Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
250g ongekookt is ook een slordige 600-750g gekookte rijst...als daar tegenover een mooie verhouding beef/kip ligt krijg ik het denk nog wel weg. Maar 700g rijst met bijvoorbeeld maar 100g kip lijkt me niet te doen (zonder saus)..150 gaat voor mij nog maar 250 ongekookt kreeg ik gewoon niet op...

Klopt..de volgende training kan ik dan kijken in mijn boekje hoe mijn training verliep en of het gewicht zwaar aanvoelde. Ik noteer ook vaak in mijn boekje hoe mijn nachtrust was of als het bijvoorbeeld een lange werkdag wasGoed dat het ook op die manier noteerd voor jezelf
Meeste mensen hebben cheated reps tellen ze als gewone (easy) reps en komen zichzelf gauw genoeg tegen.
Op deze manier weet je tenminste precies wat smooth ging en wat geforceerd ging!
Top! En zo niet...dan vraag je het nog maar een keer

Goed dat het ook op die manier noteerd voor jezelf
Meeste mensen hebben cheated reps tellen ze als gewone (easy) reps en komen zichzelf gauw genoeg tegen.
Op deze manier weet je tenminste precies wat smooth ging en wat geforceerd ging!

Vandaag weer een rustdagje! Wel even op de fiets naar mijn werk gegaan gezien het lekkere weer
Voeding, maandag 02-09-2013:
6:30 5g BCAA + 3g beta-alanine + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 45g notenmix + multivit + vit. D
12:00 150g kipfilet + 75g spinazie a la crème + 45g notenmix
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie a la creme
16:00 5g BCAA + 3g beta-alanine + 250mg caffeine
18:00 225g aardappels + rode bieten + 0,5 appel + 120g mager varkensvlees + 30g casseine + mineola
~2020kcals, E/K/V = 200g (40%) / 90g (17%) / 95g (43%)
Haha..daar kunnen mensen in mijn gym ook vast wat van lerenHaha ik zie in mijn ook vaak mensen bij het bankdrukken waarbij de spotter vanaf de eerste rep het gewicht omhoog trekt helemaal het gevoel hebben dat ze zelf veel bankdrukken. Die kunnen nog wat leren van de zelfbewustzijn die marvin heeft.
---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 11:49 ----------
Marvie, Die kipfilet bak jij elke dag van te voren en eet je op je werk of hoe zit dat? En marineer/kruid je die nog?
---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 11:50 ----------
Nog een vraagje, die groene thee drink je omdat het je zou moeten helpen met droog blijven?
edit: Valt me nu pas op hoe laag je in koolhydraten zit op je rust dag joh!
Haha
. Verder kruid ik die kip met kipkruiden en bak ik zo'n 1,5kg in de oven met daarbij ook ongeveer 5-7 eetlepels olijfolie. Wel ben ik van plan binnenkort even wat te rekenen aan mijn dieet en een deel van die kip soms te vervangen voor tartaar/duitse biefstuk.

Hier onder mijn huidig trainingsschema en een beetje richtlijn voedingsschema (hoewel ik momenteel wel iets lager zit)..Ik ga jou ook maar eens volgen man! Hele interessante log
EDIT: Misschien dat je eens je schema kunt posten, zodat ik die eens kan bekijken? Of even het pagina nummer geeft waar die staat![]()
Dat is een van de redenen dat ik van die deelblokjes spinazie aan mijn meals toevoeg en mijn kip niet overgaar bak. Door de deelblokjes blijft het geheel een beetje 'vochtig' en doordat de kip niet super gaar is blijft het goed te doen nadat ik het in de magnetron heb gestopt. In geval van 'nood' eet ik het overigens ook gewoon koud/lauw op.Ik bak toch elke dag mn kip. Rijst opwarmen is niet lekker en te droog imo. Aangezien rijst koken langer duurt dan kip bakken doe ik t gewoon elke dag, kipkruiden erop en gaan, die zijn idd goed.
Props hoe je dag in dag uit met je voeding bezig bent Marf.

Ergens heb je daar een punt, maar ik wijk over het algemeen af door mijn ontbijt te vergroten (meer brinta/rozijnen) en hier en daar een extra rijstwafel. Verder woon ik op samen met mijn vriendin en ik bepaal vaak wat we eten, dus daar heb ik ook nog voldoende vrijheid. Enkel mijn kip, spinazie, rijst meals zijn fixed..Handig om je kip niet te gaar te doen, paar minuten in de magnetron doet ook nog wel wat. Voordeel van van te voren preppen is dat je bijna niet meer kunt afwijken haha.

5g is dus niet voldoende voor 'spierbehoud*' gedurende 'fasted' cardio?5gr BCAA is wel wat weinig om je eiwitsynthese op gang te krijgen in de ochtend![]()
Je moet kijken naar de leucine. Daarvan heb je per kilo lichaamsgewicht 0.03gr van nodig om de boel in gang te steken.
Dus als met je 78kg zou je iets van een 2.5gr nodig hebben![]()

5g is dus niet voldoende voor 'spierbehoud*' gedurende 'fasted' cardio?
*Voor wat er te behouden valt![]()

5g is dus niet voldoende voor 'spierbehoud*' gedurende 'fasted' cardio?
*Voor wat er te behouden valt![]()

Hangt af van de hoeveelheid leucine is de verhouding 2:1:1?
Dan is van de 5gr, 2,5gr leucine dus zul je net goed zitten naar mijn mening.
Je kan altijd 5gr extra pakken, maar lijkt mij overbodig dan gebasseerd op wat Robke78 zegt![]()
Ik neem deze in Raspberry ice smaak! Echt heerlijkGeen idee wat voor BCAA je hebt, ik geef het gewoon even mee![]()

Altijd lekker mijn persoonlijke beloningssysteemMooi man, wat extre fuel voor de leg workout mag altijd!

Zelf vind ik het ook wel fijn op zijn tijd te wisselen van schema! Moet er niet aan denken all year long hetzelfde te doenNetjes schema hoor! Heb zelf ook eens op die manier getraind en dat beviel me ook heerlijk. Hmmm het wordt eens tijd dat ik eens met mijn schema ga knutselen![]()
Varen was een drama...of althans mijn motorische mongolische stoornis liet niet toe dat ik om kon gaan met een buitenboord motor. Gelukkig ging het mijn vriendin beter af!Succes met varen als je beetje in tzelfde gebied woont als mij zal je t wel niet al te leuk hebben.
Helaas betrok het snel en zijn we gelukkig op tijd weer terug gegaan

Verder kruid ik die kip met kipkruiden en bak ik zo'n 1,5kg in de oven met daarbij ook ongeveer 5-7 eetlepels olijfolie.