AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Skullcruchers en dumbell kickbacks vind ik de zwaarste oefeningen, ik zoe die eindelijk vaker moeten doen maar kies vaak de makkelijkste weg dmv pushdown in het gewichtenrek, pushdown machine staat er nu bij ons, die is ook erg lekker... maar skullcrushers met ez bar blijft in mijn ogen een van de beste triceps oefeningen. Dippen uiteraard ook maar daar ben ik te zwaar voor.... haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.543
ik zou nog wat rijstwafels met honing toevoegen :trollface:
Goed plan...misschien maar doen! Ik zit namelijk pas op 360g carbs...kan wel opgevoerd worden naar 400+ ;)
Maar wil niet te hoog in kcals gaan vandaag..lastige keus.

Ik geloof dat ik in totaal met gisteren, vandaag en morgen 2 pakken rijstwafels leegeet:trollface:
:thumbs:
Skullcruchers en dumbell kickbacks vind ik de zwaarste oefeningen, ik zoe die eindelijk vaker moeten doen maar kies vaak de makkelijkste weg dmv pushdown in het gewichtenrek, pushdown machine staat er nu bij ons, die is ook erg lekker... maar skullcrushers met ez bar blijft in mijn ogen een van de beste triceps oefeningen. Dippen uiteraard ook maar daar ben ik te zwaar voor.... haha
Skullcrushers zijn inderdaad goed! Kickbacks doe ik eigenlijk nooit...misschien eens overwegen!:thumbs: Thanks Bart!:D

Haha nee man, je planning ziet er goed uit zo!

2 pakken valt mee toch? Een pak is meestal 100 gram rijst.

Kickbacks slow en geconcentreerd uitvoeren ga je zeker voelen bro!

• #8.546
Intredasting mini prep bro, benieuwd wat het uiteindelijk voor je doet.
Morgen dus naar decibel, je hebt als het goed is top weertje dus dat werkt nog extra mee (instant veins)
Niet vergeten om redelijk te blijven drinken morgen, vooral omdat je vandaag minimale intake doet.

Veel plezier man op Decibel! Was er vorig jaar ook, top feest!!

Dit jaar doe ik het even rustig aan met festivals ivm dat ik vorig jaar een appartementje gekocht en totaal verbouwd heb. Waar wil je gaan wonen?

• #8.549
Intredasting mini prep bro, benieuwd wat het uiteindelijk voor je doet.
Morgen dus naar decibel, je hebt als het goed is top weertje dus dat werkt nog extra mee (instant veins)
Niet vergeten om redelijk te blijven drinken morgen, vooral omdat je vandaag minimale intake doet.
Klopt..tot na het trainen blijf ik redelijk laag in vocht..op decibel zelf blijf en ga ik wel gewoon drinken. Zweet me waarschijnlijk toch de t*fus:rolleyes:
Veel plezier man op Decibel! Was er vorig jaar ook, top feest!!

Dit jaar doe ik het even rustig aan met festivals ivm dat ik vorig jaar een appartementje gekocht en totaal verbouwd heb. Waar wil je gaan wonen?
Thanks gozer!

Ik ga in Oudewater wonen (woon ik nu ook al) ligt tussen Gouda en Utrecht in:D

Ben geen voorstander van cable kickbacks, voeld raar. Dumbells zijn mijn favoriet bij die oefening.

wat een rijstwafels man:P
Ga je trouwens weer bulken?

• #8.552
Ben geen voorstander van cable kickbacks, voeld raar. Dumbells zijn mijn favoriet bij die oefening.
Dan probeer ik de dumbel variant..
wat een rijstwafels man:P
Ga je trouwens weer bulken?
Haha...droge carbload..krijg er wel een beetje koppijn van:eek:

Ben niet van plan zwaar te gaan bulken. Misschien lichtjes met zoveel mogelijk clean food.

Op zijn minst moeten daarbij mijn meals overdag 100% goed zijn:thumbs:

• #8.553
Wat doe ik mezelf aan..de maandag na een festival een benen training inlassen! Gelukkig heb ik gisteren de godganse dag zitten vreten.

Al tijd een ontzettende vreetkick na een festival!
8:00 200g snoep en 4 oreo’s
10:00 4 mini choco stroopwafels + 100g kipfilet
11:00 30g whey + 30g casseine
13:30 30g whey + 25g rozijnen + 60g brinta + grapefruit
14:00-17:00 paar handjes notenmix, wat snoepjes en mini choco stroopwafel
18:00-20:30 All you can eat ‘live cooking’ in Vianen (Patat, wok, biefstuk, kipsate, ijs, appeltaart, spekkoek, slagroom, brownies, rijst, groente etc etc.)

Verder heb ik vanavond een verjaardag en zal ik wel een keer een stukje taart nemen (IIFYM)..:rolleyes:

Benen - onderrug – buik:
Squat: 3x8-12+dropset
Walking lunges: 3x16-24stappen
Single leg extention: 2x12-15

SLDL: 3x8-12
Standing legcurl: 2x8-12+pompset

Barbel calfraise: 5x8-12
Evt. Toepress

+Abwork (Machine crunch, side machine crunch, rope crunch etc ~6-9sets)

Voeding, maandag 19-08-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 Kop groene thee
12:00 60g brinta + 30g whey + 25g rozijnen + multivit & vit. D + 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:30 Appel
Post workout: 30g whey + 40g dextro + banaan
18:30 200g aardappels/150g rijst + 200g groene groente + 165g varkenssate + 20g casseine
~20:00 Stuk taart/vlaai

~2910kcals, E/K/V = 200g (27%) / 380g (52%) / 65g (21%)

succes met die drop set op die squat na zo'n weekend :p

Weer even abbo pakken hier:).

Overhead rope extensions vind ik ook echt een aanrader voor je triceps, samen met skullcrushers zijn dat wel mijn favo oefeningen.

Haha, heerlijk die carb cravings! :D Hoe was db?

• #8.557
succes met die drop set op die squat na zo'n weekend :p
Ik voelde me vanochtend beduidend beter dan nu..ik sta bijna op het punt de sportschool over te slaan!

Tegen beter weten in ga ik daarom straks maar een monster energy low carb halen voor een soort van boost en in de hoop dat de training nog aardig gaat!:rolleyes:
Weer even abbo pakken hier:).

Overhead rope extensions vind ik ook echt een aanrader voor je triceps, samen met skullcrushers zijn dat wel mijn favo oefeningen.
Welkom hier! Die rope extentions deed ik ook weleens..doe je die zittend of staand?

Haha, heerlijk die carb cravings! :D Hoe was db?
Decibel was wel vet! erg druk alleen en tja, het gevoel achteraf..:rolleyes::o..en dan is het nog niet eens dinsdag!

• #8.559
Nee..die heb ik nog niet gezien. tenminste geen zero kcals. Per blik iets van 48kcals geloof ik:D

Ja, dat is die Bruine hé? Rehab of zoiets. Beetje ice tea achtig. Nee, bij ons hebben ze sinds enkele weken
gewoon de zero. Dus met echt nul kcals. Nu ja, 0 komma en een beetje ofzo

Terug
Naar boven