MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Haha man met zo'n fysiek zou ik altijd shirtless rondlopen :roflol:

mirin'
embaressed_smile.gif

Damnn

Mijn post junk buik is die van een zwangere oerang oetang:o

Lean gainen is zoveel beter, wie wil nu met een dikke pens rondlopen?

Mirin those abs

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.625
Ziet er goed uit bro!
Was nieuwsgierig, omdat ik na de Flex Cup ook zo goed mogelijk die shape wil vasthouden rond de 8% dan ;)
Dat moet lukken! Als je jezelf goed droog weet te krijgen, weet je ook hoe je dat moet behouden IMO. Het lijkt ook wel of mijn lichaam nu ook liever op dit vetpercentage blijft..dus mijn volgende DB contest wil ik eigenlijk nog droger om te kijken of mijn lichaam dat ook vast wil houden..:trollface:

Thanks maat:D

:thumb:

Ziek man stond ik maar zo droog zeker streef!
Komt goed gozer!
Haha man met zo'n fysiek zou ik altijd shirtless rondlopen :roflol:

mirin'
embaressed_smile.gif
Haha, ik heb er ook zeker geen problemen mee...heb speciaal nog een rondje in mijn zwembroek over de scheveningse boulevard gedaan..:rolleyes:

Damnn

Mijn post junk buik is die van een zwangere oerang oetang:o
Haha, dat zal ook wel weer meevallen denk..
Lean gainen is zoveel beter, wie wil nu met een dikke pens rondlopen?
Klopt...ik hou het ook bij lean gains denk..dat oeveloos bulken ben ik een beetje klaar mee..

Thanks gozer!

:roflol: no life momentje

Over het algemeen log ik hier enkel mijn geplande voedsel en daar blijft het meestal ook bij, maar soms veranderd het weleens net als afgelopen dinsdag waar ik na mijn avondeten nog een aantal bolletjes ijs op heb. Ik heb geen zin om daar in mijn log steeds weer over te klagen en hierop mijn planning aan te passen.

Jemig wat ontzettend softcore van je Marf. Nee kidding, props dat je je shape zo weet vast te houden, je doet toch wel iets goed hoor ;)

:D

• #8.628
Gelukkig zijn we beide bijna net zo no life ;)

Jemig wat ontzettend softcore van je Marf. Nee kidding, props dat je je shape zo weet vast te houden, je doet toch wel iets goed hoor ;)

:D
Het kan altijd harder..maar ben inderdaad tevreden met hoe het nu redelijk steady is..:thumbs:

Vanochtend zoals al aangekondigd fasted getraind. Klein beetje BCAA + pre workout

A2, Chest&Back:
Reverse grip barbel row:
40kg: 15
60kg: 12 (Warmup)
80kg: 12 (2f.), 11 (2f.), 10 (2f.)
100kg: 3+3+3+2 (Rest-pause..cheat reps)

Dumbel press:
12kg: 15
28kg: 12 (warmup)
36kg: 12 , 11 (nipt), 10
Dropset, 40kg-->34kg-->28kg-->22kg: 6, 5, 5, 9 (This chest is one fire!:fire:)

DB row:
34kg: 14 (Slow controlled reps + 2 sec hold), 12, 12 (2f.)

Incline fly's (45°):
14kg: 15 (warmup)
22kg: 12, 14 (4 presses), 11 (3 presses)

Lat pulldown:
64kg: 16, 13 (2f.), 7+4 (Rest-pause)
46kg: 22 (V-handle gebruikt)

CG pull-ups (middle traps):
bw-36kg: 10 (nipt)
bw-43: 12, 9 (Pff!)

Dumbel shrugs:
30kg: 12, 12, 12 (Soms wat powershrugs)
Dropset, 36kg-->28kg-->22kg-->16kg: 5, 6, 6, 14

Standing fly (low pulley):
18kg: 15 (Warmup)
27kg: 15 (3f), 18 (5f.), 15 (4f.)
14kg: 30 (Pomp als een idioot..strepen overal. Verschillende manieren uitgevoerd.)

Ik ben tevreden! En OOOOH YEAH, wat is eten lekker als je fasted hebt getraind!:meal:

Morning stats:

Weight: 77.0kg
Taille: 71.5cm

Goed weekend iedereen!

Dat zijn de pomp trainingen kerel en idd ik heb ook zo, n no life status, haha

Heb net even een foto gemaakt...aders op mijn onderbuik lijken wel niet meer te verdwijnen en mijn benen lijken soms wel landkaarten:eek:..percentage iets hoger, maar nog steeds prima. Komt ook wel omdat ik dagen als vandaag altijd een beetje weg compenseer de dagen erna.

Post junk foto:
2013-08-23 19.04.10.jpg

Die aders op onderbuik staan er bij mij ook nog gewoon op 12%

Vroeger nooit;)

Ook op bicep/tricep/schouders veel meer aders zichtbaar op hoger vp.

Komt allemaal door diep cutten.

Ga nu ook weer heel langza naar de 6 toe.

Alleen die taille van jou man:D

Lekker bezig geweest vanmorgen kerel! Goed weekend

Lekkere incline flyes man!

Blijf je nog op de 8-12 reprange trainen of ehb je nog wat in gedachte voor de komende tijd (krachtfase? high rep fase?)

Ik heb overigens wel een leuke burnout tip voor je:

''every minute over minute'' (EMOM)
Laatste oefeningen van een spiergroep (wel een compound!!) start je stopwatch en begin meteen je set. Maak je reps, en kijk op je stopwatch. Begin aan je 2e werkset als er één minuut totaal om is. Dus niet een minuut rusten, maar zodra de stopwatch op 01:00 minuut staat. Doe je 2e setje en wacht tot de stopwatch op 02:00 staat, start je 3e set en ga zo door tot je de 10 sets hebt gehaald.
Gewicht is hierbij niet belangrijk, het is een laatste oef. en de vonk voor groei/kracht is immers al gelegd met de voorgaande compound oefeningen. Verlaag het gewicht als je geen 10 reps meer haalt, verhoog de week erop als je alle 10 de sets (EMOM) hebt gehaald met 10 reps elk (dus 100reps)

Leuk om te doen met leg press, dips, upright rows of t bar rows bijvoorbeeld... of als je wilt en goed bent pullups!!, (front) squats en bench :D
Ik heb het al gedaan met front squats, ik had 40kg aan de barbell... burn as a mother * :D

Toch nog even die 40'ers gedrukt. Nice man

• #8.634
Lekker bezig geweest vanmorgen kerel! Goed weekend
Thanks Hendrie!:D

Lekkere incline flyes man!

Blijf je nog op de 8-12 reprange trainen of ehb je nog wat in gedachte voor de komende tijd (krachtfase? high rep fase?)

Ik heb overigens wel een leuke burnout tip voor je:

''every minute over minute'' (EMOM)
Laatste oefeningen van een spiergroep (wel een compound!!) start je stopwatch en begin meteen je set. Maak je reps, en kijk op je stopwatch. Begin aan je 2e werkset als er één minuut totaal om is. Dus niet een minuut rusten, maar zodra de stopwatch op 01:00 minuut staat. Doe je 2e setje en wacht tot de stopwatch op 02:00 staat, start je 3e set en ga zo door tot je de 10 sets hebt gehaald.
Gewicht is hierbij niet belangrijk, het is een laatste oef. en de vonk voor groei/kracht is immers al gelegd met de voorgaande compound oefeningen. Verlaag het gewicht als je geen 10 reps meer haalt, verhoog de week erop als je alle 10 de sets (EMOM) hebt gehaald met 10 reps elk (dus 100reps)

Leuk om te doen met leg press, dips, upright rows of t bar rows bijvoorbeeld... of als je wilt en goed bent pullups!!, (front) squats en bench :D
Ik heb het al gedaan met front squats, ik had 40kg aan de barbell... burn as a mother * :D
Pff Koek, dat is een behoorlijk intens geintje!:eek: Ik blijf nog wel even in de 8-12 range zitten met soms een uitstapje naar de hogere range. Over een tijdje misschien weer Kelei of gewoon een andere kracht cycle..

Toch nog even die 40'ers gedrukt. Nice man
Vond ik ook wel nice! Op naar de 3x12x40kg:thumbs: (wat ik overigens voorheen wel drukte)

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 07:55 ----------

Dat zijn de pomp trainingen kerel en idd ik heb ook zo, n no life status, haha
:D:thumbs: De spierpijn is ook behoorlijk!:eek:

Die aders op onderbuik staan er bij mij ook nog gewoon op 12%

Vroeger nooit;)

Ook op bicep/tricep/schouders veel meer aders zichtbaar op hoger vp.

Komt allemaal door diep cutten.

Ga nu ook weer heel langza naar de 6 toe.

Alleen die taille van jou man:D
Ooh dat is wel beter! Moet ik alleen niet mijn low carb dagen en weekend dagen helemaal van het pad gaan zoals gisteren..

Gepland was low carb..maar de uitvoering werd een soort all you can eat bij mijn schoonouders..veel, maar dan ook veel te veel stokbrood..

Voeding zondag 25-08-2013:
12:15 100g kipfilet + 75g spinazie + 30g whey + klein handje notenmix
14:30 1 boterham + 3 eieren
16:00 30g casseine + klein handje notenmix
17:00 1 mini roze koek & light negerzoen (linessa)
18:00-19:00 2 kommen tomatengroente soep, ~8-10 kleine kipspiesjes in chili saus, ~10-12 stukken gepanneerde kip, ~1 stokbrood met filet american + kruidenboter (FOODRAGE:meal:)

3x12x40 is echt mooi, is het lang geleden dat je dat nog drukte? Zelf zit ik daar ook niet op op mn ub2 dagen:p

• #8.636
3x12x40 is echt mooi, is het lang geleden dat je dat nog drukte? Zelf zit ik daar ook niet op op mn ub2 dagen:p
Ik heb dat vorige jaar zowieso nog gedrukt. Mijn focus ligt soms teveel op strict trainen denk waardoor ik ze niet meer pak.:o

• #8.637
Hier de planning voor vandaag!

Benen - onderrug – buik
Squat: 3x8-12+dropset
Walking lunges: 3x16-24stappen
Single leg extention: 2x12-15

SLDL: 3x8-12
Standing legcurl: 2x8-12+pompset

Barbel calfraise: 5x8-12
Evt. Toepress

+Abwork (Machine crunch, side machine crunch, rope crunch etc ~6-9sets)

Voeding, maandag 26-08-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 85g brinta + 30g whey + 30g rozijnen + 10g pure chocolade + multivit
12:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:30 8g Rush
Post workout: 30g whey + 40g dextro + banaan
18:30 Tagliatelle met spinazie beenhamstaafjes, knoflookcroutons en kookroom + 30g casseine

~2650kcals, E/K/V = 180g (27%) / 365g (55%) / 55g (18%)

Ziet er weer pittig uit kerel!

Heerlijke training voor de boeg zeg ;)
Dat wordt kruipend naar huis mag ik hopen?

• #8.640
Terug
Naar boven