XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.601
low carbs dagje?

heavy altijd vind ik
Ik probeer mijn rustdagen voorlopig nog even low carb te houden..avond eten is dan wel een verwennerij, want dan neem ik wel carbs. Klein beetje ter voorbereiding op de volgende dag, wat vaak een trainingsdag is. :D

Waarom eet je zo weinig ???

sowieso lean gainen 4 life :cool:

No abs in the off season = no bodybuilder:D

Is al gezegd in dit topic, omdat hij niet 'onnodig dik' wilt worden. Daarom gaat hij niet lomp bulken.
Geef hem groot gelijk ;)

Wat er niet bij komt, hoeft er ook niet af.

Ja ik weet t ook wel, ben t alleen niet met 'm eens dus blijf ik 'm lastig vallen :D Daarnaast is sub-2k cals niet "niet dik worden" maar onder onderhoud voor iemand met zo veel beef als Marf.

vind ook wel dat ie heel laag zit soms.

wat is je onderhoud mar?

• #8.607
Waarom niet...

Het is een rustdag en daarbij eet ik altijd een tekort van 10-30%. Op trainingsdagen eet ik dan minimaal op onderhoud..soms iets eronder om te compenseren. Zie ook het onderstaande..
Is al gezegd in dit topic, omdat hij niet 'onnodig dik' wilt worden. Daarom gaat hij niet lomp bulken.
Geef hem groot gelijk ;)

Wat er niet bij komt, hoeft er ook niet af.
Zo is het maar net:thumbs:

sowieso lean gainen 4 life :cool:

No abs in the off season = no bodybuilder:D
Ach er zijn zat bodybuilders die het wel zo aanpakken..maar ik begin er voorlopig niet meer aan.

Ja ik weet t ook wel, ben t alleen niet met 'm eens dus blijf ik 'm lastig vallen :D Daarnaast is sub-2k cals niet "niet dik worden" maar onder onderhoud voor iemand met zo veel beef als Marf.
Dat komt door de recomposition..vergelijk het een beetje met jou carbcycle..overschot op trainingsdagen, tekort op rustdagen

vind ook wel dat ie heel laag zit soms.

wat is je onderhoud mar?
Onderhoud is 2600-2700kcals gebasseerd op mijn leeftijd (27), mijn lengte 180cm, gewicht 78kg, vetpercentage 8-10% en aktiviteitsfactor 1.4.

Ik probeer gemiddeld op dit kcals aantal uit te komen door zoveel mogelijk 'goed' voedsel te consumeren. Echter is mijn avondmaaltijd of bijvoorbeeld het weekend weleens anders ingedeeld waardoor ik bijvoorbeeld een keer een dagje 3500+ kcals eet. Dit middeld zich dan weer uit door af en toe wat lager te gaan.

Ik wil eerst op deze wat lossere wijze (af en toe een snoepje, koekje, chips of iets extra's) bepalen wat nu echt mijn onderhoud is. Als ik daar dan achter ben zal ik mijn trainingsdagen weer wat verhogen in kcals.

Over het algemeen log ik hier enkel mijn geplande voedsel en daar blijft het meestal ook bij, maar soms veranderd het weleens net als afgelopen dinsdag waar ik na mijn avondeten nog een aantal bolletjes ijs op heb. Ik heb geen zin om daar in mijn log steeds weer over te klagen en hierop mijn planning aan te passen.

Maar gemiddeld per week zal ik dus af en toe wat hoger uitkomen. En nogmaals zoals al gezegd heb ik geen behoefte aan onnodige vetgains gezien het feit dat ik als naturel op mijn niveau geen kilo's VVM per jaar meer hoef te verwachten..

• #8.610
  • #8.611
Lekker dagje naar het strand geweest met mijn chick. Beetje junkdagje van gemaakt:rolleyes:

Voeding 23-08-2013:
10:00 30g whey + 20g casseine + blikje light energy drink
12:30 Medium chicken sensation menu, mc kroket, 6 mc nuggets met mosterd saus + mc flurry bounty
14:00 200g aardbeien
14:45 500g magere kwark + 25g whey + 20g casseine + 100g ananas
16:30 Halve portie churro's
18:00 aantal snoepjes + zakje knijpfruit
18:30 Kom champignonnen soep + 2 boterhammen + 3 eieren + 20g casseine

E/K/V geen idee..

Morgen fasted rug en borst trainen:thumbs:

Laatst bewerkt:
Lekker chill dagje dus

Sounds cool dude, nice

• #8.614
Dat was het zeker! Al voel ik me wel vies! Had nog even getwijfeld om toch te gaan trainen, maar moesten vanwege wegafsluiting behoorlijk omrijden waardoor ik het niet meer kon opbrengen...

morgen ga ik zeker...even die viezigheid mijn lijf af trainen..;) Overigens ziet mijn shape er nog prima uit:thumbs:

Het was anders behoorlijk warm op het strand...:trollface:

Yeah!!! weer een no life punt bereikt! 14.000 posts op DBB:thumbs:

• #8.616
Hehehe congratz bro ;) :P

Hoe is je vet% gestabiliseerd nu na de contest?
Ongeveer zelfde % aangehouden of toch wel stijging uiteindelijk?
Heb net even een foto gemaakt...aders op mijn onderbuik lijken wel niet meer te verdwijnen en mijn benen lijken soms wel landkaarten:eek:..percentage iets hoger, maar nog steeds prima. Komt ook wel omdat ik dagen als vandaag altijd een beetje weg compenseer de dagen erna.

Post junk foto:

2013-08-23 19.04.10.jpg

Ziet er goed uit bro!
Was nieuwsgierig, omdat ik na de Flex Cup ook zo goed mogelijk die shape wil vasthouden rond de 8% dan ;)

Goed droog kerel

sick dude

Ziek man stond ik maar zo droog zeker streef!

Terug
Naar boven