Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moet lukken! Als je jezelf goed droog weet te krijgen, weet je ook hoe je dat moet behouden IMO. Het lijkt ook wel of mijn lichaam nu ook liever op dit vetpercentage blijft..dus mijn volgende DB contest wil ik eigenlijk nog droger om te kijken of mijn lichaam dat ook vast wil houden..Ziet er goed uit bro!
Was nieuwsgierig, omdat ik na de Flex Cup ook zo goed mogelijk die shape wil vasthouden rond de 8% dan![]()

Thanks maat

Komt goed gozer!
Haha, ik heb er ook zeker geen problemen mee...heb speciaal nog een rondje in mijn zwembroek over de scheveningse boulevard gedaan..Haha man met zo'n fysiek zou ik altijd shirtless rondlopen
mirin'![]()

Haha, dat zal ook wel weer meevallen denk..Damnn
Mijn post junk buik is die van een zwangere oerang oetang![]()
Klopt...ik hou het ook bij lean gains denk..dat oeveloos bulken ben ik een beetje klaar mee..Lean gainen is zoveel beter, wie wil nu met een dikke pens rondlopen?
Thanks gozer!
Over het algemeen log ik hier enkel mijn geplande voedsel en daar blijft het meestal ook bij, maar soms veranderd het weleens net als afgelopen dinsdag waar ik na mijn avondeten nog een aantal bolletjes ijs op heb. Ik heb geen zin om daar in mijn log steeds weer over te klagen en hierop mijn planning aan te passen.

Gelukkig zijn we beide bijna net zo no life

Het kan altijd harder..maar ben inderdaad tevreden met hoe het nu redelijk steady is..Jemig wat ontzettend softcore van je Marf. Nee kidding, props dat je je shape zo weet vast te houden, je doet toch wel iets goed hoor
![]()
)

Thanks Hendrie!

Pff Koek, dat is een behoorlijk intens geintje!Lekkere incline flyes man!
Blijf je nog op de 8-12 reprange trainen of ehb je nog wat in gedachte voor de komende tijd (krachtfase? high rep fase?)
Ik heb overigens wel een leuke burnout tip voor je:
''every minute over minute'' (EMOM)
Laatste oefeningen van een spiergroep (wel een compound!!) start je stopwatch en begin meteen je set. Maak je reps, en kijk op je stopwatch. Begin aan je 2e werkset als er één minuut totaal om is. Dus niet een minuut rusten, maar zodra de stopwatch op 01:00 minuut staat. Doe je 2e setje en wacht tot de stopwatch op 02:00 staat, start je 3e set en ga zo door tot je de 10 sets hebt gehaald.
Gewicht is hierbij niet belangrijk, het is een laatste oef. en de vonk voor groei/kracht is immers al gelegd met de voorgaande compound oefeningen. Verlaag het gewicht als je geen 10 reps meer haalt, verhoog de week erop als je alle 10 de sets (EMOM) hebt gehaald met 10 reps elk (dus 100reps)
Leuk om te doen met leg press, dips, upright rows of t bar rows bijvoorbeeld... of als je wilt en goed bent pullups!!, (front) squats en bench
Ik heb het al gedaan met front squats, ik had 40kg aan de barbell... burn as a mother *![]()
Ik blijf nog wel even in de 8-12 range zitten met soms een uitstapje naar de hogere range. Over een tijdje misschien weer Kelei of gewoon een andere kracht cycle..Vond ik ook wel nice! Op naar de 3x12x40kg
Dat zijn de pomp trainingen kerel en idd ik heb ook zo, n no life status, haha

Ooh dat is wel beter! Moet ik alleen niet mijn low carb dagen en weekend dagen helemaal van het pad gaan zoals gisteren..Die aders op onderbuik staan er bij mij ook nog gewoon op 12%
Vroeger nooit
Ook op bicep/tricep/schouders veel meer aders zichtbaar op hoger vp.
Komt allemaal door diep cutten.
Ga nu ook weer heel langza naar de 6 toe.
Alleen die taille van jou man![]()
)Ik heb dat vorige jaar zowieso nog gedrukt. Mijn focus ligt soms teveel op strict trainen denk waardoor ik ze niet meer pak.3x12x40 is echt mooi, is het lang geleden dat je dat nog drukte? Zelf zit ik daar ook niet op op mn ub2 dagen![]()

Dat is het ook..
Daar ga ik wel vanuit..Heerlijke training voor de boeg zeg
Dat wordt kruipend naar huis mag ik hopen?