Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed plan!
Geen idee..ik vertrouw op de spiegel..en die zegt dat het nog wel wat lager kan tegen de zomer

Thanks maat!

Hahahaik heb morgen een cursusdagje, nou eigenlijk een half dagje dus 's middags lekker trainenVoeding van jou ziet er weer puik uit
---------- Post toegevoegd 23 April 2013 om 21:51 ----------
hmmm na een zak m&m heb ik meestal 1 grote dikke ab![]()

Ik deload tot aankomende vrijdag. Zou vanavond gaan trainen, maar dat gaat niet lukken. Dus vandaag rust en morgen ook nog. Vandaag weer een zooitje qua voeding..morgen low carb, low calorie..Mooie afwisseling van voeding gister, ag ja je hebt wel is van die dagen!!
Welke sups gebruik je eigenlijk? En om de hoeveel weken deload je eigenlijk of is het puur op gevoel?
Qua supps: whey, casseine, multivit, vitamine D (soms vit B en biergist) en soms pre-workoutMooie afwisseling van voeding gister, ag ja je hebt wel is van die dagen!!
Welke sups gebruik je eigenlijk? En om de hoeveel weken deload je eigenlijk of is het puur op gevoel?

Wil nog een beetje drogerje bent al beachproof en je hebt nog een aantal maandjes, lekker rustig aan doen dus![]()

Qua supps: whey, casseine, multivit, vitamine D (soms vit B en biergist) en soms pre-workout
Ik ga zondag naar het NK! Gaan er nog meer mensen, want vind het altijd leuk wat mensen te ontmoeten daar!
---------- Post toegevoegd 24 April 2013 om 18:27 ----------
Wil nog een beetje droger![]()
Dat is waar! Deed me ook wel een beetje twijfelen, maar ga toch maar weer even kijkenWilde eigelijk wel graag gaan maar ik vind die entree een beetje overdreven als ik eerlijk ben! 37,50!!-+

Nog niks gezien, dus hoop dat het vertraging had..anders ga ik de postbode binnekort even opwachten!En hoe was je pannenkoek? Of had de postbode honger?![]()

Done! maar viel knap zwaar!
Die stonden vandaag niet op de planning..

Merci!