- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het ook!

)Thanks gozer!

IK eet op mijn trainingsdagen om 11:00uur al eigenlijk ppuur door honger. Heb zelfs paarse vingers door mijn lage bloedsuikerspiegel gezien dat ik vaak om 18:30 al met vasten begin. Verder heb ik ook pauze om 11:00uur en om ~12:15 en heb er geen problemen mee die twee meals samen te voegen, maar dit bevalt me zo ook wel. Al is het al zodat mijn lichaam iets eerder carbs in zijn systeem heeft.Yo marvin. Good luck met je benen vandaag!
Waarom eet je om 11 uur en meteen om 12 uur weer? Waarom niet alles in 1 keer om 12 uur bijv? (gewoon honger of komt het beter uit ivm pauze oid?)
Ben daarbij ook ns benieuwd naar jou train historie mbt schema's die je in de loop der jaren hebt gevolgd en welke je echt zijn bijgebleven. Ik zelf ben wat aan het zoeken en gebruik deze komende dagen daarom ook voor het opstellen voor een nieuwe fase welke ik dan mooi kan beginnen volgende week in de eerste week van sept! Dus wellicht dat ik wat van jou ideeën mee kan pikken of in mijn research kan gebruiken!

Thanks gozer!

Die lunges vind ik ook echt de zwaarste oefening die ik kan bedenken. Na die laatste 20 stappen konden er zeker nog 2, maar kon het mentaal niet meer opbrengen! Overigens heb ik in mijn gym slechts ruimte voor 6a7 stappen..daarna moet ik telkens weer omdraaien en weer terug. Helaas mag ik geen barbells mee naar buiten nemen en vind ik dumbel lunges klote..lunges tot failure is echt mentaal, sterke trainingen !
hoe lang train je al?

Uitbreiding zou ik wel fijn vinden..andere locatie wat minder. Heb namelijk een huis gekocht en daar ligt mijn gym zo ongeveer in mijn achtertuinBij ons zelfde probleem met lunges.. over paar maanden krijgt de sportschool nieuwe locatie !
Jaren vliegen voorbij ;(

Niet te zware woodchoppers zijn een prima oefening voor core en oblique!godver zeg die lunges
woodchoppers zal ook wel leuk geweest zijn voor je core na al dat benen werk![]()

Ach..als less = more niet werkt voor mijn sate-prikkers...dan maar sore = moreDamn wat een training dude, alleen die serie squats is al killing, dan die lunges.... en all the rest. Slopen die wheels! Respect

Neen, bulken wordt je dik van!

Die lunges kunnen misschien nog wel zwaarder. Qua movement voelt het blijkbaar anders aan als de squats, waardoor ze nog best lekker gaan nadien. Die oefening is alleen zo'n grote mentale ****...op een gegeven moment wil je gewoon niet meer, iedere stap extra zou er dan 1 teveel zijn.Bahbahbah wat een vieze benentraining man!
Echt sick waar je de kracht voor die lunges vandaan haalt na die squats!
Mooi combi ook voor vanmiddag met schouders - armen!
Daarnaast is je voeding ook heerlijk strict als altijd!!
Succes vanmiddag en zal je actiever proberen te volgen![]()