hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Acceptabel

True story!

Qua supps: whey, casseine, multivit, vitamine D (soms vit B en biergist) en soms pre-workout
Thanks & welkom!
Wrist curls doe ik niet vaak, maar vind het zeker soms een lekkere toevoeging..niet te zwaar en inderdaad even vasthouden bovenin!Die wrist curl voelt zo lekker aan als je die spanning 5 seconden echt aanhoudt! Mooie training & geniet van het NK!![]()
Thanks Hendrie!
Ik bestel mijn sups meestal bij xxlnutrition of body&fitshop. Ik bestel altijd de standaard whey..isolaat vind ik persoonlijk op mijn niveau niet nodig. Qua whey bestel ik altijd whey delicious van XXL, want die vind ik het lekkerst en is qua BCAA's net een fractie beter dan whey perfection van body & fit. Het scheelt denk 30euro/10kg.Bijna dezelfde supps als ik, alleen ik nam altijd nog ultra omega erbij, die zijn nu helaas op, binnenkort maar weer even bestellen... Waar bestel jij altijd je supps? En kies je voor isolaat of gewone whey?
Maar ik dacht dat jij ook wel is een fatburner gebruikte?!
Dat was het zeker!
Ja, was gaaf hoor! Je voelt je alleen echt miezerig tussen al die kasten!Ziet er best heftig uit zo!! Goodluck.... Was het gister nog wat?!
Het kon niet anders..pff dat je het volhoudt om na benen nog ff een hele push workout eruit te gooie

Pff...hou op zeg!
Ik was inderdaad op het NK! Vond het erg vet even een dagje rond te lopen tussen gelijk gestemden...
Thanks beide!
Nope..dus ik heb of een hele buffe postpode of ze denken dat je me poederbrieven stuurt..Heb je nu al die pannenkoek ontvangen?
Ik heb er al 3 verzonden!![]()