Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.561
Ja, dat is die Bruine hé? Rehab of zoiets. Beetje ice tea achtig. Nee, bij ons hebben ze sinds enkele weken
gewoon de zero. Dus met echt nul kcals. Nu ja, 0 komma en een beetje ofzo
Deze drink ik altijd:

Lo-Carb-Monster-Energy.gif

• #8.563
bizar ... die heet bij ons Zero en er zit niets in qua kcals :p
Die heb ik nog niet gezien. Althans, niet in Nederland. Maar Zero is wel degelijk een andere als deze low carb.

Ze hebben trouwens echt vreselijk veel smaken! Zou ze graag eens allemaal proberen!:thumbs:

Maar desalnietteplus heeft de monster mij door mijn training heen geholpen waardoor ik eigenlijk best tevreden ben!:thumbs:

Benen - onderrug – buik:
Squat:
60kg: 12
80kg: 12 (Warmup)
100kg: 12, 12, 10
Dropset; 120kg-->110kg-->90kg-->60kg: 6, 4, 8, 14

Walking lunges:
57.5kg: 28 stappen
62.5kg: 26 stappen, 24 stappen (Niet te klagen!:fire:

Single leg extention:
30kg: 15
36kg: 14 (MMC kan beter!)

SLDL:
60kg: 12
100kg: 12, 12 (nipt), 10 (Hams in de fik:eek:)

Standing legcurl:
30kg: 14, 12
16kg: 24

Barbel calfraise:
100kg: 12, 12, 12, 10, 8

Machine crunch:
30kg: 15 (warm-up)
43kg: 12, 12, 12

Woodchoppers:
23kg: 12, 12 (2 forced), 10

Cable crunch (standing):
36kg: 15
46kg: 12, 12, 10

Mooi, terug een echte leg workout te zien hier :thumb:
Hah, ik drink ook wel regelmatig als pre-workout zo'n energy drink. Wel van het merk Delhaize, 47 cent per blik :roflol:

Welkom hier! Die rope extentions deed ik ook weleens..doe je die zittend of staand?

Staand, liefst zo parallel mogelijk aan de vloer tot max ongeveer 30 graden als hoek tussen bovenlichaam en vloer. Uitvoering volgens het filmpje in spoiler is zo'n beetje zoals ik hem doe:

Kickbacks zoals Bart aangaf zijn opzich ook wel een mooie oefening maar als je ze een beetje strikt wil doen heb je weinig gewicht nodig en zul je al snel tegen een plateau aanlopen omdat stappen van 2kg al gauw te groot worden.

Gaat nog steeds lekker hier zie ik!

Lekkere dropset op die squats. Op zich niet mis natuurlijk, maar waar is die Marvin die 3x210 heeft gesquat? Interesseren de nummers je niet meer zo sinds de contest?

godver zeg ... nice work

• #8.571
Mooi, terug een echte leg workout te zien hier :thumb:
Hah, ik drink ook wel regelmatig als pre-workout zo'n energy drink. Wel van het merk Delhaize, 47 cent per blik :roflol:
47cent..dat klinkt goed! Monster is gelukkig ook niet heel duur..1euro en 9 cent geloof ik ;)

Staand, liefst zo parallel mogelijk aan de vloer tot max ongeveer 30 graden als hoek tussen bovenlichaam en vloer. Uitvoering volgens het filmpje in spoiler is zo'n beetje zoals ik hem doe:

Kickbacks zoals Bart aangaf zijn opzich ook wel een mooie oefening maar als je ze een beetje strikt wil doen heb je weinig gewicht nodig en zul je al snel tegen een plateau aanlopen omdat stappen van 2kg al gauw te groot worden.

Die oefening ga ik ook eens proberen!:thumbs:

Thanks Jaap!
Gaat nog steeds lekker hier zie ik!
Behalve vandaag dan...gelukkig een rustdag!
Thanks gozer!
Merci:D
Lekkere dropset op die squats. Op zich niet mis natuurlijk, maar waar is die Marvin die 3x210 heeft gesquat? Interesseren de nummers je niet meer zo sinds de contest?
De nummers interesseren me eigenlijk al best lang niet meer..maar als setjes te makkelijk gaan verzwaar ik gewoon. Die setjes met 100 gingen ook vrij makkelijk..maar die dropset erna volgde vrij snel en die drops zijn dan echt killing:eek:

Die 210kg squat ik momenteel ook niet denk! Mag blij zijn als ik 180kg weg krijg. Als ik er weer een keer zin in heb zal ik het wel even testen..maar ben geen powerlifter natuurlijk ;)
Thanks Rob!:D

doe je die 180 onder parralel? heb al 2 maanden geen bene getraind dus misschien maar weer is proberen

• #8.573
doe je die 180 onder parralel? heb al 2 maanden geen bene getraind dus misschien maar weer is proberen
Dat kan niet he...2 maanden geen benen trainen..of ben je gaan voetballen:trollface: Die 180 zal wel net onder parallel zijn inderdaad. 210kg destijds ook..:eek:

Slopende training weer marvin. En dat na zo, n weekend...

• #8.575
Gisteren iets teveel laten gaan op de verjaardag..paar handjes chips, taart en wat stukjes stokbrood met kruidenboter..

Daarom vandaag mijn notenmix eruit gegooid, want eet vanavond ook een redelijk vette avond maaltijd bij mijn schoonouders

Voeding, dinsdag 20-08-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + multivit & vit D
12:15 150g kipfilet + 50g spinazie + blikje light energy drink
15:00 150g kipfilet + 50g spinazie
18:00 ~200g Spaghetti + saus gemaakt van boter/bloem/tomatenpuree/kaas met rundergehakt + 30g casseine

~2100kcals, E/K/V = 185g (35%) / 80g (15%) / 120g (50%)

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 08:48 ----------

Slopende training weer marvin. En dat na zo, n weekend...
Dat was het zeker Bart! Het ging echter wel beter dan verwacht:thumbs:

Vandaag daarentegen had ik liever gewoon in mijn bed blijven liggen van ellende:eek:

Blijf dan ook liggen! :D Lekker helemaal vol stampen waar je zin in hebt, 6 films kijken en weer gaan slapen. Daar zijn deze dinsdagen voor haha. Succes!

• #8.577
Blijf dan ook liggen! :D Lekker helemaal vol stampen waar je zin in hebt, 6 films kijken en weer gaan slapen. Daar zijn deze dinsdagen voor haha. Succes!
Mijn werk riep! En vind het zonde om juist dit soort dinsdagen vrij te nemen om een beetje zielig thuis te gaan liggen..

Het slechte idee was denk het feit dat vandaag een low carb low kcals dagje is..:eek:

Waarom ga je niet ff flink bulken marv?

Lekker he het dinsdag effect?!?! ;)

Maar heerlijke beentraining heb je neergevlamd man! :thumbs:

Heb je nog een paar feestje op de planning staan?

Terug
Naar boven