- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True story...mag vanavond beginnen met haar quads te masseren net boven haar knie...En nu 3 dagen voor je vriendin zorgen omdat ze niks meer kan....
Welkom hier
Kan me er nu al op verheugenIk doe altijd gewoon zooi (stroop, poedersuiker, appel, rozijnen) op mijn pannenkoeken. Wel voeg ik vaak een extra ei en wat whey (vanille) aan het beslag toe en gebruik ik lactose vrije melk.Planing ziet er weer goed uit wat doe jjj altijd op je pannekoeken wil ook is na de training x pannekoeken maken maar met suiker lijkt me dat niet echt bb waardig

1.5L is wel erg weinig. Maar ik volg even een kleine soort van wedstrijd prep. Eerst 3 dagen 'extreem' hoog water/vocht en dan afbouwen.6, 5L water? Waarom zoveel?
Ik denk zelf 1, 5L water, heeft het meerwaarde als ik dat verhoog?

1.5L is wel erg weinig. Maar ik volg even een kleine soort van wedstrijd prep. Eerst 3 dagen 'extreem' hoog water/vocht en dan afbouwen.
Morgen 3a3.5L water en vrijdag maximaal 1.5L maar doel is 1L.
Zaterdag shinen op decibel![]()
Whahaha..dat zou een optie kunnen zijn, maar kies er toch voor mijn benen vandaag als een meisje te trainenMooie planning hoor, maar een festival is geen geldige reden om je benen niet hard aan te pakken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pfoe, dan zou ik naar artikelen opzoek moeten gaan. Het is zowieso goed jezelf te hydrateren, maar heb zo snel even geen idee wat het grote voordeel is van meer drinken. Normaal gesproken drink ik denk zo'n 3L.Wat zijn de voordelen dan van meer water drinken of zelfs zulke grote hoeveelheiden als jij?
Wat win ik erbij als ik bijvoorbeeld naar de 2,5 liter ga?

Ik vrees dat dat wel mee zal vallen Bart...drink vrijdag maar 1L. En van die droge carbload ga ik denk enkel verstopt zittenIk denk dat jij met al dat water enkel de binnenkant van de dixi, s ziet op decibel...

Dat probeer ik..

Omdat het ook een vrouwentraining gaat worden verderHee Marf, waarom van die vagina-oefeningen ipv legpress/frontsquat/whatever?
p*ssy weight..geen failure..just pumpin'Hee Marf, waarom van die vagina-oefeningen ipv legpress/frontsquat/whatever?