Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom hier!

Yeah buddy!

Hoi

Thanks gozer! Top dat je hier ook komt volgenOok ik ben hier weer te vinden!!
Hele dikke foto's hoor Marvin, goed fysiek heb je en daarbij knetter droog!! Ik zal op je stemmen!!
)
)

Geen super airco in de gym waar ik nu een weekje train..maar er is airco..het gros vond het blijkbaar te warm. Tijdens het reguliere spitsuur (19:00uur) waren er 5 of 6 mensen

Shape zag er opmerkelijk goed uit! Bij side chest pose goede seperatie tussen mijn glutes![]()
Heerlijk is dat..voor mij geldt in de gym: Hoe minder zielen hoe meer vreugd..hah xD was vandaag van half 6 tot kwart over 7 ofzo
en was helemaal alleen xd

Thanks!kurk maar dan ook echt kurk droog. echt heeuuull netjes gedaan

En toch blijf ik wegen en meten...en foto's makenJe bent echt keihard vooruit gegaan tov vorig jaar man. Als je deze shape kan vasthouden en geleidelijk sterker weet te worden kan je zo 2-3 kilo extra pakken man!! ''Gewoon'' wat schommelen met je calorien en elke 6 to 8 weken foto's maken onder dezelfde omstandigheden -camera, belichting, tijdstip, etc- gedurende je hele progressie het komende jaar en dan zowel de spiegel als de foto's gebruiken om vast te stellen of je nog ''on track'' bent. In elk geval de weegschaal en andere meetapparatuur de deur uit fl*kkeren(een weegschaal kan je progressie maken of kraken) is mijn visie...
Het gaat je goed gooz![]()

Ik ga toch proberen te gainen op low bodyfat. Heb geen zin in een nodeloos hoog vetpercentageNou koekie, zo laag zou ik niet year round blijven zitten met mn vetpercentage, dan is massa inleveren bijna onvermijdelijk. Dit is voor gainen imo echt te laag maar rond 10 % is mooi.
Zoals ik hierboven ook al zei..liever slow gains, dan vet gains
Shit...je hebt gelijk...maar de separatie was diep..heel diep

Ik ga toch proberen te gainen op low bodyfat. Heb geen zin in een nodeloos hoog vetpercentageZoals ik hierboven ook al zei..liever slow gains, dan vet gains
![]()

Thanks Stevige! Hoe gaat het bij jou eigenlijk?Respect Marvin, gruwelijk fysiek. en natty, mag je trots op zijn.
IK verwacht op die manier niet veel massa aan te zetten, maar wil wel sterker worden. Sterk en estitisch is het doel met als einddoel naturel 85kg op 7-8%
We zullen het zien..het zal niet de eerste keer zijn dat ik halverwege het jaar van schema wisselIk ben het hier deels eens met bob, maar ook met jou Marvin.
Recomp, de slow-steady gains, zijn zeer handig. Je houdt je vetpercentage goed onder controle terwijl je gewicht traag maar gestaag naar boven gaat. Enkel is het in mijn ogen pas nuttig als je echt al droog staat.
Volgende bulk periode ga ik terug werken met het traditionele bulk-cut cycle van x-aantal weken, aangezien m'n gains dit jaar gering zijn..
Anywhore, ik hoop dat jij het wel weet te realiseren! Ieder lichaam blijft tenslotte weer anders, en vaak is het ook persoonlijke voorkeur of wat het best aansluit op je![]()

)
)Nee nee nee, niets ervan, we willen NU weten wat je macro's zijn!

)