Kragt88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb soms wat moeite een goede conncetie te vinden met de bent over lateral raises, dus misschiien dat ik (tijdelijk) even rope facepulls ga doenFlinke training ik vind facepulls ook altijd wel fijn maar toch blijf bent over lateral raise voor mijn gevoel het best
Rug ben ik eigenlijk altijd redelijk sterk mee geweest!Lekkere training hoor, kracht in de pull blijft goed gaan!

Die gingen wel prima al zeg ik hetzelf!Aardig wat kinnetjes boven de handles gehad zie ikMooi zo!
Heb jij een goede tip voor als je 's morgens vroeg op moet (6.00u) en pas 'mag' eten om 12.00 om dat honger gevoel weg te krijgen?! Ik heb nu de laatste paar dagen zelf dat ik beetje zweverig word, terwijl ik dit nooit eerder heb gehad, maar dan sta ik ook pas om 8.00 uur op.

Het is grotendeels gewenning denk..hetzelfde met low carb dagen!Heb jij een goede tip voor als je 's morgens vroeg op moet (6.00u) en pas 'mag' eten om 12.00 om dat honger gevoel weg te krijgen?! Ik heb nu de laatste paar dagen zelf dat ik beetje zweverig word, terwijl ik dit nooit eerder heb gehad, maar dan sta ik ook pas om 8.00 uur op.
Pompsetjes...enkel pompsetjes

Dat dus...Misschien wat koffie & groene thee drinken? Voldoende vocht en stimulant neemt dat eerste hongergevoel vaak wel weg. En je gedachten op iets anders richten![]()
Is denk ook wel doable! Vind het een mooi streven..
Hmm, daar twijfel ik een beetje over! Heb nog even om daar over na te denken geloof ik..
Training van vanmiddag ging best aardig! Heb de chinups maar met 10kg gedaan want 7.5kg aan mijn belt hangen wilde niet lukken..geen slechte keuze eigenlijk, want de bw+10kg ging ook best aardig
B: Upper back, rear delts, biceps:
Pull-ups: 11xbw+2.5kg, 14x3xbw+2.5kg (Prima!)
Chin-ups: 10xbw+10kg, 14x3xbw+10kg (MMC iets minder, maar goed genoeg!)
CG cable row: 8x146kg, 9x3x146kg, 7x2x146kg
(CG) Preacher curl: 11x33.5kg, 12x3x33.5kg (t*ring zwaar!) + 2 sets dumbbell curls met 9kg
Rope facepulls: 4 sets
Wilde de bent over lateral raises als laatste doen, maar alles was bezet. Daarom rope facepulls gedaan..die bevielen beter dan gedacht..
Ik denk dat deze even oversla..het is de zomerperiode..een goede periode om te cutten, maar heb geen zin om op een heel streng dieet te moeten..
Ik hou eerst even de transformatie resultaten in de gaten
)Misschien wat koffie & groene thee drinken? Voldoende vocht en stimulant neemt dat eerste hongergevoel vaak wel weg. En je gedachten op iets anders richten![]()

Thanks!
Aha..das lastig inderdaad, maar als je maag maar gevuld is!Koffie drink ik al veel, 1 liter groene thee meenemen kan ik wel doen, mijn gedachten op iets anders zetten is lastig als je in de horeca werkt
---------- Post toegevoegd 13 April 2013 om 16:53 ----------
Deftige squats Marvin, zal ook aardig inslaan op je hart en longen met zo weinig rust en dan nog zoveel gewicht!!![]()

Het zijn behoorlijke leg extentions IMO..maar het blijft ook machine afhankelijk..Zijn wel flinke leg ext :O of ligt dat aan de machine?

Thanks!
Aha..das lastig inderdaad, maar als je maag maar gevuld is!
Die squats zijn samen met de deads de enige oefeningen waarbij de 30 seconde rust soms wat te weinig lijkt te zijn
Het zijn behoorlijke leg extentions IMO..maar het blijft ook machine afhankelijk..
Beetje apparte dag vandaag! Mijn vriendin wilde vandaag op maandag trainen. Het is echter vandaag landelijke borst-dag en ik weet dat het maandagavond erg druk is.
Mijn gym gaat smiddags pas om 16:00uur open, dus ga ik proberen daar rond die tijd te zijn, zodat ik vanmiddag alvast mijn bench en incline bench kan doen en dan als mijn vriendin thuiskomt samen met haar naar de gym ga en de rest ga doen (ontzettend Bèta dit!:rolleyes
Het is geven en ‘nemen’ in een relatie..
Training 1
A1: Chest:
Benchpress: 50 reps Target = 82.5kg (1st set = 10 reps)
Incline benchpress: 50 reps Target = 67.5kg (1st set = 12 reps)
Training 2…
A2: Chest, front/side delts, triceps:
Ez-bar tricep extention: 50 reps Target = 37.5kg (1st set = 11 reps)
Pressdowns: 50 reps Target = 50kg (1st set = 12 reps)
Hang clean & press: 50 reps Target ?
Lateral raise: 50 reps
Voeding, maandag 15-04-2013:
7:00 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 250mg caffeine
12:00 30g whey + 100g brinta + 40g rozijnen + sinaasappel + 75g rosbief vit B & D
15:00 135g kipfilet + 250g rijst + 75g spinazie
15:30 Krentenbol
16:00-17:30 TRAINING 1
17:00 banaan + 135g kipfilet + 250g rijst + 75g spinazie
18:15-19:30 TRAINING 2
19:30 30g whey + 40g dextro
20:00 Couscous + rozijnen en amandelschaafsel + 125g kipfilet + courgette en couscoussaus + 30g casseine
~3090kcals, E/K/V = 220g (28%) / 445g (58%) / 50g (14%)

Juist! Al zit het iet mee!
Dat zou mooi meegenomen zijn!Wat moet, dat moet!
Niet mis mee, zolang het werk maar gedaan wordt!
Enneeuh..na je workout 2 kan je met wat geluk een workout 3 samen doen![]()
De rest ging ook niet verkeerd..wel wegens drukte wat volgorde gewijzigd, waardoor de extentions wat minder goed gingen..