hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Misschien nog 1of2 extra ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goed plan...misschien maar doen! Ik zit namelijk pas op 360g carbs...kan wel opgevoerd worden naar 400+

Skullcrushers zijn inderdaad goed! Kickbacks doe ik eigenlijk nooit...misschien eens overwegen!Skullcruchers en dumbell kickbacks vind ik de zwaarste oefeningen, ik zoe die eindelijk vaker moeten doen maar kies vaak de makkelijkste weg dmv pushdown in het gewichtenrek, pushdown machine staat er nu bij ons, die is ook erg lekker... maar skullcrushers met ez bar blijft in mijn ogen een van de beste triceps oefeningen. Dippen uiteraard ook maar daar ben ik te zwaar voor.... haha

Valt ook wel mee inderdaad!Haha nee man, je planning ziet er goed uit zo!
2 pakken valt mee toch? Een pak is meestal 100 gram rijst.
Ga ik eens proberen. Bij mij in mijn gym doen ook veel gasten hem met cableKickbacks slow en geconcentreerd uitvoeren ga je zeker voelen bro!
Klopt..tot na het trainen blijf ik redelijk laag in vocht..op decibel zelf blijf en ga ik wel gewoon drinken. Zweet me waarschijnlijk toch de t*fusIntredasting mini prep bro, benieuwd wat het uiteindelijk voor je doet.
Morgen dus naar decibel, je hebt als het goed is top weertje dus dat werkt nog extra mee (instant veins)
Niet vergeten om redelijk te blijven drinken morgen, vooral omdat je vandaag minimale intake doet.
Thanks gozer!Veel plezier man op Decibel! Was er vorig jaar ook, top feest!!
Dit jaar doe ik het even rustig aan met festivals ivm dat ik vorig jaar een appartementje gekocht en totaal verbouwd heb. Waar wil je gaan wonen?

Dan probeer ik de dumbel variant..Ben geen voorstander van cable kickbacks, voeld raar. Dumbells zijn mijn favoriet bij die oefening.
Haha...droge carbload..krijg er wel een beetje koppijn vanwat een rijstwafels man
Ga je trouwens weer bulken?

Ik voelde me vanochtend beduidend beter dan nu..ik sta bijna op het punt de sportschool over te slaan!succes met die drop set op die squat na zo'n weekend![]()

Welkom hier! Die rope extentions deed ik ook weleens..doe je die zittend of staand?Weer even abbo pakken hier.
Overhead rope extensions vind ik ook echt een aanrader voor je triceps, samen met skullcrushers zijn dat wel mijn favo oefeningen.
Decibel was wel vet! erg druk alleen en tja, het gevoel achteraf..

..en dan is het nog niet eens dinsdag!Tegen beter weten in ga ik daarom straks maar een monster energy low carb
Nee..die heb ik nog niet gezien. tenminste geen zero kcals. Per blik iets van 48kcals geloof ikhebben ze bij jullie de blauwe nog niet? Die is gewoon zero

Nee..die heb ik nog niet gezien. tenminste geen zero kcals. Per blik iets van 48kcals geloof ik![]()