XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik heb het even bekeken, maar het eerste wat bij me opkomt zijn de volgende twee woorden.. tell & sell..:rolleyes:

tell & sell inderdaad maarja dat is Amerika. Het is in iedere geval geen "10 Kilo massa in 15 dagen" gevalletje en als je het gelezen heb ben je zeker onder de indruk ( en al helemaal de dag na chest day :rolleyes: )

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.782
Ziet er smakelijk uit man, nomnom
Is het ook Bart!

Zoals al eerder aangekondigd ben ik gisterenavond wezen wokken..of eigenlijk gewoon ongeneerd jezelf volduwen met alles wat los en vast zat...

Macro's heb ik geen idee van..

Voeding zondag 8 september 2013:
10:00 250mg caffeine + kop groene thee
12:00 10g BCAA + multivit & vit D
14:00 40g casseine + 25g notenmix
16:00 3 gebakken eieren + 25g notenmix
18:00 10g BCAA
20:00 WOKKEN: ALL YOU CAN EAT: 2 borden gewokte kip/ossenhaas met groente en kerriesaus, stuk ossenhaas, stuk lamskotelet, 2 stukken kipfilet, bord patat, bord rijst, bakje appelmoes, 4 stukjes stokbrood met kruidenboter, 2 miniloempias, 2 bitterballen:o, 4 satestokjes, beetje foe jong hai, gepanneerde kipschnitzel en als toetje; 3 bolletjes ijs, 10 spekkies:rolleyes:, en 3 kleine stukjes taart (aarbeikwark, swarzwalder kirsch en kwarktraart):meal:

En daarna knalde ik bijna uit elkaar! Het heeft ook behoorlijk lang geduurd voordat ik kon slapen! Voelde me net een zwangere man!:eek:

I like the way you wok :meal:

• #8.784
tell & sell inderdaad maarja dat is Amerika. Het is in iedere geval geen "10 Kilo massa in 15 dagen" gevalletje en als je het gelezen heb ben je zeker onder de indruk ( en al helemaal de dag na chest day :rolleyes: )
Ik zal me er eens iets meer in verdiepen..hoeveel trainingsdagen zijn het?

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 08:05 ----------

I wok like Rihanna..:p

Onee...die eet waarschijnlijk niet zoveel..

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 08:06 ----------

De planning voor vandaag!!

A1 Borst – rug
Incline dumbel press (45°): 4x8-12
BOR:3x8-12+dropset
Incline fly’s (60°): 3x8-12
Reverse grip pulldown: 3x8-12
Standing cable fly’s (high pull): 3x12-15
CG cable row: 3x12-15
Barbell shrugs: 3x8-12+dropset

Voeding, maandag 09-09-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 60g brinta + 30g whey + 25g rozijnen + kiwi + multivit & vit D
12:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 250g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:30 10g BCAA/Glutamine/Leucine (B&F) + 4g Beta-alanine
Post workout: 30g whey + 40g dextro + banaan
18:00 Kip siam (~250g rijst, 110g kipfilet, paprika, lenteuitjes, 15g cashews en saus) + 20g casseine

~2700kcals, E/K/V = 185g (28%) / 355g (52%) / 60g (20%)

Ik zal me er eens iets meer in verdiepen..hoeveel trainingsdagen zijn het?
Ik zal eens proberen of ik dat bestandje niet kan verzenden via mail.. als het niet te groot is tenminste

Edit:
Je bestanden kunnen niet worden toegevoegd omdat deze de limiet van 25 MB overschrijden. Gebruik SkyDrive om deze bestanden te verzenden
Onee...die eet waarschijnlijk niet zoveel..

Godver :roflol: :roflol:

• #8.786
Als je dan met ebooks aankomt kom dan met iets nuttigs. Inplaats van al die verkoop rommel.
WSB4SB, Juggernaut, 531. Bouw daar een bb schema omheen en je hebt een prima wetenschappelijk onderbouwd programma.

Als je dan met ebooks aankomt kom dan met iets nuttigs. Inplaats van al die verkoop rommel.
WSB4SB, Juggernaut, 531. Bouw daar een bb schema omheen en je hebt een prima wetenschappelijk onderbouwd programma.

Wauw bedankt voor je onderbouwde mening.

Waarschijnlijk heb je geen regel gelezen van dat programma en toch weet je dat het programma niet wetenschappelijk onderbouwd is.. OH WACHT ben pakulski is afgestudeerd in kinesiologie.

Wauw bedankt voor je onderbouwde mening.

Waarschijnlijk heb je geen regel gelezen van dat programma en toch weet je dat het programma niet wetenschappelijk onderbouwd is.. OH WACHT ben pakulski is afgestudeerd in kinesiologie.

Feit dat de Pakman al een paar keer haast het loodje heeft gelegd door verkeerd gebruik van diuretics
kan ook aantonen dat zijn inzicht in sommige dingen ook niet je dit je dat is :p

FST-7, MI40, Crazy 8's, die pro's hebben haast allemaal wel een soort schema waar je lekker voor
mag betalen en eigenlijk gewoon niets nieuws onder de zon is. Plus voor hun maakt het haast geen
reet uit hoe ze trainen. Ze groeien immers sowieso eender wat ze doen.

En daar volg ik Harnak wel in. Just stick to the basics.

Feit dat de Pakman al een paar keer haast het loodje heeft gelegd door verkeerd gebruik van diuretics
kan ook aantonen dat zijn inzicht in sommige dingen ook niet je dit je dat is :p

FST-7, MI40, Crazy 8's, die pro's hebben haast allemaal wel een soort schema waar je lekker voor
mag betalen en eigenlijk gewoon niets nieuws onder de zon is. Plus voor hun maakt het haast geen
reet uit hoe ze trainen. Ze groeien immers sowieso eender wat ze doen.

En daar volg ik Harnak wel in. Just stick to the basics.

Nogmaals mi40 is gewoon basics alleen wordt er meer nadruk gelegd op (in)tension en uitvoering van de oefening. Gewoon volledige ROM en wat aparte angles.

verder gooit die er gewoon wat chique klinkende termen in en is het verder niks bijzonders.

Verder ben ik gewoon pakmanfanboy1991 dus vandaar dat ik het gekocht:rolleyes: heb...

• #8.791
:popcorn:

Ik heb MI40 met name ook gedownload omdat ik in de teaser erg goed uitleg zag betreft oefeningen + nog wat never seen before oefeningen..nieuwe prikkels zijn wat dat betreft meer dan welkom:D

Mwah ik vind dit een beetje op hetzelfde neerkomen;
This training system for sure is going to sculpt every single muscle of your body to your desired shape in just 40 days.
:D

Mooi om die woksessie heen gegeten Marf :thumbs:

• #8.794
Ssst..
Mwah ik vind dit een beetje op hetzelfde neerkomen; :D

Mooi om die woksessie heen gegeten Marf :thumbs:
Thanks Mc!:thumbs

Training zit er weer op! Ging alles behalve van harte!

A1 Borst – rug
Incline dumbel press (45°):
14kg: 15
22kg: 8 (warmup)
36kg: 12, 11 (nipt), 9 (nipt), 8

BOR:
60kg: 10 (warmup)
80kg: 12 (3f.), 12 (3f.), 9 (2f.)
Dropset, 80kg-->60kg-->40kg: 6, 8, 19

Incline fly’s (60°):
12kg: 12 (warmup)
22kg: 12 (nipt), 8+6 presses, 8+3 presses

Reverse grip pulldown:
73kg: 12, 12 (nipt), 11 (1f.)

CG cable row:
118kg: 15, 12
154kg: 4+3+3 (rest-pause)

Standing cable fly’s (high pull):
18kg: 15 (warmup)
32kg: 15, 15 (nipt), 15 (3f.)
18kg: 27 (P.O.M.P:fire:)

Barbell shrugs:
80kg: 12, 12 (3f.), 12 (4f.)
Dropset, 110kg-->80kg-->60kg: 4, 8, 12

Ondanks het niet van harte ging ben ik wel tevreden! Zowel rug al borst zaten goed vol!:thumb:

Die wok, dat je dat allemaal onthoud man xD?

Kerel kan vreten, nice!

Training ziet er weer verzorgt uit kerel. Na zo, n woksessie zal dat niet meevallen, haha

Lekkere wok waarschijnlijk voelde je hem nog wel vandaag:)

Toch geen verkeerde training maat

Mooie training hoor! Zolang ze lekker volzaten, heb je ze goed getraind. En ik heb vorig weekend ook flink gewokd :D

• #8.800
Die wok, dat je dat allemaal onthoud man xD?
Tja, daar kan ik ook niks aan doen..ik ben over het algemeen zo met eten bezig dat dat zich opslaat in mijn autistisch brein ;) Al was ik wel wat vergeten nog..paar stukken ananas en wat aardbeien:rolleyes::D
Kerel kan vreten, nice!

Training ziet er weer verzorgt uit kerel. Na zo, n woksessie zal dat niet meevallen, haha
Mwoah..gelukkig was alles alweer goed opgenomen tegen de tijd dat ik moest trainen..het was meer de korte nachtrust die parte speelde..
Lekkere wok waarschijnlijk voelde je hem nog wel vandaag:)
Het viel mee eigenlijk...ik herken me vaak niet in mensen die zeggen dat ze nog vol zitten van de vorige avond en dus niet kunnen eten..ik kan ALTIJD eten..:p:o
Toch geen verkeerde training maat
Nope, was ook wel tevreden:D
Mooie training hoor! Zolang ze lekker volzaten, heb je ze goed getraind. En ik heb vorig weekend ook flink gewokd :D
Wokken en andere all you can eat formules zijn op zijn tijd echt genieten...:meal: Overigens hou ik zowieso wel van een goede junk..dus gaan patat, KFC, McD en BurgK of pizza ook altijd prima in...maar alles op zijn tijd ;)

Terug
Naar boven