Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Thanks gozer! Vragen blijven ook welkom..ook al put ik deels uit bro-science..ik ben altijd bereid om te helpen.Lekkere training bro!
Thanks ook voor je toelichting en alles met oog op dieet tips!!
Ga op me vakantie onder het genot van de brandende zon aan het strand eens alles rustig uitstippelen
Gewoon ouderwets notitieblok mee + rekenmachientje en ik kan me uren vermaken met me eigen gedachtes!
Ben zelf ook voorstander van trainen, rust, trainen, rust, maar hou meestal aan:
Succes alvast voor morgen, shape zal zeker weten bijtrekken man
Ik merkte laatst met festival dat ik aan begin wat soft oogde en na 10 uur dansen zonder eten was ik ripped as ****!
Mijn cycle ziet er normaal gesproken ook ongeveer zo uit..trainen, rust, trainen, rust, trainen, trainen, rust, repeat

Ik heb mijn voeding voor volgende week al enigsinds bepaald. Ga niets extreems doen in mijn ogen, gewoon weer 3 dagen hoge water inname (~6L) gevold door 1 dag medium (3L) en 1 dag 1L. Op donderdad overdag ga ik low carb om vervolgens koolhydraten te beginnen te laden en dit trek ik door op vrijdag. Zaterdagochtend train ik dan nog een beetje rug en borst en daarna neem ik nog een shitload aan carbs en eiwitten..
Ben ervan overtuigd dat ik dan zondag 2a3kg lichter ga zijn en dan is zelfs mijn gezicht shredded as ****

Thanks gozer! Op naar de 40kg!