AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Omnomnom, ziet er lekker uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.642
Omnomnom, ziet er lekker uit.
Was het ook!:thumbs:...het eten dan:meal:

De training...zwaar..loodzwaar! Walking lunges, squats en SLDL's...DOOD gaan:eek:

Benen - onderrug – buik
Squat:
60kg: 8
100kg: 8 (Warmup)
110kg: 12, 12, 10
Dropset, 130kg-->110kg-->90kg-->60kg: 5, 6, 8, 15

Walking lunges:
62.5kg: 26stappen, 24 stappen, 20 stappen

Single leg extention:
30kg: 15, 13

SLDL:
100kg: 12, 12
120kg: 6, 3, 2 (rest-pause)

Standing legcurl:
30kg: 12
16kg: 32 (:fire:)

Barbel calfraise:
100kg: 13, 12, 12, 10

Woodchoppers:
18kg: 15
23kg: 15, 13

Machine crunch:
36kg: 15
43kg: 15, 12
Dropset, 43kg-->36kg-->30kg: 9, 10, 12

Ik ben MEER dan tevreden..morgen lekker rustdagje!:thumbs:

lekkere training man, ziet er goed uit.

Klasse man! Goed gebeuld!

Yo marvin. Good luck met je benen vandaag!

Waarom eet je om 11 uur en meteen om 12 uur weer? Waarom niet alles in 1 keer om 12 uur bijv? (gewoon honger of komt het beter uit ivm pauze oid?)

Ben daarbij ook ns benieuwd naar jou train historie mbt schema's die je in de loop der jaren hebt gevolgd en welke je echt zijn bijgebleven. Ik zelf ben wat aan het zoeken en gebruik deze komende dagen daarom ook voor het opstellen voor een nieuwe fase welke ik dan mooi kan beginnen volgende week in de eerste week van sept! Dus wellicht dat ik wat van jou ideeën mee kan pikken of in mijn research kan gebruiken!

lunges tot failure is echt mentaal, sterke trainingen !

hoe lang train je al?

• #8.648
lekkere training man, ziet er goed uit.
Thanks gozer!
:D:D
Yo marvin. Good luck met je benen vandaag!

Waarom eet je om 11 uur en meteen om 12 uur weer? Waarom niet alles in 1 keer om 12 uur bijv? (gewoon honger of komt het beter uit ivm pauze oid?)

Ben daarbij ook ns benieuwd naar jou train historie mbt schema's die je in de loop der jaren hebt gevolgd en welke je echt zijn bijgebleven. Ik zelf ben wat aan het zoeken en gebruik deze komende dagen daarom ook voor het opstellen voor een nieuwe fase welke ik dan mooi kan beginnen volgende week in de eerste week van sept! Dus wellicht dat ik wat van jou ideeën mee kan pikken of in mijn research kan gebruiken!
IK eet op mijn trainingsdagen om 11:00uur al eigenlijk ppuur door honger. Heb zelfs paarse vingers door mijn lage bloedsuikerspiegel gezien dat ik vaak om 18:30 al met vasten begin. Verder heb ik ook pauze om 11:00uur en om ~12:15 en heb er geen problemen mee die twee meals samen te voegen, maar dit bevalt me zo ook wel. Al is het al zodat mijn lichaam iets eerder carbs in zijn systeem heeft.

Qua schema's heb ik heel veel standaard splits gebruikt:

3 dagen split
1) borst+triceps, rug+biceps, benen+schouders
2) borst+biceps, rug+triceps, benen+schouders

4 dagen split
1) Rug+hams, borst+triceps, quads+calfs, Schouders+biceps

En heb verschillende vormen van UB/LB gebruikt, waarbij WSB mij het meest is bij gebleven ivm max effort en dynamic effort dagen. De dynamische dagen waren erg goed om power te creeeren bij sommige oefeningen zoals bijvoorbeeld de squat!:thumbs: Ik heb nog steed baat bij de speed box squats die ik toen deed, hierdoor is mijn lift-off power onderin nog steeds erg sterk zelfs met zwaardere gewichten.

Push/Pull/Benen vind ik ook wel een fijn principe en daarbij gaat mijn voorkeur toch uit naar het schema van Kelei dat ik voor mijn huidig schema volgde. Een erg basic schema qua oefeningen, maar de kleine myo-sets zorgde ervoor dat je aardig verrot was na de training. Het enige nadeel..het tellen..50 reps was target..eerste set maximaal 12 en vervolgens korte rust om setjes van 2/3 reps te maken. In het geval van 3tjes zijn dat 13/14 sets. Nog niet te spreken over 2tjes. Een trainingsschrift is hierbij echt een must.
Verder voelde ik me weleens een vreselijke aso als ik weer 45 minuten lang het crossover station bezet hield om daar eerst pull-ups te doen, vervolgens chin-ups en daarna nog cable rows.

Het antagonisten schema dat ik momenteel volg is ook nieuw en bevalt eigenlijk erg goed tot nu toe. Heb het eerst basic 8-12 gehouden, maar voeg nu regelmatig wat drop en rust-pause sets toe.

Qua repranges denk ik dat je het gewoon een beetje moet periodiseren..niet all year long op 8-12 en niet all year long 5x5 bijvoorbeeld..

Heb nog wel wat schema's liggen eventueel, maar sommige stellen IMO weinig voor:D

Thanks gozer!:rocknana:
lunges tot failure is echt mentaal, sterke trainingen !

hoe lang train je al?
Die lunges vind ik ook echt de zwaarste oefening die ik kan bedenken. Na die laatste 20 stappen konden er zeker nog 2, maar kon het mentaal niet meer opbrengen! Overigens heb ik in mijn gym slechts ruimte voor 6a7 stappen..daarna moet ik telkens weer omdraaien en weer terug. Helaas mag ik geen barbells mee naar buiten nemen en vind ik dumbel lunges klote..:rolleyes::o

Ik train nu ruim 7 jaar:eek:

Bij ons zelfde probleem met lunges.. over paar maanden krijgt de sportschool nieuwe locatie !

Jaren vliegen voorbij ;(

godver zeg die lunges :eek:

woodchoppers zal ook wel leuk geweest zijn voor je core na al dat benen werk :)

• #8.651
Bij ons zelfde probleem met lunges.. over paar maanden krijgt de sportschool nieuwe locatie !

Jaren vliegen voorbij ;(
Uitbreiding zou ik wel fijn vinden..andere locatie wat minder. Heb namelijk een huis gekocht en daar ligt mijn gym zo ongeveer in mijn achtertuin ;)

Time fly's inderdaad...de glorry jaren zitten er al op. Nog altijd spijt dat ik pas rond mijn 20e/21 ben begonnen..ook niet bepaald een kickstart gemaakt. Veel zelf aangerommeld met dieten en trainingsschema's. Terwijl er nu gasten van 16/17 binnen komen in de gym en direct hun info bij mij of iemand anders komen halen..:rolleyes:

godver zeg die lunges :eek:

woodchoppers zal ook wel leuk geweest zijn voor je core na al dat benen werk :)
Niet te zware woodchoppers zijn een prima oefening voor core en oblique!:thumbs:. Zwaarder is ook wel fijn, maar dan wordt het wat gooi en smijt werk..:rolleyes::o

Damn wat een training dude, alleen die serie squats is al killing, dan die lunges.... en all the rest. Slopen die wheels! Respect

• #8.653
  • #8.654
Vandaag naar mijn werk gefietst..13km heen...13km terug.

Verder een rustdagje, dus low-carb..low kcals!

Voeding, dinsdag 27-08-2013::meal:
6:30 6g BCAA + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 Kop groene thee
12:00 150g kipfilet + 75g spinazie + 30g whey + 70g notenmix + visolie + vit D3
15:00 155g kipfilet + 75g spinazie + blikje light energy drink
18:00 Aardappelpurree + kip (150g) goulash met paprika en champignons +
19:30 225g griekse yoghurt + 30g casseine + aardbeien

~2070kcals, E/K/V = 200g (40%) / 85g (16%) / 105g (44%)

bulken!!!!!!!

• #8.656
Neen, bulken wordt je dik van!:trollface:

Bulking-Obama-300x200.jpg

• #8.657
Hier de planning voor vandaag!

C2 Schouders – armen
MP: 3x8-12+dropset
Alternate hammer grip shoulder press: 4x8-12
Face pull: 3x8-12+pompset

Barbel curl: 4x8-12
Seated dumbel Tricep ext.: 4x8-12
Reverse grip cable curl: 3x8-12 + pompset
Rope pushdown: 3x8-12 + pompset
BB behind the back wrist curl: 4x8-12

Voeding, woensdag 29-08-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 85g brinta + 30g whey + 30g rozijnen + multivit & vit D
12:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + appel
15:30 6g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F) + 3g Beta-alanine
Post workout: 30g whey + 40g dextro + banaan + 2 rijstwafels honing
18:30 225g gebakken aardappels + 250g broccoli + 100g (duitse) biefstuk + 20g casseine

~2675kcals, E/K/V = 185g (27%) / 365g (55%) / 55g (18%)

Bahbahbah wat een vieze benentraining man!
Echt sick waar je de kracht voor die lunges vandaan haalt na die squats! :thumbs:

Mooi combi ook voor vanmiddag met schouders - armen!
Daarnaast is je voeding ook heerlijk strict als altijd!!

Succes vanmiddag en zal je actiever proberen te volgen :o

• #8.659
Bahbahbah wat een vieze benentraining man!
Echt sick waar je de kracht voor die lunges vandaan haalt na die squats! :thumbs:

Mooi combi ook voor vanmiddag met schouders - armen!
Daarnaast is je voeding ook heerlijk strict als altijd!!

Succes vanmiddag en zal je actiever proberen te volgen :o
Die lunges kunnen misschien nog wel zwaarder. Qua movement voelt het blijkbaar anders aan als de squats, waardoor ze nog best lekker gaan nadien. Die oefening is alleen zo'n grote mentale ****...op een gegeven moment wil je gewoon niet meer, iedere stap extra zou er dan 1 teveel zijn.

Ik lees logjes ook alleen als ik tijd heb...zoals nu! Komkommer tijd op mijn werk:eek::rolleyes:

Je weet weer wat je te doen staat. Toch nog niet begonnen aan die andere triceps oefeningen...

Terug
Naar boven