MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Hahaha, mooie helm

En nu 3 dagen voor je vriendin zorgen omdat ze niks meer kan....

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.502
"Squatten"

"Masseren"

• #8.506

if_you_know_what_i_mean_mr_bea.jpg

Had je contest log gevolgd, dus deze ook maar ;)
Welkom hier:thumbs:

• #8.507
Vanmiddag benen en buik. Benen zal ik niet al te zwaar pakken of zeg maar gerust licht. Ik heb geen zin om met compleet verzuurde benen en spierpijn zaterdag op Decibel te staan. Voeding daarom ook iets lager.

Morgen overdag low carb, low kcals en als avondeten pannenkoeken. :D Kan me er nu al op verheugen:thumbs:

Benen (light!) – buik
Squat: 3x8-12
SLDL: 3x8-12
Leg extention: 3x8-12
Abducction: 3x15+

+Ab-work

Voeding, Woensdag 14-08-2013:
7:30 250mg caffeine + 800ml water + 5g BCAA
9:00 1L groene thee
11:00 75g brinta + 30g whey + 25g rozijnen + multivit + vit D + 1000ml water
12:15 100g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 500ml water
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 500ml water
15:30 Appel
Tijdens training: 1500ml water
Post workout: 30g whey + 40g dextro + banaan + 600ml water
18:30 250g aardappels + 225g broccoli + 150g varkenshaas + 25g casseine + 600ml water

Water/vocht: ~6.5L

~2450kcals, E/K/V = 205g (33%) / 295g (48%) / 50g (18%)

Planing ziet er weer goed uit wat doe jjj altijd op je pannekoeken wil ook is na de training x pannekoeken maken maar met suiker lijkt me dat niet echt bb waardig

• #8.509
Planing ziet er weer goed uit wat doe jjj altijd op je pannekoeken wil ook is na de training x pannekoeken maken maar met suiker lijkt me dat niet echt bb waardig
Ik doe altijd gewoon zooi (stroop, poedersuiker, appel, rozijnen) op mijn pannenkoeken. Wel voeg ik vaak een extra ei en wat whey (vanille) aan het beslag toe en gebruik ik lactose vrije melk.

Als ik vooraf weet dat ik sávonds pannenkoeken eet, eet ik ook overdag gewoon minder carbs. Beetje IIFYM (if it fits your macro's) dus.. Zolang je daarmee niet overdrijft en het grootse deel van je voeding goed is (80-90%) kun je best een keer jezelf scheel eten aan de pannenkoeken ;):rolleyes:

6, 5L water? Waarom zoveel?
Ik denk zelf 1, 5L water, heeft het meerwaarde als ik dat verhoog?

• #8.511
6, 5L water? Waarom zoveel?
Ik denk zelf 1, 5L water, heeft het meerwaarde als ik dat verhoog?
1.5L is wel erg weinig. Maar ik volg even een kleine soort van wedstrijd prep. Eerst 3 dagen 'extreem' hoog water/vocht en dan afbouwen.
Morgen 3a3.5L water en vrijdag maximaal 1.5L maar doel is 1L.

Zaterdag shinen op decibel:trollface:

Mooie planning hoor, maar een festival is geen geldige reden om je benen niet hard aan te pakken :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1.5L is wel erg weinig. Maar ik volg even een kleine soort van wedstrijd prep. Eerst 3 dagen 'extreem' hoog water/vocht en dan afbouwen.
Morgen 3a3.5L water en vrijdag maximaal 1.5L maar doel is 1L.

Zaterdag shinen op decibel:trollface:

Wat zijn de voordelen dan van meer water drinken of zelfs zulke grote hoeveelheiden als jij?
Wat win ik erbij als ik bijvoorbeeld naar de 2,5 liter ga?

• #8.514
Mooie planning hoor, maar een festival is geen geldige reden om je benen niet hard aan te pakken :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whahaha..dat zou een optie kunnen zijn, maar kies er toch voor mijn benen vandaag als een meisje te trainen ;)

Wat zijn de voordelen dan van meer water drinken of zelfs zulke grote hoeveelheiden als jij?
Wat win ik erbij als ik bijvoorbeeld naar de 2,5 liter ga?
Pfoe, dan zou ik naar artikelen opzoek moeten gaan. Het is zowieso goed jezelf te hydrateren, maar heb zo snel even geen idee wat het grote voordeel is van meer drinken. Normaal gesproken drink ik denk zo'n 3L.

6.5L kost me echt moeite...+ 1000 toiletbezoekjes:eek:

Ik denk dat jij met al dat water enkel de binnenkant van de dixi, s ziet op decibel...

• #8.516
Hmmm er wordt goed nagedacht hier!

Hee Marf, waarom van die vagina-oefeningen ipv legpress/frontsquat/whatever?

• #8.519
Terug
Naar boven