = 67.5kg (1st set = 12 reps)
Ez-bar tricep extention: 50 reps  Target = 37.5kg (1st set = 10 reps)
Pressdowns: 50 reps  Target = 50kg (1st set = 12 reps)
Lateral raise: 50 reps

Voeding, vrijdag 05-04-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 90g brinta + 30g whey + 40g rozijnen + vit B + vit D
12:30 250g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
15:00 250g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
15:30 appel
18:00 30g whey + 40g dextro + banaan
18:15 Avondeten + 40g casseine

~2810kcals, E/K/V = 210g (30%) / 385g (55%) / 50g (15%)

Inderdaad erg irritant dat de meeste gyms geen normale calf apparaten hebben, maar kan je ze niet op de smith machine trainen?! In principe kan je daar ook gewoon standing en seated calf raise doen.

Succes met Push!!

• #8.247
Inderdaad erg irritant dat de meeste gyms geen normale calf apparaten hebben, maar kan je ze niet op de smith machine trainen?! In principe kan je daar ook gewoon standing en seated calf raise doen.

Succes met Push!!
Ook geen smith helaas! Anders zou je deze wel vaker voorbij zien komen..vind namelijk shrugs erg lekker in de smith en een beetje hangende squats ook (soort hacksquat)..en zo nog wel meer goede oefeningen..

NOTE TO GYM OWNER: UITBREIDEN EN SMITH-REK AANSCHAFFEN*

* Niet ten koste van het losse rek uiteraard.

Ook geen smith helaas! Anders zou je deze wel vaker voorbij zien komen..vind namelijk shrugs erg lekker in de smith en een beetje hangende squats ook (soort hacksquat)..en zo nog wel meer goede oefeningen..

NOTE TO GYM OWNER: UITBREIDEN EN SMITH-REK AANSCHAFFEN*

* Niet ten koste van het losse rek uiteraard.

Dat is balen, aja beter een alleen een squat rek dan alleen maar een smith machine. Is het een particuliere gym of een groot concern?

• #8.249
toch maar weer een abbo nemen omdat je nog steeds een trouwe volger van mij bent :)

edit: daarnaast ben je ook een extreem aantrekkelijke man

(no homo)

Klasse training marv goed gedaan goed weekend

• #8.253
toch maar weer een abbo nemen omdat je nog steeds een trouwe volger van mij bent :)

edit: daarnaast ben je ook een extreem aantrekkelijke man

(no homo)
Gelukkig, daar ben je weer! Ik miste je al een beetje:sad:

(nohomo)

Klasse training marv goed gedaan goed weekend
Thanks Hendrie..cijfertjes staan hieronder
Kan je niet even met hem babbelen dan?! :) Bij particulieren kan je meestal meer bereiken dan een groot concern omdat zij altijd aan een vast protocol zitten...
Ik babbel af en toe wel, maar hij wil volgens mij eerst een nog hoger leden aantal..nog meer drukte dus! En dan gaat hij misschien uitbreiden en komt er mogelijk ook wel een calfraise en smith..

training van vanmiddag uitgedrukt in twee woorden..SLAPPE HAP!

A: Chest, front/side delts, triceps:
Benchpress: 9x82.5kg, 3x82.5kg, 17x2x82.5kg (Voelde of ik tegen een muur aan het drukken was!)
Incline benchpress: 9x67.5kg, 4x3x67.5kg, 15x2x67.5kg (SLAPPP!)
Ez-bar tricep extention: 11x37.5kg, 12x3x37.5kg, 2x2x67.5kg (Beetje last van elleboog)
Pressdowns: 12x41kg, 14x3x41kg (Te licht maar goede MMC)
Lateral raise: wat geklooi met 5-10kg

was jij niet veel sterker?
ik ga je potverdomme dadelijk nog voorbij! of word je gewoon al oud?

• #8.255
was jij niet veel sterker?
ik ga je potverdomme dadelijk nog voorbij! of word je gewoon al oud?
Elke oefening is eigenlijk 1 grote rust-pauze set..de eerste set moet ongeveer het gewicht zijn van je 10RM en vervolgens ga ik met hetzelfde gewicht door met rust-pauze sets (maximaal 30 seconde rust) totdat ik 50 herhalingen heb gemaakt. Kom ik in de eerste set makkelijk aan 12 reps wordt het tijd om te verhogen..

Dit samen met focus op mind-muscle conncetie heeft er voor gezorgd dat ik in best veel gevallen wat lichter lijk te trainen..intensiteit is moordend!:D

En ik word oud..
..ben oud

• #8.256
Vandaag rustdag! Gisteren PULL

6 April 2013, PULL:
Pull-up: 12xbw+2.5kg, 14x3xbw+2.5kg (Verbazingwekkend makkelijk met goed MMC!)
Chin-up: 10xbw+7.5kg, 14x3xbw+7.5kg (Eerste set geen 12 reps, maar de rest weer vrij makkelijk)
CG cable row: 12x136kg, 14x3x136kg
Bent over lateral raise: 12x12kg, 14x3x12kg
(CG) preacher curl: 12x33.5kg, 6x3x33.5kg (Niet alle sets gedaan wegens tijdgebrek)

Vandaag low carb, low calorie! Morgen benen!:D

nice man! volgende week pull up verhogen:D

die cable row is wel insane man! of heb je dubbele katrollen?

hoe sta je erbij of heb je laatst nog fotos gepost hier?

Ik maar moeite doen met m'n BW pull-ups & chin-ups, jij doet ze doodleuk weighted :roflol:
Geweldig, de manier waarop je het zei leek het het alsof je uitkijkt naar je leg-day :D

klasse volumes kerel, als je straks weer korte krachtsets gaat doen ben je sterker dan ooit

Terug
Naar boven