Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks allen!

[afbeelding niet meer beschikbaar]godver zeg wat een volume weer... je gaat Bart nog inhalen![]()
Mijn volumes lijken soms meer dan het is door de opwarmsets denk. Effectief qua werksets vind ik het zelf wel meevallenalles is mogelijk toch! Je komt aardig in de buurt laatste tijd.... dus jij gaat je volume verlagen anders moet ik nameljjk omhoog, hehe.

Niet echt aan het cutten, niet echt aan het bulken..beetje zoeken hoe ik mijn shape kan behouden of net wat verbeteren door wat soepeler om te gaan met een deel van mijn voeding.
Dit dusvlgens mij nog steeds massa behouden
lekker bezig man

Partly a true story..
)Nope..gekookt. ~door 2.5-3 delen voor het ongekookte gewicht

Lekker! De fasted workout zit er weer op, borst vol, rug en vriendin vol
ik denk dat ik dat zonder problemen weg duw, maar als ik dat structureel doe wordt ik moddervet ...Dacht al man.. 'k heb atm 150gr ongekookte rijst, maar jezus, daar heb ik ff moeite mee.
Thanks Bart! Ik kijk alweer uit naar de 40's voor 3a4x12!Die serie 36, s presses blijf ik echt sterk vinden kerel! Ziet er weer puik uit allemaal
Thanks gozer!
2f. betekend in mijn geval 2 forced (vaak niet met hulp, maar meestal wat meer cheated reps)

Dacht al man.. 'k heb atm 150gr ongekookte rijst, maar jezus, daar heb ik ff moeite mee.
2f. betekend in mijn geval 2 forced (vaak niet met hulp, maar meestal wat meer cheated reps)![]()