Kragt88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IF-protocol. Je bepaalt zelf een bepaald 'window' waarin je mag eten. Grootste tijd van de dag eet je dus niet.
Kwestie van gewoonte. Vroeger kon ik niet zonder mijn ontbijt, nu is het standaard dat ik die skip.
Welkom..zoals Massive hieronder ook aangeeft volg ik nu een tijdje intermittent fasting. Het is even wennen, maar heb nu niet echt moeite pas laat te eten.ik lees nu pas net mee. maar is er eigenlijk een speciale reden dat je pas om 11uur begint met eten. Ik zou echt gek worden als ik pas zo laat na het opstaan mag eten.
Leuk logje trouwens. Ik volg
Ik heb een 1x112.5kg gebenched (niet bepaald sterk dus)
Thanks voor de replyIF-protocol. Je bepaalt zelf een bepaald 'window' waarin je mag eten. Grootste tijd van de dag eet je dus niet.
Kwestie van gewoonte. Vroeger kon ik niet zonder mijn ontbijt, nu is het standaard dat ik die skip.
Dat is waar..maar mijn push-dag gaat bijna altijd wat minder! Ik ben ook te bang te failen met benchen, waardoor ik vrij snel overstap van setjes van 3 naar 2. Maar zelfs die gingen soms nipt gisteren.Jammer dat de training niet zo goed is gewoon volgende week weer proberen iedereen heeft welis een mindere dag?
Zijn opzich goede suggesties! Maar heb een echte deload gepland over 1.5 week.Waarom deload je niet alleen op de Push en ga je met de rest gewoon verder? Of je eet iets meer op trainingsdagen, denk niet dat het gelijk je vet% verhoogd![]()
Het is zeker het proberen waard..ik heb ook niet heel zwaar werk..dat scheelt ook wel denk. Als ik op de bouw zou werken of iets dergelijk zou ik denk wel gewoon ontbijten..maar denk niet dat ik zo snel mijn laatste meal weer om 23:00 ga eten..die blijft op uiterlijk 20:00uur staan.oke bedankt. Ik ben niet zo bekend met intermittent fasting daarom snapte ik dat skippen van het ontbijt niet.

Voornamelijk op mijn borst, maar het wisselt nog wel eens. Soms krijg ik juist het bovenste deel niet weg..Wat is je sticking point dan bij je bench? Op je borst, of bij het uitstoten?

Voornamelijk op mijn borst, maar het wisselt nog wel eens. Soms krijg ik juist het bovenste deel niet weg..![]()
ja nou, dat maakt het niet makkelijker om de vinger erop te leggen dan 
Niet per definitie, maar het is vreemd wel vooruitgang te zien bij mijn PUSH en LEG days en niet bij PUSH..Is dit schema ook echt gemaakt/bedoeld voor krachtgains omdat je kracht op je bench wilt gainen?
Ik denk dat ik ondanks de kleine myo-sets misschien toch een spotter moet gaan mis/gebruiken zodat ik ook niet bang ben dat ik een rep niet meer haal..bands en chains hebben we helaas niet! Had ook zeker een goede optie geweest..ja nou, dat maakt het niet makkelijker om de vinger erop te leggen dan
Heb je geen upright rower in de buurt die je kan helpen? Of eventueel met chains, bands werken.
Of je kan natuurlijk ook een kracht cycle erin steken dat je over je sticking weight bent
Welkom..zoals Massive hieronder ook aangeeft volg ik nu een tijdje intermittent fasting. Het is even wennen, maar heb nu niet echt moeite pas laat te eten.
. ga me er in verdiepen in Intermittent fasting want ik ben er niet zo bekend mee.Het is even wennen en ontbijt is slechts een term wat iedereen gebruikt voor de eerste maaltijd van de dag..mijn ontbijt is pas om 11:00uur, maar bevat hetzelfde als wat ik voorheen om 6:30uur at..verder zorgt IF er ook voor dat ik tussendoor minder snaai en ik grotere meals kan eten..oke, lijkt mij niets ontbijt is mijn lievelingsmaaltijd. ga me er in verdiepen in Intermittent fasting want ik ben er niet zo bekend mee.

Meestal lukt dat prima. Het zal sporadisch voorkomen dat ik niet op tijd kan eten en soms als ik weet dat ik een lange vergadering heb neem ik brood mee ipv kip en rijst of ik verplaats mijn kip met rijst naar een ander moment..Er staat weer een flinke training op de planning marv... Hoe gaat met je eten dan als je zo druk ben op het werk? Kan je dat gewoon lekker tussendoor doen?
Heb nog even niks gedaan..maar weet wel dat ik eerder iets minder ga eten, dan dat ik meer cardio ga doen..dat is pas echt de laatste troef..Ziet er weer geweldig uit die planning!
Heb je nu al wat moeten snoeien in kcals voor nog nét wat droger komen te staan? Of wil je toch extra cardio doen?![]()
Zou ik wel een keer bruut vinden, maar wil niet zonder wedstrijd doeleinden een heel karig dieet gaan volgen en elke dag minimaal een uur cardio...

*
Is denk ook wel doable! Vind het een mooi streven..dude als je net zo eet als je nu doet maar een beetje in de carbs ga snijden en een beetje cardio erbij doet. noproblem toch?! miss beetje stackers erbij... lijkt me goed doable

Hmm, daar twijfel ik een beetje over! Heb nog even om daar over na te denken geloof ik..Gewoon mer nieuwe body central course mee doen marvin