Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Hmm, ik eet momenteel wat losser..af en toe ergens een snoepje, koekje of zoals zondag helemaal volproppen met wok. Dat is eigenlijk wel een van de redenen dat ik niet verhoog. Verder bevalt me het lagere vetpercentage wel en verwacht ik gewoon geen 1-2kg VVM in korte tijd aan te zetten met zo'n 7 jaar trainingservaringLekkere training Marvin
Die lunges na zo'n squat sessie echt ziek!!!
Exacte recept en bereidingswijze graag
Klinkt namelijk super chill en makkelijk te bereiden!
EDIT
Net ff je trainingsschema en voedingsschema gelezen, ziet er goed uit
Maar waarom ga je niet gemiddeld boven onderhoud zitten?
Wil je niet gewoon richting eind december 1-2kg extra pakken?
. Het magische recept is welkom overigens en begin niet over oeveloos bulken, want daar wordt ik enkel vet van 
Het recept is simpel:
1,5kg kip snijden in stukjes in een grote ovenschaal (qua oppervlak) stoppen en 5-7 eetlepels olie toevoegen (afhankelijk van je dieet(fase). Je kunt ook zonder olie bakken, maar wordt wat droger) en naar eigen smaak kipkruiden toevoegen (gewoon uit pot) en even door elkaar roeren.
1,5kg moet dan ongeveer 20 minuten in de oven bij 175°C. Meestal schep ik tussentijds zo'n 2 keer de boel even om, om er voor te zorgen dat alles gaar wordt. Zelf kies ik ervoor niet alles ubergaar te laten worden, want stop mijn meals vooraf nog 1,5 tot 2.5 minuur in de magnetron bij 800W. Oefening baart kunst