XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lekker bezig man!
180kg zou goed netjes zijn ;)
Hoop zelf ooit toch de 200kg op de rug te nemen!

Sterkte vandaag met de spierpijn en low carb dag!

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.582
Lekker he het dinsdag effect?!?! ;)

Maar heerlijke beentraining heb je neergevlamd man! :thumbs:

Heb je nog een paar feestje op de planning staan?
Nee, vreselijk! Terrible k*t tuesday..maar het valt mee. Ben vooral moe en de spierpijn van gisteren zit er goed in.

Ik ben eigenlijk een beetje klaar met de feestjes om eerlijk te zijn. Begint me steeds meer tegen te staan, dus er staat niks op de planning. Mocht het wel gebeuren dan wordt het hoogstwaarschijnlijk gewoon op water en redbull.

Jij dan?

Lekker bezig man!
180kg zou goed netjes zijn ;)
Hoop zelf ooit toch de 200kg op de rug te nemen!

Sterkte vandaag met de spierpijn en low carb dag!
200kg gaat jou zeker lukken! Je bent pas kort bezig en verplaatst al serieus goede gewichten!

Ik verwacht zelfs wel wat meer van jou dan dat!:thumbs:

Nee, vreselijk! Terrible k*t tuesday..maar het valt mee. Ben vooral moe en de spierpijn van gisteren zit er goed in.

Ik ben eigenlijk een beetje klaar met de feestjes om eerlijk te zijn. Begint me steeds meer tegen te staan, dus er staat niks op de planning. Mocht het wel gebeuren dan wordt het hoogstwaarschijnlijk gewoon op water en redbull.

Spierpijn kan ik mij goed voorstellen na zo'n been training. :o

Ik heb dit jaar nog geen 1 festival gehad, ivm kosten. Op zich vind ik festivals chiller als gewoon stappen, je bent meestal nog op tijd in bed en het schopt dan niet je dag/nacht ritme door elkaar...

Maar wat had je nu op dan bij Decibel?

Ik heb in september nog 2 feestje staan hier in de buurt, Lief (7 sept) en Smeerboel (14 sept)... thats it

• #8.585
Spierpijn kan ik mij goed voorstellen na zo'n been training. :o

Ik heb dit jaar nog geen 1 festival gehad, ivm kosten. Op zich vind ik festivals chiller als gewoon stappen, je bent meestal nog op tijd in bed en het schopt dan niet je dag/nacht ritme door elkaar...

Maar wat had je nu op dan bij Decibel?

Ik heb in september nog 2 feestje staan hier in de buurt, Lief (7 sept) en Smeerboel (14 sept)... thats it
Gewoon stappen was ik eigenlijk al even klaar mee. Op een gegeven moment krijg je een vriendin, begin je te settelen en wordt je oud:trollface:

Misschien dat ik op dat soort festivals ook af en toe de dagjesmens ga uithangen..zie karma wat betreft decibel..heb over het algemeen water gedronken en nagenoeg niks gegeten..

Woog zondag dan ook mijn absolute dieptepunt van 75.0kg met een taille van 70.0cm..:rolleyes:

Shit, verwachtingen...
Hopelijk zal ik je dan niet teleur stellen hehe :p
:D:D

Gewoon stappen was ik eigenlijk al even klaar mee. Op een gegeven moment krijg je een vriendin, begin je te settelen en wordt je oud:trollface:

Misschien dat ik op dat soort festivals ook af en toe de dagjesmens ga uithangen..zie karma wat betreft decibel..heb over het algemeen water gedronken en nagenoeg niks gegeten..

Woog zondag dan ook mijn absolute dieptepunt van 75.0kg met een taille van 70.0cm..:rolleyes:

:D:D

Pff dat is voorlopig ook het enige wat ik erbij drink waterrrr, van t weekend een feestje en lekker mixen met bier, nou ik werd beroerd op de terugweg haha. tegen :barf: aan.:o
wat bedoel je met dagjes mens uithangen dan, betijds weer naar huis toe gaan? meestal zijn ze toch wel uiterlijk 00:00 afgelopen..

Nou mijn ritme is nog steeds aan het herstellen van Sziget, sliep daar de meeste nachten van 5:30 tot 14:30 :rolleyes: Maar op festivals begint de party wat eerder dan met stappen, dat scheelt zeker.

Woog zondag dan ook mijn absolute dieptepunt van 75.0kg met een taille van 70.0cm..:rolleyes:;)

Hehe heel herkenbaar van het stappen ;)
Vind er eigenlijk weinig meer aan sinds ik me vriendin heb ontmoet.
Festivals daarentegen vind ik des te leuker tegenwoordig!
Ik doe altijd aan IF met festivals ;)

Eet een groot ontbijt eet niks gedurende festival zelf en dan gewoon nog maaltijd voor slapen gaan ;)
Bijkomend voordeel is dat je tegen einde aan kan shinen wegens lege maaginhoud en dat je ripped as **** bent :P

Whahaha..dat zou een optie kunnen zijn, maar kies er toch voor mijn benen vandaag als een meisje te trainen ;)

Pfoe, dan zou ik naar artikelen opzoek moeten gaan. Het is zowieso goed jezelf te hydrateren, maar heb zo snel even geen idee wat het grote voordeel is van meer drinken. Normaal gesproken drink ik denk zo'n 3L.

6.5L kost me echt moeite...+ 1000 toiletbezoekjes:eek:

Ik ben nu toch echt wel benieuwd naar de ideeën hierachter, wellicht zijn er meer mensen die hier ook benieuwd naar zijn.

Wat ik me afvraag is:

1) Waarom drink jij normaal 3L en nu ineens 6,5L... daar zit toch wel een gedachte achter?
2) Welk voordeel haal ik als ik van 1,5/2L naar 3L ga? betere trainingen? Beter ogend fysiek?
3) Zitten er nog veel verschillen tussen de bulk en de cut m.b.t. het aantal liters water wat je het beste binnen kan krijgen?

BAM Nice leg workout bro

• #8.591
Pff dat is voorlopig ook het enige wat ik erbij drink waterrrr, van t weekend een feestje en lekker mixen met bier, nou ik werd beroerd op de terugweg haha. tegen :barf: aan.:o
wat bedoel je met dagjes mens uithangen dan, betijds weer naar huis toe gaan? meestal zijn ze toch wel uiterlijk 00:00 afgelopen..
~Ik ga nu los van begin tot bijna het eind en vrijwel iedereen begrijpt wel hoe dat komt..

Als dagjes mens ga je gewoon naar het festival doe je af en toe gezellig een dansje, je ouwehoert een beetje hier en daar en je eet gewoon op de wel bekende hollandse etenstijden..:rolleyes:

Nou mijn ritme is nog steeds aan het herstellen van Sziget, sliep daar de meeste nachten van 5:30 tot 14:30 :rolleyes: Maar op festivals begint de party wat eerder dan met stappen, dat scheelt zeker.
Dat scheelt inderdaad de helft..vandaar dat ik vrijwel nooit meer echt ga stappen.

Overigens ben ik vandaag nog steeds brak van zaterdag..Ik word oud!:eek:

Hehe heel herkenbaar van het stappen ;)
Vind er eigenlijk weinig meer aan sinds ik me vriendin heb ontmoet.
Festivals daarentegen vind ik des te leuker tegenwoordig!
Ik doe altijd aan IF met festivals ;)

Eet een groot ontbijt eet niks gedurende festival zelf en dan gewoon nog maaltijd voor slapen gaan ;)
Bijkomend voordeel is dat je tegen einde aan kan shinen wegens lege maaginhoud en dat je ripped as **** bent :P
Haha dat klopt, maar vind de festivals zelf dan weer erg duur (de grote dan)

Ik ben nu toch echt wel benieuwd naar de ideeën hierachter, wellicht zijn er meer mensen die hier ook benieuwd naar zijn.

Wat ik me afvraag is:

1) Waarom drink jij normaal 3L en nu ineens 6,5L... daar zit toch wel een gedachte achter?
2) Welk voordeel haal ik als ik van 1,5/2L naar 3L ga? betere trainingen? Beter ogend fysiek?
3) Zitten er nog veel verschillen tussen de bulk en de cut m.b.t. het aantal liters water wat je het beste binnen kan krijgen?
Ik had het gelezen in zo'n contest prep artikel. Het schijnt bij een laag vetpercentage te kunnen helpen nog wat onderhuids vocht af te drijven..

Ik was zaterdag ook behoorlijk shredded en loaded (door de carbs). Helaas was ik te druk met andere zaken om ook maar 1 foto te maken daar:rolleyes:

Thanks maat!

Vandaag zijn schouders en armen weer aan de beurt! Nog even dubben over wat ik eet vandaag, dus planning post ik zo:rolleyes::D

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 07:39 ----------

C1 Schouders – armen
Dumbel shoulder press: 4x8-12
Bent over lateral raise: 3x8-12
Lateral raise: 3x8-12
Seated frontraise: 3x8-12

EZ-bar tricep extention: 4x8-12
Dumbel curl: 4x8-12
Dippen: 3x8-12
Preacher curl: 2x8-12 + pompset
Pushdown: 2x8-12 + pompset

Voeding, woensdag 21-08-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 85g brinta + 30g whey + 30g rozijnen + multivit
12:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:30 kiwi
Post workout: 30g whey + 40g dextro + banaan
18:30 Roerbaknoodles (~650-700kcals) + 30g casseine

~2725kcals, E/K/V = 195g (29%) / 355g (52%) / 55g (19%)

Leuke plannen weer, train hard .... dus

hoe weet je de koolhydraat verhouding van 250 gram rijst? je kan het beter ongekookt wegen, is gekookt altijd anders.

Planning ziet er goed uit

• #8.595
Leuke plannen weer, train hard .... dus
Ik heb mijn best gedaan! VOelde me zo slap als een vaatdoek en was slecht gefocust!

Ach die dagen zitten er ook wel eens tussen..
hoe weet je de koolhydraat verhouding van 250 gram rijst? je kan het beter ongekookt wegen, is gekookt altijd anders.
Ik kook het vrijwel altijd hetzelfde en reken er eigenlijk al een paar jaar zo mee. Dus heb eigenlijk geen zin om er opnieuw aan te rekenen. Als ik 300g gekookt wil hebben deel ik dit door 3 en voeg een klein beetje toe..ongeveer 110-120g ongekookt dus..

Maar bedankt voor de tip;):D

De planning zag er inderdaad goed uit...:rolleyes:

Hier de training...voelde me zoals al gezegd moe en slap..dus het was een beetje roeien met de riemen die ik had..:D

C1 Schouders – armen
Dumbel shoulder press:
12kg: 15
18kg: 12
26kg: 14, 12, 12, 10

Bent over lateral raise:
12kg: 14, 12, 12

Lateral raise:
5kg: 12
10kg: 12, 12, 12

Db frontraise:
10kg: 12, 12, 12

EZ-bar tricep extention:
27.5kg: 12
32.5kg: 14, 12, 12 (2forced), 10 (1forced)

Dumbel curl:
10kg: 12
16kg: 12, 12 (2 forced), 10
14kg: 12

Dippen:
bw: 15, 13, 12

Preacher curl:
32.5kg: 13, 11
20kg: 21

Pushdown:
50kg: 12, 8
23kg: 25

Snel weer vergeten! Morgen rust!:D

Toch mooi schouder press kerel

Jah die schouderpresses zijn wel oke, toen was de koek een beetje op. Toch lekker volume gehanteerd.

wat Bart zegt

• #8.599
Toch mooi schouder press kerel

Jah die schouderpresses zijn wel oke, toen was de koek een beetje op. Toch lekker volume gehanteerd.

Thanks allen! Vandaag semi-rustdagje.

Vanavond even een maat in zijn home-gym het 1 en ander uitleggen.

Light weights only!:o:D

Voeding, donderdag 22-08-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + multivit
12:00 150g kipfilet + 30g spinazie + 40g notenmix
15:00 150g kipfilet + 30g spinazie + + 35g notenmix
16:30 25g casseine
18:15 Avondeten (~800kcals)

~1930kcals, E/K/V = 175g (36%) / 75g (16%) / 105g (48%)

Laatst bewerkt:
low carbs dagje?

heavy altijd vind ik

Terug
Naar boven