Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Nope..dus ik heb of een hele buffe postpode of ze denken dat je me poederbrieven stuurt..
Ik maak er een aangetekende zending van
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope..dus ik heb of een hele buffe postpode of ze denken dat je me poederbrieven stuurt..

Eigenlijk een beetje omdat het kon..en ik een hoop tijd vond zitten tussen de laatste push training (maandag) en de volgende push training (aankomende maandag)Het resultaat mag er zijn!Waarom de BP tussen door?
Geen specifieke reden..ik vind het soms fijn om gewoon een beetje extra pomp te hebbenJe hebt wel is van die dagen, desondanks een beste training!!
Maar waarom al die oefeningen tussendoor?!
Mijn niet trainingsdagen zijn eigenlijk altijd low carb tegenwoordig..maar daar zal het zeker mee te maken hebben (in combinatie met relatief laat ontbijt)Low carb een dag voor benen is spelen met vuur vriend.
Waardeloos inderdaad! Lente dipje..heb hetzelfde... lijk wel chronisch moe, of ik nou uitslaap of niet
fml

Thanks maat!
Thanks maat!
Ik heb besloten dit jaar weer een keer mee te doen aan de contest en zal dus daar verder loggen!
Hopelijk volgen jullie me daar ook!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f286/skatermarvins-contest-log-2013-droger-ooit-337822/
Welkom hier