Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de tip Rob! Maar geld dat ook als je maar 1 oefening per training dropset?Mooie training man. Zorg wel dat je niet te lang met dropsets werkt. It will burn you out![]()
Bedankt voor de tip Rob! Maar geld dat ook als je maar 1 oefening per training dropset?
Bij deads en squats ga je daar eerder last van hebben dan van curls 
Thanks voor je inzicht Rob! Will keep it in mind!Hangt van die oefening afBij deads en squats ga je daar eerder last van hebben dan van curls
Ik zou het niet langer als 6 weken ofzo toepassen.
Antagonisten schema bevalt prima moet ik zeggen!Hoe bevalt je dat antagonisten schema eigenlijk? Ik ga het namelijk ook een poging wagen om dit een week te trainen. Hoe schuif jij door met dit schema? Je hebt 4 trainingsdagen, dus train jij borst/rug 2x in 1 trainingsweek?
You're welcome!
Yes..ik haat rust!
Voeding, dinsdag 10-09-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 100g notenmix + visolie & vit D
12:15 Blik monster energy light
13:00 150g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie + 250mg caffeine
17:00 30g casseine
18:00 250g aardappels + 200g broccolli + verse kipcordonblue + appelmoes + halve pot stroopwafelpudding
20:00 3 zure matten![]()
~2465kcals, E/K/V = 205g (33%) / 155g (25%) / 115g (41%)
...waarschijnlijk puur het gevoel, maar doe toch morgen iets rustiger aan
Ach..in het echt valt het nog goed mee..
Merci!

Thanks!!

Die voel ik wel aardig inderdaad!

Merci!
Thanks Bart!
Het ontbreken van de walking lunges gisteren scheelde echter wel de helft van de pijn! Volgende been training zijn die er wel weer bij..