MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.761
Lekkere training Marvin :thumbs:
Die lunges na zo'n squat sessie echt ziek!!! :eek!:

Exacte recept en bereidingswijze graag :D
Klinkt namelijk super chill en makkelijk te bereiden!

EDIT
Net ff je trainingsschema en voedingsschema gelezen, ziet er goed uit :thumbs:
Maar waarom ga je niet gemiddeld boven onderhoud zitten?
Wil je niet gewoon richting eind december 1-2kg extra pakken?
Hmm, ik eet momenteel wat losser..af en toe ergens een snoepje, koekje of zoals zondag helemaal volproppen met wok. Dat is eigenlijk wel een van de redenen dat ik niet verhoog. Verder bevalt me het lagere vetpercentage wel en verwacht ik gewoon geen 1-2kg VVM in korte tijd aan te zetten met zo'n 7 jaar trainingservaring;). Het magische recept is welkom overigens en begin niet over oeveloos bulken, want daar wordt ik enkel vet van ;)

Het recept is simpel:

1,5kg kip snijden in stukjes in een grote ovenschaal (qua oppervlak) stoppen en 5-7 eetlepels olie toevoegen (afhankelijk van je dieet(fase). Je kunt ook zonder olie bakken, maar wordt wat droger) en naar eigen smaak kipkruiden toevoegen (gewoon uit pot) en even door elkaar roeren.

1,5kg moet dan ongeveer 20 minuten in de oven bij 175°C. Meestal schep ik tussentijds zo'n 2 keer de boel even om, om er voor te zorgen dat alles gaar wordt. Zelf kies ik ervoor niet alles ubergaar te laten worden, want stop mijn meals vooraf nog 1,5 tot 2.5 minuur in de magnetron bij 800W. Oefening baart kunst ;)

Weet niet wat nu precies je insteek is maar;

trainingsdagen +10%
rustdagen +5%

is misschien een idee? Eventueel cardio erbij..

goed bezig skater!, Eet je vriendin ook elke dag kip? Zal ondertussen ook wel gespierd zijn :P

• #8.764
Weet niet wat nu precies je insteek is maar;

trainingsdagen +10%
rustdagen +5%

is misschien een idee? Eventueel cardio erbij..
Ik haat cardio, dus laat het even voor wat het is. Op basis van mijn shape zal ik mijn trainingsdagen af en toe wat hoger laten uitvallen. Hetzelfde geldt voor mijn rustdagen. Deze wil ik eigenlijk wel onder onderhoud houden, gezien het feit dat ik dan toch bijna niks verbruik.

goed bezig skater!, Eet je vriendin ook elke dag kip? Zal ondertussen ook wel gespierd zijn :P
Nope, mijn vriendin eet geen kip met rijst de hele dag, maar traint af en toe lekker mee. Wel probeer ik haar een gezonde leefstijl aan te leren, dus snoept ze al minder en eet wat meer magere kwark/mager vlees en af en toe een whey/casseine shake. :thumbs:

Handig receptje voor als het academiejaar terug begint, dat ga ik ook maken :thumb:

• #8.766
Handig receptje voor als het academiejaar terug begint, dat ga ik ook maken :thumb:
Makkelijker kan bijna niet!

Hier de planning voor vandaag! Zometeen fasted schouders en armen in de gym:thumbs:

C2 Schouders – armen
MP: 3x8-12+dropset
Alternate hammer grip shoulder press: 4x8-12
Face pull: 3x8-12+pompset

Barbel curl: 4x8-12
Seated dumbel Tricep ext.: 4x8-12
Reverse grip cable curl: 3x8-12 + pompset
Rope pushdown: 3x8-12 + pompset
BB behind the back wrist curl: 4x8-12

Voeding, zaterdag 07-09-2013:
9:00 10g BCAA + 5g beta-alanine + 250mg caffeine
Post workout: 30g whey + 40g dextro + banaan
11:00 100g brinta + 30g whey + 35g rozijnen + multivit & vit D
12:30 80g kipfilet + Good noodles
15:00 6 rijstwafels met honing + mineola
18:30 300ml kippensoep, 2 pistoletjes + 280g kipfilet + 30g casseine

~2580kcals, E/K/V = 195g (30%) / 355g (55%) / 45g (15%)

KICKBACKS k*t, of skullcrushers....

Succes brah, go get some!

• #8.768
KICKBACKS k*t, of skullcrushers....

Succes brah, go get some!
De kickbacks waren het ook niet helemaal. De dumbel tricep extentions voelen wel prima!

Heb de pushdowns vervangen voor machine pushdown vandaag..dat was ook niet alles helaas!:(

C2 Schouders – armen
Seated OH press:
27.5kg: 12
47.5kg: 8 (Warmup)
57.5kg: 12, 8, 9 (1f.)
Dropset: 57.5kg-->47.5kg-->37.5kg-->27.5kg: 8, 4, 9, 10 (Behoorlijk zwaar!)

Alternate hammer grip shoulder press:
10kg: 12 (Warmup, maar viel al best zwaar!)
14kg: 12 (nipt), 11 (nipt), 11 (3f.), 8

Face pull:
36kg: 14, 12, 12 (2f.)
27kg: 17

Cable upright row:
41kg: 15
59kg: 12 (Even kijken hoe dat aanvoelt voor schouders)

Barbel curl:
20kg: 12
30kg: 13 (1f.), 10 (2.f), 10 (3f.), 8 (Close grip, 2f.)

Seated dumbel Tricep ext.:
30kg: 15 (warmup)
34kg: 13, 12, 10, 9 (nipt, maar alle sets erg goede MMC)

Reverse grip cable curl:
41kg: 15, 15 (2f.), 12
23kg: 30

Machine pushdown:
57kg: 15
71kg: 12, 12
50kg: 26 (Dit is ook niet de oefening die ik zoek!)

Barbell calfraise:
100kg: 16+12+11+8+6 (Rest-pause. Even kuiten een beetje extra aanpakken!)

BB behind the back wrist curl:
45kg: 15, 14, 12, 12 (nipt)

Ik ben tevreden! Genoten van mijn bak brinta, post-workout shake en banaantje!:meal:

LoL @ Bart :roflol:

Nice workout ook.

Oke oke, het is je vergeven:-)

Flinke training weer, hoop arm werk man. Like!

Goeie training! Facepulls, echt een te chille oefening!

Hmm, ik eet momenteel wat losser..af en toe ergens een snoepje, koekje of zoals zondag helemaal volproppen met wok. Dat is eigenlijk wel een van de redenen dat ik niet verhoog. Verder bevalt me het lagere vetpercentage wel en verwacht ik gewoon geen 1-2kg VVM in korte tijd aan te zetten met zo'n 7 jaar trainingservaring;). Het magische recept is welkom overigens en begin niet over oeveloos bulken, want daar wordt ik enkel vet van ;)

Het recept is simpel:

1,5kg kip snijden in stukjes in een grote ovenschaal (qua oppervlak) stoppen en 5-7 eetlepels olie toevoegen (afhankelijk van je dieet(fase). Je kunt ook zonder olie bakken, maar wordt wat droger) en naar eigen smaak kipkruiden toevoegen (gewoon uit pot) en even door elkaar roeren.

1,5kg moet dan ongeveer 20 minuten in de oven bij 175°C. Meestal schep ik tussentijds zo'n 2 keer de boel even om, om er voor te zorgen dat alles gaar wordt. Zelf kies ik ervoor niet alles ubergaar te laten worden, want stop mijn meals vooraf nog 1,5 tot 2.5 minuur in de magnetron bij 800W. Oefening baart kunst ;)

http://benpakulski.org/

Hoop oefeningen kerel! Goed bezig goed weekend

• #8.774
LoL @ Bart :roflol:

Nice workout ook.
Thanks Mc!

Oke oke, het is je vergeven:-)

Flinke training weer, hoop arm werk man. Like!
Gelukkig maar!:thumbs:
Zo maar eens bekijken

Al verwacht ik geen magisch recept..or should I just eat clen and tren hard
Hoop oefeningen kerel! Goed bezig goed weekend
Thanks maat, dat komt wel goed!

Laatst bewerkt:
  • #8.776
Marvie, Die kipfilet bak jij elke dag van te voren en eet je op je werk of hoe zit dat? En marineer/kruid je die nog?

Exacte recept en bereidingswijze graag :D
Klinkt namelijk super chill en makkelijk te bereiden!

Die kip maak ik voor de hele week klaar op zondag. Ik bereken dan gewoon wat ik van plan ben te eten op welke dag en vul op die manier 10 bakjes. Rustdagen enkel kip met spinazie en trainingsdagen x hoeveelheid rijst met kip en spinazie. Waarbij x afhankelijk is van mijn shape ;). Verder kruid ik die kip met kipkruiden en bak ik zo'n 1,5kg in de oven met daarbij ook ongeveer 5-7 eetlepels olijfolie.

Het recept is simpel:

Ik verveelde me vanmorgen, dus even het geheel in 'beeld' gebracht:

KIP.jpg

• #8.777
  • #8.779
Ben zelf ook altijd skeptical over zulke zaken

toch maar even gedownload :rolleyes:

euhm ik bedoel gekocht..
Kreeg bij die korte trailer/teaser wel het gevoel dat er wat interessante oefeningen bij zitten en goede uitleg betreft uitvoeringen ervan!:thumbs:

Laat even weten of het wat is!:D

Ziet er smakelijk uit man, nomnom

Terug
Naar boven