XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.261
nice man! volgende week pull up verhogen:D
Meestal kijk ik het nog even 1 training aan of het geen lucky shot was dat het makkelijk ging. Gaat het dan weer makkelijk, dan ga ik verhogen.. :D
die cable row is wel insane man! of heb je dubbele katrollen?

hoe sta je erbij of heb je laatst nog fotos gepost hier?
Foto's kun je vinden in mijn handtekening en zijn vrij rescent!:D Die cable row heeft inderdaad wel wat katrollen, dus kan niks zeggen over het werkelijke gewicht..:o
Ik maar moeite doen met m'n BW pull-ups & chin-ups, jij doet ze doodleuk weighted :roflol:
Geweldig, de manier waarop je het zei leek het het alsof je uitkijkt naar je leg-day :D
Eigenlijk keek ik alleen uit naar het feit dat mijn benen dag ook mijn high carb/calorie dag is...voor benen moet ik mezelf soms naar de gym slepen! Achteraf voel ik me dan wel altijd weer 'awesome!'.:rolleyes:

Ik heb ook ontzettend moeite met pulls en chins overigens, maar dit schema zorgt er wel voor dat ook dat steeds iets beter gaat!:D
klasse volumes kerel, als je straks weer korte krachtsets gaat doen ben je sterker dan ooit
Laat ik dat wel hopen, maar blijf voorlopig dit schema nog even volgen. Het bevalt me wel (ondanks dat ik op mijn PUSH dag behoorlijk vastloop!)..

Zoals al aangekondigd...leg-day today!

C: Legs, lower back:
Squats: 50 reps  Target = 115kg (1st set = 12 reps)
SLDL: 50 reps  Target = 110kg (1st set = 12 reps)
Leg extentions: 50 reps  Target = 105kg (1st set = 12 reps)
Standing leg curl (alternate): 50 reps  Target = 30kg (1st set = 12 reps)
Standing calfraise: 75 reps  Target = 130kg (1st set = 20 reps)
Toepress: 50 reps  Target = 136kg

Voeding, maandag 08-04-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 2 boterhammen filet + 3 pannenkoeken + stroop + 30g whey + multivit + biergist
12:30 250g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie + 2 boterhammen filet
15:00 250g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
15:30 Mineola
18:00 30g whey + 40g dextro + banaan
18:15 250g gebakken aardappels + 200g groente + 100g runderburger + 30g casseine

~3250kcals, E/K/V = 230g (28%) / 425g (52%) / 70g (20%)

Succes vandaag jongen

pittig weer

merk je trouwens al iets van die groene thee?

• #8.264
  • #8.265
Training van vanmiddag zit er weer op! Barbel calfraise overgeslagen, want die was bezet. Zaterdag train ik weer benen, dus lijkt me geen probleem.

C: Legs, lower back:
Squats: 12x115kg, 14x3x115kg (Prima! Volgende keer 117.5kg)
SLDL: 12x110kg (NIPT!), 14x3x110kg (Ontzettend zwaar, maar zonder straps)
Leg extentions: 12x105kg, 14x3x105kg (Pfoe!)
Standing leg curl (alternate): 12x30kg, 10x3x30kg, 4x2x30kg, 25x16kg
Standing calfraise: Zaterdag weer
Toepress: 20x136kg, 15x3x136kg

Morgen PUSH + abs :sd:

dikke squat

goeie training wederom!

hoog in de reps maar kon jij niet altijd veel zwaarder squaten? of overschat ik je nu? voel je de druk ?:D

Beste leg training weer, doe je de leg extension altijd gecontroleerd, dus geen gezwiep?! Anders flink wat gewicht!!

• #8.270
Thanks Hendrie

Thanks Flex!:D
hoog in de reps maar kon jij niet altijd veel zwaarder squaten? of overschat ik je nu? voel je de druk ?:D
Zie onderstaande (was reactie op je opmerking laatst over dezelfde vraag)...wel goed meelezen hè Tijmen!:mad: ;)

Ik kan nog steeds zwaarder squaten, maar de focus ligt nu op MMC in combinatie met het onderstaande..

Elke oefening is eigenlijk 1 grote rust-pauze set..de eerste set moet ongeveer het gewicht zijn van je 10RM en vervolgens ga ik met hetzelfde gewicht door met rust-pauze sets (maximaal 30 seconde rust) totdat ik 50 herhalingen heb gemaakt. Kom ik in de eerste set makkelijk aan 12 reps wordt het tijd om te verhogen..

Dit samen met focus op mind-muscle conncetie heeft er voor gezorgd dat ik in best veel gevallen wat lichter lijk te trainen..intensiteit is moordend!:D

Beste leg training weer, doe je de leg extension altijd gecontroleerd, dus geen gezwiep?! Anders flink wat gewicht!!
Leg extentions varieren heel erg..de ene week gaan ze easy en gecontroleerd, maar deze week waren ze wat minder gecontroleerd (minder kracht). Maar mijn schema schrijft voor niet het gewicht te verlagen, dus doe ik dat ook niet. Laatste week van april hou ik wel weer een kleine (actieve) deload..

Vandaag PUSH + ABS zoals al aangekondigd!

A: Chest, front/side delts, triceps:
Benchpress: 50 reps  Target = 82.5kg (1st set = 10 reps)
Incline benchpress: 50 reps  Target = 67.5kg (1st set = 12 reps)
Ez-bar tricep extention: 50 reps  Target = 37.5kg (1st set = 11 reps)
Pressdowns: 50 reps  Target = 50kg (1st set = 12 reps)
Lateral raise: 50 reps

+Ab-work

Voeding, dinsdag 09-04-2013:
6:30 250mg Caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 100g brinta + 30g whey + 40g rozijnen + vit B + vit D
12:30 250g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
15:00 250g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
15:30 appel + 250mg caffeine
18:00 30g whey + 40g dextro + banaan
18:15 Pasta pesto met kip, pijnboompitten, courgette en Parmezaanse kaas + 30g casseine

~2910kcals, E/K/V = 210g (29%) / 370g (51%) / 65g (20%)

Brute squats! je wordt steeds sterker:D

succes met je push training vandaag!! (op naar de 85 bench!!!!:D )

Omdat leg day bij mij ook voor high carb day staat is het ook de enigste reden waarom ik er naar uitkijk :D
Wederom nette trainingen! Zeker die SLDL!
Heb je jouw schema volledig zelf samengesteld of volg je een bepaalde routine?
Succes met je training vandaag :)

• #8.273
Brute squats! je wordt steeds sterker:D

succes met je push training vandaag!! (op naar de 85 bench!!!!:D )
Die squats moeten toch wel op te krikken zijn tot op zijn minst 50x150kg als totaal volume:D Bij de bench zal ik al blij zijn met een 50x90kg, maar 50x100kg is toch wel het streven..een jarenplan IMO!

Omdat leg day bij mij ook voor high carb day staat is het ook de enigste reden waarom ik er naar uitkijk :D
Wederom nette trainingen! Zeker die SLDL!
Heb je jouw schema volledig zelf samengesteld of volg je een bepaalde routine?
Succes met je training vandaag :)
Thanks gozer! Ik volg het schema van Kelei van bodybuilding.com. Wel met enkele aanpassingen, want 6 keer trainen bijvoorbeeld vind ik echt to much!

( http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=146471313 )

Die squats moeten toch wel op te krikken zijn tot op zijn minst 50x150kg als totaal volume:D Bij de bench zal ik al blij zijn met een 50x90kg, maar 50x100kg is toch wel het streven..een jarenplan IMO!

Thanks gozer! Ik volg het schema van Kelei van bodybuilding.com. Wel met enkele aanpassingen, want 6 keer trainen bijvoorbeeld vind ik echt to much!

( http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=146471313 )

150 kg squats in deze stijl zou echt ziekelijk zijn:D en 100 bench is ook een mooi streven voor de lange termijn:)

50 reps met 150kg squatten zou wel hondsbrutaal zijn :D

• #8.276
150 kg squats in deze stijl zou echt ziekelijk zijn:D en 100 bench is ook een mooi streven voor de lange termijn:)
Pff..nou die bench wordt een 10 jaren plan of ik moet gaan kuren!

De training van vandaag was echt zwaar slappe hap! BAH!:mad:

50 reps met 150kg squatten zou wel hondsbrutaal zijn :D
Dat lijkt me toch een mooi doel!:thumbs:

Zoals ik hierboven ook al aangaf! Ik kom niet vooruit met de benches! Wat een slappe hap...ben ik toe aan een deload of eet ik gewoon te weinig? Het is een beetje lastig pakket, want heb geen zin om mijn bf te gaan verhogen..

A: Chest, front/side delts, triceps:
Benchpress: 9x82.5kg, 3x3x82.5kg, 17x2x82.5kg (Zelfs de 2tjes viel zwaar vandaag)
Incline benchpress: 9x67.5kg, 3x3x67.5kg, 18x2x67.5kg (Pff, zwaar!)
Dumbbell extention: 12x10kg, 14x3x10kg (Best leuke oefening, misschien er even inhouden!)
Pressdowns: 12x50kg, 14x3x50kg (Prima! Goed MMC)
Lateral raise: Wat gekloot met 9kg

Machine crunch: 20x57kg, 10x3x57kg
Side machine crunch: 22x43kg, 5x3x43kg

Hang clean & press: 8x60kg (Omdat ik problemen heb met de MMC met de side raises ben ik aan het overwegen toch weer een press toe te gaan voegen, desnoods met een lager set volume (30 reps ofzo en ook 30 reps side raise))

ik lees nu pas net mee. maar is er eigenlijk een speciale reden dat je pas om 11uur begint met eten. Ik zou echt gek worden als ik pas zo laat na het opstaan mag eten.
Leuk logje trouwens. Ik volg

Wat is je max op de bench dan?

ik lees nu pas net mee. maar is er eigenlijk een speciale reden dat je pas om 11uur begint met eten. Ik zou echt gek worden als ik pas zo laat na het opstaan mag eten.
Leuk logje trouwens. Ik volg

IF-protocol. Je bepaalt zelf een bepaald 'window' waarin je mag eten. Grootste tijd van de dag eet je dus niet.
Kwestie van gewoonte. Vroeger kon ik niet zonder mijn ontbijt, nu is het standaard dat ik die skip.

Jammer dat de training niet zo goed is gewoon volgende week weer proberen iedereen heeft welis een mindere dag?

Terug
Naar boven