Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks gozer!

Als het daar nou bij was gebleven fitte het prima in mijn macro's...echter bedachten we daarna nog een ijsje te halen bij de Mac Donalds, waarbij ik het beschaafd heb gehouden met een ijshoorntje. Echter kwam rond 20:00uur mijn vriendin thuis om mij te verrassen met een stuk taart wat nog over was van de baby shower van mijn zus. Lekker junkdagje dus..vandaag natuurlijk weer back-on-track
Uiteindelijk toch behoorlijk te hoog in carb voor een rustdagje, maar ach het was wel lekker..IF IT DOES NOT FIT YOUR MACRO’s: zondag 01-09-2013,
12:00 40g whey + 30g casseine + blikje light energy drink
13:30 10g BCAA
15:00 Bioscoop: Kleine popcorn + cola light
17:30 KFC: 2 brazers, Twister wrap en crispy strips + cola light
EXTRA: 18:15 IJshoorntje bij Mac D
20:00 Stuk taart
~2500kcals, E/K/V = 185g (30%) / 270g (43%) / 75g (27%)

Das waar Rob!haha, ach ja, soms moet het gewoon even lekker zijn![]()

Klopt..maar ze hebben ook patat en een toetjes bufet..Vooruit dan, komend weekend ook weer! Bij de wok kan je lekker biefstuk snacken dude.

Haha...dat is dan bij mij momenteel niet het geval..Haha ik ook alleen bij mij kan je dat ook duidelijk zien

Das dan wel weer zoLekker gegeten zondag!als je gaat wokken weet je dat je in iedergeval dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt

Hmm, weet niet of dat gaat helpen..wel voor snel glycogeen aanvulling, maar ook voor na 16uur vasten?
Dan ga ik denk maar weer een keer een high carb dagje inlassen om mijn glycogeendepots vol te gooien.carb depleted
Paar dagen wat hoger gaan met je carbs. Kwaad kan het niet. Maar gezond is het natuulijk ook niet![]()
Ik heb altijd veel kunnen eten..ik moet ook echt alles afwegen, want op gevoel eet ik zowieso veel, maar dan ook echt veel te veel.Vind je het gek dat je denkt dat je 7 magen hebt; als je de hele week (zo) weinig eet. Denk dat je vet fobie je af en toe parten speelt. Zou zeggen maak je eat window 2 uur groter. Dan heet het misschien geen IF meer, maar dan voel je je wel chiller. Je vingers in ieder geval!

)
)